Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Για τον Ιούνιο και την αρχή του καλοκαιριού!

Γεια σας φίλοι μου!
Πως σας φάνηκε ο ερχομός του ελληνικού καλοκαιριού;
Προς τροπικό το πάει μου φαίνεται!
Εκεί που μας καίει ο ήλιος, νάσου τα σύννεφα!
Εκεί που λέμε αμάν ζέστη τόσο νωρίς, να σου τα αστραπόβροντα
και οι δεκάλεπτες καταιγίδες!
Ομως όπως και να 'χει το καλοκαίρι είναι αγαπημένη εποχή!


Για την αρχή του καλοκαιριού λοιπόν, θα σας δείξω
μερικές χειροκατασκευές!

Της ανιψιάς μου:

Της φύσης(φραγκόσυκα από φραγκοσυκιά σε γλάστρα):


και του συζύγου:


Καλά δεν χρειάζεται να μου πείτε,
 ξέρω ποια σας αρέσει περισσότερο χαχα!

Εύχομαι να έχουμε ένα όμορφο 
και ανέμελο καλοκαίρι!!!

Φιλάκια πολλά!!!

15 σχόλια:

  1. Διαλέγω του συζύγου... χωρίς δεύτερη σκέψη... μου ήρθε να ορμήξω στην οθόνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκιά μου καλή Κυριακή να έχεις!Της ανεψιάς σου καταπληκτικα, του συζύγου μαγευτικό,το δικό σου..σηκώνει κουβέντα,,Σε άλλη περίπτωση θα το..τσάκιζα τώρα όμως ανακαλώ,και μετρώ θερμίδες,καλοφαγωτο, αν και νομίζω οτι είναι κι όλας αργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αχτίδα μου το κοντοσούβλι είναι του συζύγου
      κι εγώ θερμίδες μετράω!

      Διαγραφή
  3. Τα μανιταράκια φανταστικά στο χρώμα και την ομορφιά.
    Η φραγγοσυκιά μεγαλειώδης.
    Η σούβλα σαγηνευτική.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ρένα μου!!Καί τά μανιτάρακια,καί η φραγγοσυκιά μου υπέροχα,αλλά θά διαλέξω τό κοντοσούβλι!!!ΤΕΛΕΙΟ!!
    Καλή Κυριακή!!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύσκολη η επιλογή...
    Τα μανιταράκια είναι πολύ όμορφα.
    Τα φραγκόσυκα μου αρέσουν πολύ και δεν τα συναντάω συχνά... δεν ήξερα ότι γίνονται σε γλάστρα!
    Και το κοντοσούβλι του συζύγου... γιαμ γιαμ!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως με ξέρεις...πως με ξέρεις...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω ότι ο σύζυγος έκλεψε τις εντυπώσεις χα χα χαα
    Φιλιά Ρενάκι, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες όλες οι κατασκευές,αλλά το 10 θα το βάλω στο κοντοσούβλι! Φιλάκια και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ και νάχα μια μερίδα απ' αυτό το φανταστικό κοντοσούβλι, φορώντας σε μενταγιόν αυτό το υπέροχο μανιτάρι...... και για φρούτο ένα φραγκόσυκο!!!!!!!
    Καλή βδομάδα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 'αψογες κατασκευές.. χαχα.. και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εικόνες καλοκαιριού,που δε λέει να έρθει για τα καλά ακόμη-όλες πολύ όμορφες!
    Τα μανιταράκια τέλεια,το φραγκόσυκο υπέροχο,το ψητό-κοντοσούβλι;- τέλειος μεζές σε όσους αρέσει!
    Κατάλαβες,βέβαια,ότι προτιμώ το φραγκόσυκο χιχι...
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. άσε Ρένα μου,από καιρό.....βροντές,αστραπές,χαλάζι με το κιλό,αέρας,λίγο ήλιος....τι να πω......
    Φιλάκι στην ανιψιά σου για τις όμορφες δημιουργίες της(εμ,αφού έχει εσένα θεία)....όμορφο το φυτό,το βλέπω στην Κρήτη παντού....αλλά του συζύγου βγάζει μάτι-)))))

    πολλά πολλά φιλιά.....ρίχνει το σώσε έξω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου, καλό καλοκαίρι να΄χουμε, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ψηφίζω του συζύγου δαγκωτό!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)