Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

Αλμπουμάκι ανταλλαγής με θέμα άνοιξη!


Ηθελα πολύ να σας δείξω το αλμπουμάκι της ανταλλαγής,
που διοργάνωσε η Λένα μας, στο Scrapbookers in Greece!
Αλλά πρώτα έπρεπε να πάει στην παραλήπτρια ώστε να το δει πρώτη!
Τώρα πια το έχει στα χέρια της, οπότε μπορώ να το αναρτήσω!

Το θέμα ήταν άνοιξη !

Στο εξώφυλλο έβαλα παραθυράκι με διαφάνεια για να μπει
φωτογραφία,όπως γράφω και στο tag που έχω τοποθετήσει
εσωτερικά του!


Τις εσωτερικές σελίδες δεν τις φόρτωσα με πολλά
για να χωράνε οι φωτογραφίες! 



Μίνι τσεπούλες παντού γιατί είναι χρήσιμες και
μου αρέσουν πολύ (ελπίζω και στην παραλήπτρια)!



Λουλούδια παντού λόγω του ανοιξιάτικου θέματος!



Σφραγίδα κλαδί με πουλάκι!



Μια μίνι σελιδούλα σφήνα για να γραφτεί κείμενο!



Και μια μεγάλη τσέπη για να χωρέσει tag και φωτογραφίες!



Δείτε το και πιο κοντά για να το καταλάβετε!



Κι εδώ η μίνι σελίδα,από την άλλη μεριά,την ροζουλιά!



Με θερμοανάγλυφο πάνω στο δαντελωτό κόψιμο
και στη σφραγίδα!



Τώρα που πήρατε μια ιδέα,περιμένω τη γνώμη σας!



Ελευθερία μου ελπίζω να σου άρεσε, έχω μεγάλη αγωνία
να ακούσω τη γνώμη σου!!!

Φιλάκια πολλά!!!


32 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!Πολύ όμορφο,ανοιξιάτικο,χαρούμενο και ρομαντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oχι μόνο πανέμορφο και πολύ ανοιξιάτικο, αλλά και πολύ χρηστικό!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν δεν αρέσει στην Ελευθερία να το στείλει σε μένα που τρελάθηκα βλέποντάς το...
    Μπράβο, 'γεια στα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχω δει πιο όμορφη ανοιξη τυπωμενη σε χασρτι !!!! σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου, είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!! Τόσο χαρούμενο και ανοιξιάτικο!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα έχει ενθουσιαστεί η Ελευθερία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια στα χεράκια σου!Μαγιάτικο,κουκλίστικο και χρήσιμο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!!Το αλμπουμ ειναι υπέροχο!!απο τα ομορφότερα σου Ρένα χωρις υπερβολές!!!τελειο!μπραβο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτική δουλειά!!!!
    Τι ταλέντο είναι αυτό? Γειά στα χέρια σου, καλή συνέχεια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφο που είναι!
    Ωραία σχέδια, χρώματα, οι σελίδες του με πολύ μεράκι φτιαγμένες και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους.
    Τα τελειώματα απίθανα!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά τα αλμπουμάκια αλλά δεν έχω καταφέρει να φτιάξω.
    -όταν λες αλμπουμάκι ανταλλαγής, τι ακριβώς εννοείς; -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμμετείχα στην κλήρωση ζευγαριών για ανταλλαγή μίνι άλμπουμ στο scrapbookers in Greece όπου είμαι μέλος,έπρεπε να φτιάξουμε
      ένα αλμπουμάκι με συγκεκριμένους όρους και να το στείλουμε στο ζευγάρι μας.
      Ελπίζω τώρα να σου έδωσα να καταλάβεις τι ακριβώς κάναμε.
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι, τώρα κατάλαβα.
      Ευχαριστώ Ρένα.

      Διαγραφή
  10. Ηρθα η ζηλιάρα να σε καμαρώσω!
    Ρενάκι μου πάντα σε θαυμάζω!!!
    Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το αλμπουμάκι που έφτιαξες... και πραγματικά ανοιξιάτικο.. μου αρέσει πάρα πολύ... Μπράβο σου...
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι και σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά !!!!!!!!
    Πολύ όμορφο και ανοιξιάτικο το αλμπουμάκι σου!!!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι φανταστικό!!!!!Ενθουσιαστηκα μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...να σαι καλα Ρενακι μου..υπεροχο το αλμπουμ..τα χρωματα τελοια και τα χαρτια..τελοια δουλεια..σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο και πολύ γλυκό το albumάκι!
    Να'σαι καλά, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!! ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ,ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ! ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ! ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ
    ΥΓ-ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΡΧΙΚΗ ΦΩΤΟ Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΝΙΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απο τα ωραιοτερα σου!!ειναι απιστευτο!τελεια χαρτια,χρωματα και τα συνδυασες πανεμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα ειναι τοσο ανοιξιατικο που σου φτιαχνει την διαθεση! Με τοσα χρωματα, και λουλουδια και πουλακια ανοιξε η ψυχη μου.Σιγουρα και της τυχεης παραλήπτριας!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο και ..πολλή δουλειά βρε παιδάκι μου χαράς την υπομονή σου να το φτιάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ τυχερή η παραλήπτρια, Ρένα μου!!!! Είναι πολύ όμορφο το άλμπουμ σου! Εχει πολύ δουλειά, γούστο και σου ανοίγει την καρδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα μου, έχεις μεγάλο ταλέντο!!! Μακάρι αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά να ήταν εξίσου ωραία με το δικό σου... Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. !!!!!!!!!!!!

    (άφωνη...)
    Υπέρχοοο Ρένα μου και πολύ όμορφα χρώματα!!! Πολλά μπράβο!!! Η παραλήπτριά του είναι πολύ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. όμορφα λουλούδιαααααααααααααααα!!!
    Μεγάλη χαρά θα έχει η παραλήπτρια Ρένα.Εύγε!!!
    πολλά φιλιά

    ___ (¯`(*)´¯) _____(¯`(*)´¯)
    ___¶¶ (_.^._)¶¶__¶_¶¶(_.^._)¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(*)´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(*)´¯)¶¶¶
    ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    ________¶¶¶(¯`(*)´¯)¶¶
    ___________¶(_.^._)¶
    ____________ ¶¶¶¶¶
    _____________¶¶¶
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!
    Όλη η άνοιξη μαζεμένη σ' ένα άλμπουμ, φτιαγμένο με γούστο και φαντασία!!!!!
    Είναι πανέμορφο!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Gracioso e alegre!
    Belo trabalho!

    ¸.•°✿✿⊱彡
    Boa semana!
    ¸.•°✿✿⊱彡Beijinhos¸╭⊰✿¸.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλέ!!! εγώ την ανάρτηση δεν την είχα δει!!!!! (καλα κρασιά!!!) το μίνι είναι στα χέρια μου εδώ και καιρό, μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ, όμορφα χρώματα, όμορφα σχέδια, μάλιστα πριν μερικές μερες έπεσε στα χερια της κόρης μου και το χάζευε..και όλο...ααα μαμα κοίτα αυτό... ωωωω μαμά τι όμορφο!!!!!!

    Ρενάκι ευχαριστώ πολύ πολύ και ήδη έχω σκεφτει τι φωτο θα βάλω μέσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)