Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Χρωματιστά κεριά και Χρόνια πολλά!!!!


Χρόνια πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!!
Περάσατε καλά; Κατακαλόκαιρο δεν μπορείτε να πείτε!
Επιτάφειο με μαγιό πρώτη φορά είδα στη ζωή μου!
Οι παραλίες γεμάτες,οι ρακέτες έδιναν και έπαιρναν!
Το αρνί και το κοκορέτσι τα έψησε ο ήλιος φέτος
και όχι τα κάρβουνα,τα δικά μας δε,δεν έλεγαν ν' ανάψουν!
Τα κεφάλια μέσα τώρα για λίγο να συγκεντρωθούμε 
να φέρουμε σε πέρας τις υποχρεώσεις μας,
 φορολογικές δηλώσεις,έρχονται, εξού και η συννεφιά.
Και μετά όλο το καλοκαίρι δικό μας!!!

Σας είχα υποσχεθεί πως θα σας έδειχνα και τα υπόλοιπα 
κεριά της φίλης μου Νατάσας,οπότε απολαύστε τα!








Να είστε καλά  φίλοι μου!!!
Φιλάκια πολλά!!!

16 σχόλια:

  1. Θα ξαναπώ, μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποιεί η φίλη σου στα κεριά της!
    Καλό απόγευμα Ρένα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά!Τα κεράκια πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα! Μπράβο της! Και όμορφα χρώματα! Φιλάκια και.. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Rena μου! Χριστός Ανέστη! νάσαι καλά!!
    θαυμάσια τα κεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω τί ωραία κεράκια!!!! Θα επιλέξω αυτό με τις γαλάζιες αποχρώσεις που έχω κι αδυναμία!! Φιλάκια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΤΗΣ!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη! Καταπληκτικά και με χαρούμενα,ωραία χρώματα τα κεριά της φίλης σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλα Ρενα μου!
    τα κερακια της φιλης σου ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα χρόνια πολλά!!! Πολύ όμορφα τα κεριά της κοπέλας. Πολύ ωραία χρώματα!!Μπράβο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη,Ρένα!
    Τι όμορφα τα κεράκια σε τόσο χαρούμενα χρώματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. Α χα χα Να ευχηθώ πάλι με μαγιό?

    Η Νατάσα χρησιμοποιεί χρώματα όλο ζωντάνια, χρώματα αγαπητά μου, γεια στα χέρια της!

    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Ρένα μου
    Εδώ είχε υπέροχο καιρό και όλα ψήθηκαν άψογα!!!-)))
    Η φίλη σου εξελίσσεται,,,πολύ όμορφα τα κεριά και τα χρώματα που χρησιμοποιεί
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά.... Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναγιορτάσουμε!!!
    Ευχές και σε σένα και στη Νατάσα με τις φοβερές δημιουργίες!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά με υγεία!
    Το φετινό μας Πάσχα θύμιζε κατακαλόκαιρο, τώρα συννεφιάζει και βρέχει...χα χα χα!

    Τα κεριά είναι μεγάλη μου αδυναμία και τα συγκεκριμένα είναι πολύ ωραία, μπράβο στη φίλη σου!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα χρώματα στα κεριά της Νατάσας!
    Χρόνια Πολλά!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)