Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Decoupage σε κεραμίδια!


Καλό μήνα blogoφίλοι μου και προσοχή μη σας κοροιδέψουν!
Η ώρα άλλαξε, πράγμα που σημαίνει πως η μέρα μας θα είναι
πιο μεγάλη με περισσότερο ήλιο άρα και περισσότερη ενέργεια!
Η διάθεση αρχίζει ν' ανεβαίνει γι αυτό άντε να βλέπω δημιουργίες
γιατί αρκετά μιζεριάσαμε !

Συνεχίζω λοιπόν τις ανοιξιάτικες δημιουργίες μου με
decoupage σε κεραμίδια τα οποία τα είχα βρει κάπου
πεταμένα, τα είχα μαζέψει, τα είχα φυλάξει και τώρα
ήρθε η ώρα τους!


Ηταν χάλια γεμάτα τσιμέντα και γδαρσίματα 


αλλά τελικά έδωσαν ωραίο αποτέλεσμα!


Νάτα και τα τρία μαζί!


Και εδώ βλέπετε πως τα έβαψα από την άλλη μεριά!


Ευχαριστώ πολύ που συμμετέχετε και με ενθαρρύνετε
με τα υπέροχα σχόλια σας!!!
Οι ιδέες που γράψατε για τα κλειδιά της προηγούμενης ανάρτησης
ήταν πολύ όμορφες!
Θα ακολουθήσει ανάρτηση οπού θα δείτε τη δική μου πρόταση
για τα κλειδιά και τα κεραμίδια!

Αν θέλετε να πάρετε μια ανοιξιάτικη ανάσα περάστε και από εδώ!

Φιλάκια!!!

31 σχόλια:

  1. Ωωωωωω....... τι όμορφα που είναι!!!!
    Ωραία μοτίβα, ωραία χρώματα.... τέλεια τα έφτιαξες, μπράβο Ρένα!!!!
    Και τα κλειδιά σου πολύ όμορφα, τώρα τα είδα!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις.Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα καλό μήνα
    Τα κεραμίδια σου είναι πολύ ανοιξιάτικα και σου φτιάχνουν την διάθεση όταν τα κοιτάζεις.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη δουλειά... γεμάτη άνοιξη και μυρωδιές τριαντάφυλλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι όμορφα που τα έφτιαξες Ρένα μου!
    Καλή βδομάδα, καλό μήνα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα έγιναν τα κεραμίδια σου!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα έγιναν πράγματι και μ άρεσε που αντέστρεψες το κεραμίδι,συνήθως όλες το κάνουμε απο την άλλη πλευρά(γιατί θα σε γελάσω)
    Ρένα μου ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που γίνανε τα ανθισμένα, ανοιξιάτικα κεραμίδια σου!! Πολύ πολύ όμορφα!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις, Ρένα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα έχεις κάνει! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή δουλειά έκανες, είναι πανέμορφα! Κι εμένα μου άρεσε η αντιστροφή τους και νομίζω πως δεν την έκανες τυχαία! Φιλιά πολλά, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πολύ όμορφα και ρομαντικά τα κεραμίδια σου, Ρενάκι! Ανοιξιάτικα, λουλουδιασμένα μοτίβο!!
    Καλό μήνα να'χεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα..πολύ όμορφα και ρομαντικά.τα λάτρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα!Πολύ ανοιξιάτικα τα κεραμίδια! Φιλιά κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι όμορφα που είναι και τι ρομαντικά !!! πολύ καλή δουλειά ...
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα,Ρένα!
    Πανέμορφα,ανοιξιάτικα!Η αντιστροφή έδωσε πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα-δεν το έχω δοκιμάσει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απίθανα τα έκανες!!! Ούτε που θα φανταζόμουν τέτοια μεταμόρφωση!!! Κάθε φορά με εκπλήσσεις όλο και περισσότερο! Μπράβο!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξυπνότατη η ιδέα της αντιστροφής!Μα κι η δουλειά που έχεις κάνει ΑΨΟΓΗ!!!Συγχαρητήρια και καλό μήνα με πολλές-πολλές ευφάνταστες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανοιξιάτικα και ρομαντικά τα κεραμιδάκια σου!!! Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα και τρυφερά χρώματα φίλη μου..υπέροχα και ανοιξιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένη μου φίλη, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις, γεμάτο δημιουργίες, και χαρά!! (Τι όμορφα φέτος, χωρίς πανελλήνιες χαχαχααα)
    Τα Κεραμύδια σου ΥΠΕΡΟΧΑ
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλο μηνα κοριτσακι μου όμορφο λοιπόν περνω τα κεραμιδια μου και ερχομαι με υίκα να με μαθεις να τα φτιαχνω υπερόχαόπως παντα σε φιλω , μολις τωρα συνειδητοποιησα πως πας για 1500 μελη καλο μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΣ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ!!!!!

    ΕΥΤΥΧΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρενάκι μου πολύ όμορφα τα ανοιξιάτικα κεραμίδια σου!!!!!Μου άρεσαν και σαν ιδέα και σαν αποτέλεσμα !!!!Πολλά φιλιά!!!!!Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ωραία ιδέα...δεν θα το σκεπτόμουνα ποτέ!
    Υπέροχο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπέρα Ρένα και καλό μήνα
    Έχω να πω πως είσαι απίστευτη!!!Σε μας πέφτουν τα κεραμίδια από τον αέρα και τα πετάμε.Ενώ εσύ κάνεις θαύματα με αυτά.Σε συγχαίρω φίλη μου,είναι υπέροχα και τα 3!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απλώς υπέροχα κεραμύδια Ρένα μου!!! Πολύ σικ και ρομαντικά!!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)