Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Καμβάς,μουλινέ,σταυροβελονιά και πίσω στα παλιά!


Ψάχνοντας σου ανοίγει η όρεξη!
Για επιστροφή στο παρελθόν και παλιά αντικείμενα!

Περί εργόχειρων ο λόγος,τότε που όλα είχαν αξία,
οι καμβάδες, οι μουλινέδες (είδος κλωστής) και οι παρέες
των κοριτσιών που καθόντουσαν στις γειτονιές
και κένταγαν με σταυροβελονιά, ώρες ατέλειωτες! 

Οπως θα καταλάβατε πάλι για μια Ρένα  έψαχνα,
τη γνωστή ξέρετε και αν δεν ξέρετε επισκεφτείτε την 
για να την μάθετε κάνοντας κλικ στο όνομα της!

Τα κεντήματα που σας δείχνω χρονολογούνται 
πάνω από 40 χρόνων και τα έχει κεντήσει 
με σταυροβελονιά, μετρητό, η μητέρα μου!


Και από κοντά γιατί είναι πολύ λεπτοδουλειά, μονή κλωστή
για όσες γνωρίζουν και δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία!


Αυτό και αν έχει δουλειά!


Δεν τα έχω στρώσει,ίσως μία φορά, τα έχω φυλαγμένα,
δεν θέλω να χαλάσουν!


Αυτή εδώ η χαρτοπετσέτα είναι πάρα πολύ παλιά,
έχει αρχίσει να την τρώει χρόνος! 


Μου την είχε δώσει η σπιτονοικοκυρά μας όταν ήμουν
πολύ μικρή επειδή έκανα συλλογή από χαρτοπετσέτες!
 Σαν την γιαγιά Αντιγόνη μου ακούγομαι,
με όποιον δάσκαλο καθίσεις...!( χαχα )


Την φύλαγε η αδερφή μου μαζί με άλλες δικές της!
 Χτες το ανακαλύψαμε και μου την έδωσε!

Ρένα Χριστοδούλου με έκανες και ταξίδεψα,
 για άλλη μια φορά στο παρελθόν!
Ευχαριστώ!

Φιλιά!!!

15 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για κεντήματα.
    Ειδικά για σταυροβελονιά...
    Είναι αριστουργήματα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τα ωραιότερα κεντημένα σχέδια της εποχής !!!! Τα λατρεύω και λυπάμαι αφάνταστα που τα μάτια δε βοηθούν για να συνεχίσω.....έχω κεντήσει πάρα πολλά, αλλά η αγάπη μου για τη σταυροβελονιά παραμένει ακλόνητη !!! Να τα στρώνεις και να τα καμαρώνεις αλλά να προσέχεις : απαγορεύονται τα τασάκια, τα ποτήρια και τα μπουκάλια με ποτά, τα αναμένα κεριά !!!Οι Χρυσομέλισσες τα θαύμασαν και εύχονται Καλό Πάσχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΛΙΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!!!!!!
    ΤΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
    ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι Ρένα, με ταξίδεψες στο παρελθόν. Καλοδουλεμένα και δύσκολα τα σχέδια των κεντημάτων που μας δείχνεις! Όσο καλύτερα τα διατηρούμε τόσο πιο πολύ θα "ζήσουν". Να τα βρουν και οι επόμενες γενεές. Γιατί όχι;
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγκινήθηκα γιατί θυμήθηκα τις μαξιλαροθήκες της γιαγιάς του άντρα μου! Όταν συχωρέθηκε η πεθερά μου και πήγαμε οι τρεις νύφες να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματά της βρήκαμε πολλά σκοροφαγωμένα, με τρύπες και σκουριές! Πετάξαμε πολλά και κράτησα -τυχαία- δύο μαξιλαροθήκες με αρχικά χωρίς να ξέρω τι σήμαιναν! Μετά έμαθα....Και λυπήθηκα που είχαμε ήδη πετάξει ένα ακόμα σετ ταλαιπωρημένες μαξιλαροθήκες!
    Πιστεύω δε απόλυτα ότι τα πράγματα έχουν την αξία που τους δίνουν οι άνθρωποι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κοριτσάκι μου πάντα το κέντημα θα είναι η μεγάλη μου αγάπη..υπέροχες αναμνήσεις..(κι εγώ μάζευα χαρτοπετσέτες και σκαλιστά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα κεντήματα! Δεν ξέρω καθόλου να κεντάω αλλά μπορώ να εκτιμήσω την πολλή και καλή δουλειά που "κουβαλάνε" πάνω τους! Ρένα μου, να περάσεις πολύ πολύ όμορφα το Πάσχα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ νοσταλγικα! Η χαρτοπετσετα εντυπωσιακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Ανεκτίμητοι θησαυροί... και τόση δουλειά!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ!!!!
    Υποκλίνομαι στις δημιουργούς του είδους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβερή δουλειά! Φαντάζομαι πόση υπομονή και μεράκι χρειάζεται για να φτιάξεις κάτι τέτοιο! Ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή δουλειά Ρένα μου, δεν έχω λόγια!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)