Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Καλοκαιρινή κατασκευή και νόστιμοι αχινοί!


Καλησπέρα μπλογκοφιλαράκια μου!
Τι μου κάνετε; Εγώ ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι!
Γι αυτό σήμερα θα σας δείξω μια πολύ καλοκαιρινή 
δημιουργία μου!


Και όχι μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα δεν είναι κακτάκια.
Είναι αχινοί! Ναι είναι αχινοί που έχουν ξεραθεί,έχουν πέσει 
τ' αγκάθια τους και τους κόλλησα τον ένα πάνω στον άλλο, έβαλα
κι ένα αποξηραμένο ανθάκι στην κορυφή,
για να σχηματίσουν κακτοειδή φυτό!


Πήρα κι ένα μπολάκι, το γέμισα βότσαλα και διάφορα 
καλοκαιρινά σουβενίρ και έβαλα μέσα το γλαστράκι μου!


Αντί για χώμα γέμισα στο γλαστράκι με σαλιγκαράκια
και άλλα μικρά κοχυλάκια!


Το κοιτάω και ονειρεύομαι την πιο αγαπημένη εποχή 
του χρόνου,το Καλοκαίρι!!!

Φιλάκια!!!

28 σχόλια:

  1. Καταπληκτικη κατασκευη! Αν φτιαχνεις τετοιες ομορφιες απο τωρα, φανταζομαι το καλοκαιρακι τι θα μας δειχνεις!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη κατασκευή. Μοιάζει με κάκτο.
    Άντε να έρθει το καλοκαιράκι γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωω...πολύ εντυπωσιακή η κατασκευή σου Ρένα!!!!Φαντάζομαι πως θα μυρίζει θάλασσα στο σπίτι σου-)
    Και εγώ περιμένωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω έφτιαξες τον πιο πρωτότυπο κάκτο, μ' αρέσει πολύ!
    Αχ κι εγώ ανυπομονώ για το καλοκαιράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχο τόσο καλοκαιρινό και τι όμορφοι οι αχινοί νασαι καλα Ρένα μουμε τις ομορφιές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οταν ειδα την εικονα αμεσως σκεφτηκα τα κακτακια!!πολυ καλοκαιρινη η κατασκευη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το..περιεχόμενο των αχινών που το πήγες κοριτσάκι μου; γίνεται μία υπέροχη σαλάτα!Υπέροχη η κατασκευή σου σαν κάκτος είναι πραγματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοιάζει όντως με κακτάκι! Μου άρεσε ο τρόπος που το σκέφτηκες και το υλοποίησες. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το φανταζόμουν!!!!
    Θαυμάσιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Ρένα μου!
    Καλή Ανοιξη κατ αρχάς,άμα δεήσει να φύγει ο Χειμώνας που αντιστέκεται ακόμα...και μετά βουρ για την αγαπημένη(Εποχή) όλων μας!!!
    Τα καβούκια απο τους αχινούς τα είχα κάνει κι εγω μία παρόμοια σύνθεση αλλά εγω την "είδα" Χριστουγεννιάτικη!
    Χριστουγεννιάτικα δεντράκια,χαχαχα
    Φιλάκια πολλά Καλή σου κι όμορφη μέρα (3ημεροοο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χιχι, αυτό είναι για μένα που μέχρι και κάκτο έχω μαράνει! Εγώ και η κηπουρικήκαθόλου καλά δεν τα πάμε! πολύ όμορφο είναι το γλαστράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη η κατασκευή σου, Ρένα μου! Πρωτότυπη και ευφάνταστη! Μυρίζει δε, καλοκαιράκι!!!!! Φιλάκια και καλό τριήμερο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχη κατασκευή,Ρένα-παραπλανητική,πραγματικά με μια πρώτη ματιά νομίζεις πώς είναι κάκτος!
    Το εσωτερικό το γεύτηκες;Είναι μοναδική νοστιμιά,αλλά όλο και περισσότερο σπανίζει.
    Καλό τριήμερο-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε αυτο θα πει ανακυκλωση...χαχαχα Πραγματικα φοβερη ιδεα, μου αρεσε πολυ! Αντε ερχεται σιγα σιγα το καλοκαιράκι. Υπομονη!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ πολύ όμορφη κατασκευή και όντως πολύ καλοκαιρινή!!!! Κοίτα να δεις... είχα κι' εγώ μερικά καβούκια αχινών αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α χα χα χα με ξεγέλασες!!!! Είναι υπέροχο Ρένα μου!!! Εγώ που δοκιμάζω τα πάντα δεν έχω δοκιμάσει αχινό ακόμα, με κρατά το που δεν ξέρω να αναγνωρίζω αν είναι φρέσκοι η όχι. Μια ζωή κι ακόμα δεν ασχολήθηκα.

    Πολλά φιλιά και καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χα,χα,χα! Εγώ δεν ξεγελάστηκα γιατί μαζεύω αχινούς και τους αναγνώρισα αμέσως! Αλλα η ιδέα να τους κάνεις κακτάκια είναι καταπληκτική! Μπράβο!
    Καλό τριήμερο, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χεχε αν δεν μας έλεγες ότι είναι αχινοί με τίποτα δεν θα το καταλάβαινα! Είναι υπέροχο! Αχ άντε ακόμη λίγο και έρχετε το καλοκαιράκι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχο Ρενα το κακτάκι!!!Αλήθεια δεν κατάλαβα οτι είναι απο αχινούς!!!
    πολύ καλή ιδέα!!!
    Καλό τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι πανέμορφο και πολύ πρωτότυπο, μπράβο Ρένα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω!!!!!!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! (Νόμισα ότι ήταν κάκτος στην αρχή χαχαχαααα)
    Αχ! Να 'τανε λέει αύριο καλοκαίρι, και καλοκαιρινές διακοπές!!!!
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ανυπομονώ κι εγώ για το καλοκαίρι.. και η ανάρτησή σου.. μου άνοιξε την όρεξη!! ΥΠΟΜΟΝΗ!!...
    θαυμάσια κατασκευή, φίλη Ρένα... και το θαλασσί σκεύος υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ..ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωχ! Τέλειο!! Καταπληκτική κατασκευή!!! Μοιάζει πράγματι με κακτάκι! Πολύ ωραία ιδέα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)