Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Διακοσμήστε το τραπέζι σας με γλυκές γεύσεις και άρωμα κανέλας!


Καλησπέρα μπλογκοφιλαράκια φιλαράκια μου!
Σήμερα μια που είχα τη μέρα μου ελεύθερη είπα να εκμεταλλευτώ
τις συνταγές της καρδιάς που είναι ένα από τα αγαπημένα μου blogs!
Επέλεξα να φτιάξω τα muffins της Ελένης τα οποία με ενθουσίασαν
τόσο ώστε να φτιάξω και ιδιαίτερη διακόσμηση για να τα παρουσιάσω
όπως τους αρμόζει,με ατμόσφαιρα! 


Πήρα δύο κολονάτα ποτηράκια του λικέρ,όπου μέσα τους έβαλα
ψευτορεσό αυτά που λειτουργούν με μπαταρία και μοιάζουν με κεράκι! 


Πήρα και δυο λευκά πιατάκια του φρούτου και τα τοποθέτησα
το ένα πάνω από το άλλο όπως βλέπετε στις φωτογραφίες!


Ετσι τα muffins πήραν τη θέση που τους αρμόζει λίγο πριν εξαφανιστούν!


Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε,η συνταγή είναι θεϊκή και το σπίτι σας
θα μοσχοβολήσει κανέλα!

Καλό και μυρωδάτο απόγευμα!
Φιλιά!  

22 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα!!! Πανέμορφη και ανέξοδη παρουσίαση! Και για να τα παινεύεις τόσο φαντάζομαι πως και η γεύση είναι ανάλογη!! Να τα απολαύσετε όπως τους αρμόζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΤΩΡΑ!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και η διακόσμησή σου ωραία και τα muffins λαχταριστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοχέρα μου εσύ!!!
    Χαίρομαι πολύ που επέλεξες να γλυκαθείς με συνταγή μας, και πιο πολύ χαίρομαι που τα ευχαριστήθηκες!!
    Για την διακόσμηση δεν έχω λόγια, φοβερή!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα,τα μαφινάκια ζηλευτά,αλλά και η παρουσίαση καταπληκτική-τι ωραία ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμ Ρένα μου, φαίνονται νοστιμότατα τα γλυκάκια σου!!! Είμαι σίγουρη ότι έχουν μείνει ήδη τα μισά χχαχαχαχχα. Τα κορίτσια μας από τις συνταγές της καρδιάς, έχουν μπει πια μέσα στο σπίτι μας ε;. (Τ' ακούς Ελένη μου; Είστε σε κάθε σπίτι!!! Σας ευχαριστούμε!!)
    Πολύ όμορφος και πρωτότυπος ο τρόπος παρουσίασής τους. Άμα το 'χεις παιδάκι μου με την καλλιτεχνία... Αυτά είναι.
    Φιλιά πολλά καλή μου φίλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανη η ιδέα σου, Ρένα. Τα παρουσίασες πολύ όμορφα τα μαφινάκια της Έλενας! Η γεύση τους είναι καταπληκτική. Εμείς που τα δοκιμάσαμε, ξετρελαθήκαμε!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπωωωω... Όμορφη πολύ και η παρουσίαση, δε λέω, αλλά για φαγητό μου άνοιξες την όρεξη... όχι για διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου είναι καταπληκτικά, μόλις μου είπε η Έλενα για τη συνταγή που θα βάλει ξετρελάθηκα, τα έφτιαξα και γω και μετά την ανέβασε στο blog μαζί με τις φωτογραφίες και των δυο μας!!!Φοβερά!Τα παρουσίασες και καταπληκτικά, άψογη!!!Μπράβο!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λες να τα φτιάξω να τα παει η Κάλλια μου στο σχολείο για το valentine's party ?
    Τα ζήλεψα βρε παιδάκι μου,αχ τι μου κανείς βραδιάτικα !!!!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα με το καφέ στο χέρι..και τη μυρωδιά από τα γλυκάκια σου στη μύτη μου!Απλώνω το χέρι και χαλώ τη ..διακόσμηση παίρνω ένα για ..το καφέ βρε παιδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που τα παρουσίασες τα κεκάκια!... Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίος τρόπος παρουσίασης! Εύκολος και οικονομικός! Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν κάτι είναι πολύ όμορφο χρειάζεται να του φερόμαστε και ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. νιάμ νιάμ...να΄χα ένα-)))
    πανέμορφη η παρουσίασή σου Ρένα μου
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Delivery αναλαμβάνεις?? Πολύ νόστιμα τα κεκάκια, Ρένα! Καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρενάκι έβαλα την φωτογραφία και το λινκ σου και εδώ http://syntageskardias.blogspot.gr/2013/02/muffins.html
    Ελπίζω να μην σε πειράζει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοίτα να δεις που με το πάρτι των γενεθλίων μου κόντεψα να χάσω την ανάρτηση!!!!! Φοβερή η ιδέα της παρουσίασης!!!!! Όσο για τα muffins, δεν αμφιβάλλω,θα είναι φανταστικά!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενα,εκανες μια καταπληκτική παρουσιαση για τα μαφινάκια σου!!!
    Τα ζήλεψα τρέχω να τα φτιάξω!!!
    καλό Σ/Κ,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία ιδέα να τα παρουσιάσεις με αυτόν τον τρόπο!!! Και δεν χρειάζεται και κόπος!!! Τέλεια φαίνονται!! Και είμαι σίγουρη πως θα είναι και νοστιμότατα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. º° ✿彡
    Boa noite, amiga!
    Decoração maravilhosa, bolinhos aromáticos de canela, convidativos.
    Bom fim de semana.
    Beijinhos do Brasil.
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)