Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Πως να βάλουμε ετικέτες στα γυάλινα βαζάκια μας!


Πάντα μπερδεύω τα μπαχαρικά ειδικά όταν είναι σε μορφή σκόνης.
Γι αυτό αποφάσισα να βάλω ετικέτες στα γυάλινα βαζάκια μου σαν αυτό:


Πήρα μία από τις σφραγιδούλες μου και την ταμπονάρισα με 
ακρυλικό χρώμα με γκλίτερ!


Σφράγισα ένα ρυζόχαρτο με ίνες σε χρώμα που να ταιριάζει με το καπάκι!


Έκοψα με το χέρι το ρυζόχαρτο και μετά το πέρασα με διάφανο βερνίκι
νερού!


Το έβαλα πάνω στο βαζάκι μου και το πέρασα και από επάνω 2-3 φορές 
 με το ίδιο βερνίκι!


Επανέλαβα τη διαδικασία σε όλα τα βαζάκια μου και αφού στέγνωσαν
καλά έγραψα το όνομα του μπαχαρικού με μαρκαδοράκι που γράφει
στα cd, θα μπορούσα να τα γράψω πρώτα στο χαρτί με απλό μαρκαδοράκι
αλλά έτσι δεν θα μπορούσα να το σβήσω αν χρειαζόταν ενώ τώρα με λίγο
ασετόν σβήνεται και απλά ξαναπερνάμε με βερνίκι αν χρειαστεί!


Για περισσότερη προστασία και αντοχή είναι καλύτερα να χρησιμοποιείται
βερνίκι  λαδιού αλλά εγώ επειδή βαριέμαι εύκολα και σίγουρα σε λίγο
καιρό θα θέλω να τ' αλλάξω πάλι, το βερνίκι νερού μπορεί πιο εύκολα
να καθαριστεί και να ξαναβαφτεί!

Φιλιά!!!

31 σχόλια:

  1. Και τα βαζάκια αποκτήσανε όνομα!! Πολύ καλή ιδέα για οργάνωση.Έτσι βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα βαζάκια σου αξιοποιήθηκαν χάρις στην όρεξή σου.
    Μπράβο πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Ρενακι εγιναν πολυ ομορφα..τοσο ευκολο ηταν..μμμμμ θα το κανω κι εγω..τις χαντρες τα κουμπια που εχω..θα τα βαλω ταμπελιτσες..να σε καλα κοριτσι..χαρουμενη βδομαδα να χουμε..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστώ για την ιδέα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βάζα με χειροποίητα γλυκα και μαρμελαδες έτσι καλή βδομαδα ψυχή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kι έτσι έχουμε τάξη και οργάνωση στην κουζίνα μας!
    Ωραία ιδέα Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ρένα! Πολύ όμορφα τα βαζάκια μου με τις χειροποίητες ετικετούλες σου!!! Μπράβο κι ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ,,,,ΣΩΣΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία ιδέα,Ρένα!
    Οι σφραγιδούλες μου λείπουν και όλο λέω να αγοράσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααα...εσύ κορίτσι μου έχεις φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο κατασκευών!!! Τι όμορφα, πολύ νοικοκυρεμένα!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ρένα!...μου άρεσε η ιδέα σου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου, πολύ όμορφες οι ετικέτες σου από ριζόχαρτο!! Ευχαριστούμε για την ιδέα!
    Φιιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ωραία ιδέα... και βοηθάει στην τάξη! μπράβο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη ιδέα !!! Τα βαζάκια σου έγιναν υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρελαίνομαι να διαβάζω και να μαθαίνω από τις ιδέες σας..είστε ένας αστύρευτος θησαυρός..θαυμάσια ιδέα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη ιδέα και απίθανο αποτέλεσμα !!!Ευχαριστούμε για τις λςπτομέρειες!
    Θα το επιχειρήσουμε σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειο! Ποτέ δεν το είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσα να φτιάξω τέτοιες ωραίες ετικέττες για τα βαζάκια μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξυπνο! Κ ειναι ολα τακτοποιημενα!!! Ωραια ιδεα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία ιδέα και τέλειο αποτέλεσμα...
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα που γίνανε τα βαζάκια σου, Ρένα!!! Καταπληκτική η ιδέα σου και πανέμορφη η εφαρμογή της!!! Μου αρέσει που μετά μπορούν να σβηστούν αν αλλάξει το περιεχόμενο, αλλά το περίγραμμα να είναι το ίδιο υπέροχο!!!
    Φιλάκια!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξυπνο ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ!!!Μπραβο Ρενα μου, πολύ μου άρεσε αυτη σου η ιδέα και μπορεί να εφαρμοστεί για τόσα πολλά!! Να'σαι καλά που μας διαφωτίζεις και μας μαθαίνεις πανέξυπνα τρικ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχα εξυπνούλα μου!!!!Και εγώ τα μπερδεύω γιατι τα αγοράζω φρέσκα,μέχρι που άρχισα να βάζω μέσα στα βαζάκια τα χαρτάκια από την συσκευασία!!!!-))))
    Οι δικές σου ιδέες βέβαια είναι πιο προχωρημένες.....εύγε!!!!
    πολλά φιλιά Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♪♫º♫♫º
    Olá, amiga!

    Que ótima ideia!

    ღ°Bom domingo! ♪♫º
    ♪♫♫º Beijinhos.
    ♪♫º Brasil.♪♫♫º
    ♫♪•.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)