Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξετε ένα μίνι βιβλιαράκι!


Οχι φίλοι μου, αυτή τη φορά δεν άργησε ο ταχυδρόμος.
Ούτε πρόκειται για μια καθυστερημένη ανάρτηση.
Απλά ήθελα πρώτα να φέρω εις πέρας αυτό που σκέφτηκα όταν
πήρα στα χέρια μου το δωράκι της Κάτιας που σας είχα πει εδώ 
και πολύ καιρό πως είχα λάβει και μετά να σας το δείξω!


Μόλις το είδα λοιπόν αμέσως σκέφτηκα να το χρησιμοποιήσω 
σαν ντύμα σ'ένα  βιβλιαράκι που ήθελα να φτιάξω για να σχεδιάζω 
τα σκίτσα που φτιάχνουν τα κορίτσια για τις προκλήσεις scrapbooking!


Στην παραπάνω εικόνα βλέπετε τα βήματα που έκανα για να δέσω
το βιβλιαράκι μου !
(το λευκό χαρτί που βλέπετε είναι χαρτόνι πιο σκληρό 
για να μπορεί να σταθεί σαν εξώφυλλο)!


Το πέρασα στο ντύμα μου!


Και έτοιμο!




Για να δεχτεί τα σκίτσα!


Να και το πρώτο,το εγκαινίασα μ'ένα από τα σκίτσα της Μελένιας
που μας δίνει στο get creative και μ' αρέσουν πολύ!

Κάτια μου ελπίζω να σου αρέσει η χρήση που του επέβαλα!
Σ'ευχαριστώ και πάλι !

Σας ευχαριστώ όλες που με κάνετε και περνάω δημιουργικά 
τις ώρες μου,για τα δωράκια που μου στέλνετε,
για τα όμορφα σχόλια σας που μου φτιάχνουν τη διάθεση,
για τις επισκέψεις σας και για την παρέα που μου κρατάτε τρία χρόνια!

Φιλάκια πολλά!!!

28 σχόλια:

  1. Ρένα το αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο. Να είσαι καλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω κι εγώ κάποια στιγμή να φτιάξω ένα τέτοιο βιβλιαράκι ! Αλλά το ντύμα σου είναι όλα τα λεφτα που λένε ! Κουκλί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aναλυτικές οι οδηγίες και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
    Φιλάκια Ρένα μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑ πολύ καλό!!!! Ωραία ιδέα!!! Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες βήμα-βήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου, αγαπημένη μου φίλη, να το χαίρεσαι το δωράκι σου, από την επίσης αγαπημένη μου/μας Κάτια.
    Το αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο νομίζω. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα σου.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα Ρένα μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ το ντύσιμο που του έκανες!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική κατασκευή, υπέροχη παρουσίαση!!! Ευχαριστούμε πολύ και περιμένουμε και άλλα "βήμα-βήμα"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθε κι έδεσε, που λένε! Πολύ ωραία το αξιοποίησες. Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το απογείωσες το βιβλιαράκι...
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταπληκτική ιδέα!!!!έγινε πάρα πολύ όμορφο!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο εξώφυλλο!!!
    σου βγάζω το καπέλο Ρένα!!!Εγινε τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θαυμάσιο ..έχω κι εγώ από γάμο ένα σακουλάκι τέτοιο με τριανταφυλάκια..θα το φτιάξω έτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να πω μαγισσα μου πως δεν το πιστεύω δεν θαναι ψέμα αλλά πιστευω στα δικά σου θαυματα , έγινε τέλειο έχω καιρό να σε κεράσω βραβείο πέρνα να το πάρεις σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ιδιαίτερο έγινε! Εξαιρετική η ιδέα σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το κάλυμμα το αξιοποίησες τέλεια!! Πολύ ωραία η ιδέα σου, Ρένα! Να'σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ!!!
    ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!...Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια σ`ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ✿✿彡

    Muito bacana! Original!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειες οι οδηγίες σου, Ρένα!! Και το αποτέλεσμα καταπληκτικό!! Σ' ευχαριστούμε που μοιράστηκες την κατασκευή του, μαζί μας!!!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #23 :)
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)