Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

Το ταξιδιάρικο στο σπίτι μου!


Εφτασεεεεεεεεεεεεεεε!
Το ταξιδιάρικο ημερολόγιο,ύστερα από μεγααάλο ταξίδι
 και αφού πέρασε από θάλασσες και βουνά ήρθε επιτέλους και σε μένα!
Η μαμά του είναι η A PINK DREAMER!


Το ξεφύλλισα,θαύμασα τις σελίδες σας και σας ένιωσα κοντά μου!
Αυτή είναι η δική μου σελίδα,γεμάτη καρδιές,μία για το κάθε μπλογκοσπιτάκι σας!


Δείτε και μερικές μικρές λεπτομέρειες!




Η φράση αυτή του Σαίξπηρ μου ταιριάζει απόλυτα γιατί
αυτά που θέλω να σας δώσω, τελικά είναι τόσο λίγα μπροστά
σε αυτά που παίρνω από όλους εσάς, καθημερινά!


Ετοιμο για το επόμενο ταξίδι του που είναι στο:


Φιλάκια πολλά!

22 σχόλια:

  1. τι ωραια ιδεα αυτη του ταξιδαρικου ημερολογιου!!!οι σελιδες σου ειναι υπεροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου αγαπημένη
    Καλό μήνα!!!!
    Τι όμορφο που είναι το ημερολόγιο. Και πόσο όμορφη η σελίδα σου!!!
    Φιλιά πολλά καλή μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΣ!!
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΙΡΑ ΑΡΑΓΕ;
    ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρίσκω πως σου ταιριάζει πολύ!
    Πώς διακρίνεται ξεκάθαρα η αύρα σου!
    Χαρίζεις καρδιές!!
    Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!
    Και η φράση του Σαίξπηρ.....

    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΟΥ;
    ΕΙΣΑΙ ΤΡΥΦΕΡΉ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΌΦΡΩΝ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι γλυκό να χαρίζεις καρδιές στα μπλογκοσπιτάκια!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄Αραγε ως που θα ταξιδέψει αυτό το ημερολόγιο....
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενούλα μου πολύ όμορφα συμπλήρωσες με την δική σου πινελιά το ταξιδιάρικο!Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο είναι! Μακαρι να φτάσει ως τα πέρατα της Γης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο για την ιδέα και την υλοποίηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι υπέροχο σαν ιδέα, έγραψα κι εγώ τη προηγούμενη φορά και έχω δώσει παρόν και αυτή τη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια εξαιρετική ιδέα σε εξέλιξη ! Περιμένω κι εγώ να έρθει πως και πως ! Όμορφη σελίδα έφτιαξες ! Ανεβάζεις τον πήχη, κοριτσάκι ! χαχα
    Φιλιά πολλά και Καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα και καλό μήνα-)))
    υπέροχο είναι!!!Εύχομαι να γυρίσει όοοοοοολο τον κόσμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...τι υπεροχη ιδεα..να σε καλα..μονο Αγαπη..Ρενακι μπορεις να σκορπισεις να σκορπισουμε..ομορφη βδομαδα..σε φιλω..καλο Μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλό μήνα τι όμορφη επεμβαση περιμενω και γω τη σειρά μου σε φιλώ κοριτσακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο!
    Να είναι καλοτάξιδο, γεμάτο αγάπη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφο το ταξιδιάρικο ημερολόγιό σου!! Καλή εβδομάδα, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλοτάξιδο το ταξιδιάρικο ημερολόγιο!!!!Πολύ όμορφη η σελίδα σου !!!Φιλάκια Ρενάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειναι πολυ ομορφο και το ημερολογιο και η σελιδα σου Ρενα μου!!μου αρεσουν πολυ τα χρωματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφη που έγινε η σελίδα σου!!! Το στόλισες υπέροχα!! Μπράβο!!!
    Καλοτάξιδο να είναι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ....ΖΕΣΤΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ!!!!!!ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από τις ωραιότερες ιδέες της blogoγειτονιάς μας!!!!!
    Το περιμένω κι' εγώ με αγωνία....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)