Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Ρολόι decoupage!


Βροχερό το σημερινό Σάββατο φίλοι μου!
Στο σπίτι θα τη βγάλουμε όπως φαίνεται οι περισσότεροι.
Ευκαιρία λοιπόν να σας δείξω ένα ρολόι που έφτιαξα
με decoupage !



Χρησιμοποίησα ρυζόχαρτο, χαρτί, χαρτοπετσέτα
και σφραγίδες!


Η αριστερή σφραγίδα μου βγήκε πολύ έντονη αλλά είδα
 πως όταν μπήκαν οι δείχτες του ρολογιού τουλάχιστον
 ισορρόπησε σαν σύνθεση, οπότε την άφησα ως έχει.
Το ήθελε η κόρη μου για το δωμάτιο της.

Να έχετε ένα χουχουλιάρικο Σαββατόβραδο!!!
Φιλιά!!!

35 σχόλια:

  1. τέλειο μηπως παραδίδεις μαθήματα σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ..ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο ρολόι. Όλα δένουν σε μία αρμονική σύνθεση.
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλειο!!! Κι εγώ θέλωωω!!!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ πολυ ρομαντικο.......μ αρεσουν αυτα τα ντεκουπαζ που δεν μπορω να καταφερω με τιποτα αλλα χαζευω οταν τα βρω καπου....να σαι καλα κ συ κ η οικογενεια σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το ρολόι και η σφραγίδα καθόλου έντονη. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο!! Θα στολίσει υπέροχα το δωμάτιο της κορούλας!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΟΥ !!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΕΓΙΝΕ!!!ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο!!! Μ'αρέσει που είναι έντονη η σφραγίδα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε πάρα πολύ όμορφο!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και ιδιαίτερα συνδυασμένα τα χρώματα. Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα,έγινε πολύ όμορφο,η κόρη σου θα το λάτρεψε!
    Μ΄αρέσει όλη η τεχνική,που εφάρμοσες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα καλησπέρα!!!Πολύ όμορφο το ρολόι σου και πολύ ρομαντικό.Είμαι σιγουρη οτι θα το λατρέψει η κορούλα σου!!!
    Καλό σου απόγευμα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει πολύ η σύνθεση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου πολλή όμορφο, βέβαια το ντεκουπάζ εγώ πάντα το βρίσκω δύσκολο βρε παιδάκι μου..προτιμώ να το ζωγραφίσω.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη η σύνθεση! Και το αποτέλεσμα προσεγμένο!
    Καλή εβδομάδα να'χεις, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι τέλειο Ρένα μου!!!! Απίθανο, ρομαντικό, ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ ωραίο ρολόι ! Μου άρεσε μάλιστα που δεν είναι στρογγυλό ! Άντε να δούμε κι άλλα τέτοια ξεχωριστά !!!!
    Καλή Εβδομάδα να έχεις ! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έγινε φανταστικό!! Μου άρεσαν πολύ και τα χρώματα και η σύνθεση των υλικών. Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα χρώματα και εξαιρετικά συνδυασμένα μεταξύ τους! Πραγματικά υπέροχο το ρολόι σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ουίιιιιιιιιιι!!!Τέλειο!!!Δεν εχω ιδέα πως γίνονται αυτά,αλλά μου αρέσουν.Μπράβο Ρενάκι μου,έγινε πανέμορφο-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...καλημερα Ρενακι..υπεροχο..η σφραγιδα εγινε τελοια..μου αρεσε πολυ..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πανέμορφο Ρένα!!! Το τριανταφυλλένιο μοτίβο είναι υπέροχο!!! Και ολόκληρο το ρολόι είναι τέλειο!! Να το χαρεί η κόρη σου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη δημιουργία! Τελικά ο άστατο καιρός ευνοεί για χειροκατασκευές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαιρετική δουλειά, υπέροχο αποτέλεσμα!!! Στολίδι για το κοριτσίστικο δωμάτιο!!! Κι εμείς με ρολόγια ασχολούμαστε τώρα, ενημέρωσέ μας αν θέλεις που προμηθεύτηκες δείκτες και μηχανισμό. Σ΄ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. απλά υπέροχο.....και εγω θα ήθελα να μάθω απο που να προμηθευτώ δείκτες και μηχανισμό.
    να εχεις μια όμορφη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλωσ σε βρισκω! Η δουλεια σου ειναι εξαιρετικη και το ρολοι εγινε πανεμορφο! Θα περναω συχνα! Θα χαρω να τα λεμε! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο και από μένα πολύ ωραίο!!!
    Μια καινούρια φίλη....
    http://kallitexnimatadimiourgies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. To ρολογάκι καταπληκτικό, να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα όμορφα πράγματα!
    Κοριτσάκι μου δεν πήραμε κανένα μέιλ, τι έστειλες? ψάχνω στα gmail αλλά τίποτα, δεν ξέρω τι έχει γίνει.
    Μήπως να το ξανά στείλεις?
    Συγγνώμη αλλά επειδή δεν πήραμε τίποτα γι αυτό και δεν απαντήσαμε.
    Σε φιλώ και περιμένω νεώτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)