Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

Για τους λάτρες της χειροτεχνίας!


Τα καλύτερα νέα σας έχω σήμερα!
Το γεγονός της χρονιάς που περιμέναμε με τόση 
λαχτάρα όσοι ασχολούμαστε με χειροκατασκευές
έφτασε : 

xeirotexnika-logodate

Η έκθεση Χειροτέχνικα είναι η 1η έκθεση ειδών χειροτεχνίας στην Ελλάδα. Είναι μια 2ήμερη έκθεση, με δωρεάν είσοδο, που διοργανώνεται μια φορά τον χρόνο στην Αθήνα από το Fti​axto​.gr. Η Χειροτέχνικα 2013 θα διεξαχθεί στον πολυχώρο The Hub, στο Γκάζι, στις 19 & 20 Ιανουαρίου2013, από τις 10.00 – 22.00.
Η έκθεση είναι ανοιχτή στο κοινό με δωρεάν είσοδο και μπορούν να την επισκεφτούν όλοι όσοι αγαπούν τις χειροτεχνίες και θέλουν να ενημερωθούν για οτιδήποτε αφορά στον κόσμο του χειροποίητου!
Για περισσότερη ενημέρωση εδώ!

14 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ρένα και καλή χρονιά!Φοβερή είδηση για όσους είστε Αθήνα.Μακάρι να μπορούσαμε να την επισκεφτούμε κι εμείς! Όποιος την επισκεφτεί, ας αναρτήσει φωτογραφίες για να την δούμε κι εμείς.Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω! Πολύ ωραία η ενημέρωση Ρενάκι!
    Σίγουρα η έκθεση θα έχει μεγάλη επιτυχία!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ`ευχαριστούμε Ρένα για την ενημέρωση...κρίμα που είμαι τόσο μακριά...
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πραγματικά τα καλλιτερα αντε βρε θα τα ξαναπουμε απο κοντα την άλλη βδομαδα τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ενδιαφέρον!!!! Ούτε που την γνώριζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλή διασκέδαση σε όσους θα συμμετέχουν,και καλή απόλαυση στον κόσμο που θα έρθει-)))
    καλό ΣΒΚ Ρένα μου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω να πάω.
    Τέτοιες εκθέσεις σου δίνουν τόσες πολλές ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτη φορα του νεου χρονου κανω επισκεψη στο σπιτικο σου και ευχομαι να ειναι γεματο υγεια και ευτυχια!!!
    Καλη εβδομαδα να εχεις!!!!
    Σιγουρα πολυ ενδιαφερουσα.Καλη επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρενα μου καλησπερα και καλη χρονια! το ταξιδιαρικο ημερολογιο σου ερχεται!
    στειλε μου παλι σε παρακαλω για επιβεβαιωση ενα μειλ με τα στοιχεια σου!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Ρένα μου γλυκιά!!Μακάρι να ήμουν κοντά και να πήγαινα!!Καλή σας επιτυχία σας εύχομαι!! Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά Ρένα μου!!!και καλή επιτυχία στα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία ευκαιρία!
    Αν προλάβω θα περάσω αύριο.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα μου καλησπέρα!
    Ήταν πολύ καλή η σκέψη σου να μας ενημερώσεις για την έκθεση αυτή. Εγώ δεν τη γνώριζα.
    Η ατυχία είναι, ότι ενώ πρόλαβα, γιατί βλέπω ότι αύριο τελειώνει, δυστυχώς από προχθές είμαι με μια ίωση, που με έχει ρίξει στο κρεββάτι, και με ταλαιπωρεί. Απόψε κατάφερα να μπω λίγο στο κομπιούτερ και να σεργιανίσω λίγο. Μου λείψατε.
    Σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή αγαπημένη μου Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)