Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Καλή και τυχερή χρονιά!!!

Καλή και τυχερή Χρονιά εύχομαι να έχουμε φίλοι μου!
Ας μη γκρινιάζουμε για όσα δεν έχουμε και ας αρχίσουμε
να χαιρόμαστε για όσα έχουμε όποια και αν είναι αυτά,
λίγα ή πολλά,ακριβά ή φτηνά δεν έχει σημασία,σημασία
έχει η καλή διάθεση και η όψη που βλέπουμε τη ζωή!


Η παραπάνω εικόνα είναι το βραβείο συμμετοχής μου στο
Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι 2012 του Stars and icicles!!!
Δεν είναι πολύ γλυκιά εικόνα; Πριν κάποια χρόνια ένα
ζευγάρι παπούτσια ήταν η προσμονή κάθε παιδιού για
 Χριστουγεννιάτικο δώρο!
Αργησα να την αναρτήσω και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ
στη γλυκιά Κάτια για το δωράκι και την καρτούλα που
που μου έστειλε.
Εγώ φέτος δεν έφτιαξα χειροποίητες κάρτες,δεν πρόλαβα,
έτσι έστειλα ηλεκτρονικές με διάφορους τρόπους και ελπίζω
να τις λάβατε όλοι!

Φιλάκια πολλά!!!!


35 σχόλια:

  1. καλη χρονιά και τυχερή Ρένα μου σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Πρωτοχρονιάτικες ευχές
    πέμπω χαράς κι υγείας,
    δημιουργίας, ομορφιάς,
    αγάπης κι ευτυχίας!"

    Αγαπημένη μας Ρένα, σου ευχόμαστε "Καλή Χρονιά", με υγεία, χαρά κι ευτυχία! Να είσαι πάντα δημιοργική και άξια!!!
    Όσο για το βραβείο σου, πολλά συγχαρητήρια και να 'χεις πάντα επιτυχίες, τύχη και χαρές! Πράγματι είναι πολύ ιδιαίτερη, γλυκιά και νοσταλγική η εικόνα με τα κοριτσίστικα παπουτσάκια!!!
    Σου στέλνουμε την αγάπη μας και μια μεγάλη αγκαλιά!
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου σου εύχομαι Καλή Χρονιά-Χρόνια ΠΟλλά με υγεία-ευτυχία και αφθονη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αισιοδοξία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη φωτο
    Καλή χρονιά με υγεία προπάντων
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή, ευτυχισμένη χρονιά με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...Να σαι καλα Ρενακι μου..Ευλογημενη και χαρουμενη χρονια..σε φιλω ματια μου..υπεροχη εικονα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά και δημιουργική!!Πάντα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρενα σου ευχομαι καλή χρονια με υγεία χαρά πολύ αγάπη και αισιοδοξία!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία και καλύτερες στιγμές στις χώρες μας
    Καλή και ευτυχισμένη χρονιά να έχουμε και η blogoγειτονιά μας να μας χαρίσει κι αυτό τον χρόνο όμορφες στιγμές και όμορφες αναρτήσεις.
    Να χαρείς το όμορφο δωράκι, μπράβο στην Μαριλίζ (Κάτια) μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Ρενάκι μου,με υγεία και χαρές στην ζωή σου!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά Ρένα μου με υγεία και αγάπη!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!! Χρόνια πολλά και καλή χρόνια με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά Ρένα μου, κάθε χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Εύχομαι η χρονιά σου να είναι γεμάτη επιτυχίες και όμορφες στιγμές! Να χαμογελάς συνέχεια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου, σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και πολλά φωτεινά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, Ρένα μου, Καλή Χρονιά, με Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Αισιοδοξία, Έμπνευση και Όμορφες Στιγμές! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη, οικογενειακή ευτυχία , με όμορφες μέρες και χαρούμενα γεγονότια !!
    Γλύκα τα παιδικά λουστρίνια της Marilise !!
    Eυχές από Σάμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά, Ρενα! Με υγεία.. χαρά.. ευτυχια.. αγάπη .. αισιοδοξία και ελπίδα να'ναι γεμάτο το 2013! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να έχεις μία καταπληκτικά όμορφη χρονιά Ρένα μου,με ότι επιθυμείς-))
    τι υπέροχα παπούτσια-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Χρονιά με υγεία και χαρές!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  27. ✿✿.¸¸.•´
    BOM░░░º°✿░░░FIM DE✿º°░░░SEMANA!░░░

    Beijinhos do Brasil.
    ·.¸.•♪♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πραγματικά πολύ όμορφο βραβείο Ρένα μου!!!Ναι κάποτε ήταν το Χριστουγεννιάτικο δώρο μας, ένα τόσο όμορφο ζευγάρι παπουτσάκια...και το περιμέναμε με μεγάλη χαρά!!Καλή σου χρονιά γλυκούλα μου!!!Ευτυχία, αγάπη, χαρά, υγεία στο σπιτικό σου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και εξαιρετικές πάντα δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. όμορφα.. καλή χρονιά σου εύχομαι.. νάσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά πάντα με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Xρόνια Πολλά Ρένα μου και Καλή Χρονιά με υγεία και δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου, πώς μου ξέφυγε, και δεν πέρασα ακόμη για ευχές;
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ αγάπη μου, σε εσένα, και την όμορφη οικογένειά σου, με υγεία!!!
    Ό,τι καλό, να βρεθεί στο σπιτικό σας!!! Η αγάπη, και η καλή τύχη, να σας σκεπάζει όλη τη χρονιά!!!
    Πολλά φιλιά, γεμάτα αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)