Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012

Αλλαγές στη διακόσμηση του σπιτιού εν όψη Χριστουγέννων!

Καλησπέρα φίλοι μου!
Πήγα για καφεδάκι και είπα να σας πάρω μαζί μου 
για να σας δείξω μια όμορφη γωνιά και να σας
δώσω και μια έξυπνη ιδέα που έκλεψα για χάρη σας!


Σωστή παπαράτσι έχω γίνει, στο τέλος δεν θα με βάζουν
στα σπίτια τους χαχαχα!


Τώρα θα μου πείτε σιγά τη διακόσμηση,όλες ξέρουμε
να στολίζουμε το καθιστικό μας με μαξιλάρια και
αποξηραμένα λουλούδια και κεριά και......και....


Ομως για δείτε εδώ,αυτό ήθελα να σας δείξω!
Δεν είναι ένα τραπεζάκι σαλονιού,αλλά δύο μικρά
τραπεζάκια που παλιά έβαζαν δεξιά και αριστερά του
μεγάλου καναπέ στα σαλόνια!
Οπότε αν έχετε κι εσείς δύο τέτοια και δεν ξέρετε τι
να τα κάνετε,πάρτε ιδέα και φτιάξτε την δική σας
γωνιά καθιστικού!

Φιλάκια!!!

21 σχόλια:

  1. ♡¸.•°
    Olá, amiga!

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έξυπνο και χρηστικό! Φαντάζομαι ότι μπορεί να γίνει και με τραπέζια ίδιου ύψους, αλλά διαφορετικού σχήματος (θα φαίνεται απλώς πιο μοντέρνο...) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα!!!!Να εχεις μια καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη μου Ρένα καλησπέρα!!!
    Πολύ όμορφη ιδέα και σε ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι πάντα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου αρέσει!!!!!!Θένκς για την μετάδοση ιδέας-))))
    εγώ δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα....
    φιλιά Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα και ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενακι μου..πολυ ομορφη ιδεα..μμμ..μ'αρεσε..για δες τι ομορφο που εγινε..να σαι καλα ματια μου..χαρουμενη βδομαδα..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...μα να μην εχω τέτοια τραπεζάκια να τα αξιοποιήσω...
    Θα τα κάνω μια προώθηση όμως σε μια φίλη που νομίζω οτι έχει κατι τέτοια και περιφέρονται άσκοπα γυρω γυρω!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kάποτε ήταν πολύ της μόδας αυτά τα τραπεζάκια!
    Ομορφη και έξυπνη ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίες οι αλλαγές, φτιάχνουν τη διάθεση!!! Άντε και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι ειναι ωραια ιδεα και κυριως σε γιορτες που εχουμε κοσμο και θελουμε ενα τραπεζακι παραπάνω!το ειχα δοκιμάσει και μαρεσε!!!Ρενα καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή ιδέα!! αν και εμένα το μάτι μου κόλλησε στη χριστουγεννιάτικη κούπα!!! καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα και μια πρωτότυπη ιδέα έχεις να μας προτείνεις,Ρένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παπαράτσι.. γιατί όχι!! ωραία ιδέα πάντως τα τραπεζάκια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο πολυ χάρηκα Ρένα μου φιλία στο κοριτσάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναίαιαιαιαιαι.......
    Το έχω κάνει κι' εγώ!!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρήκαν τη θέση τους!!!!!Πολύ όμορφη ιδέα!!!Πολλά-πολλά φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ρενα μου να σου πω κατι τελειως τυχαια πριν ενα σκ εβαλα ετσι τα τραπεζακια στο εξοχικο μας και μαρεσε τοσο πολυ..κι ετσι εχω ενα τραπεζι σαλονιου και 2 μικροτερα εαν το θελησω!
    πολυ πρακτικα ειναι.σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)