Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Μια φθινοπωρινή σύνθεση με γατούλα!


Είχα καιρό να φτιάξω σύνθεση (layout) και μου έλειπε,
είναι κάτι σαν εξάρτηση,άμα ξεκινήσεις με το scrapbooking
δεν μπορείς να σταματήσεις!
Η πρόκληση του Οκτώβρη στο Scrapbookers in Greece  
θέλει μια πολύ φθινοπωρινή σύνθεση!


Η φωτογραφία με την γατούλα είναι πολύ παλιά και πολύ 
αγαπημένη.Την είχα στο ψυγείο με μαγνητάκι αλλά επειδή
άρχισε να χαλάει ήθελα να την βάλω μέσα σε άλμπουμ
γι αυτό έφτιαξα ένα layout με ένα αγαπημένο φθινοπωρινό
χαρτί που νομίζω πως ταιριάζει πολύ!


Ενα tag από διάφανη καρδούλα κι ένα tag για ημίκρυφο
κείμενο από πίσω της!


Το κομμένο χαρτί πίσω από τη φωτογραφία υπήρχε στη
συσκευασία από μια παλιά παραγγελία που μου είχε στείλει
η Λένα μας κι επειδή όλα μπορούν να αξιοποιηθούν το
κότσαρα και αυτό χιχι!
Ενα μοτιφάκι πλεγμένο με βελονάκι στο χέρι,μερικά 
αυτοκολλητάκια και ο τίτλος που τώρα που τον κοιτάω 
από εδώ δεν φαίνεται καθόλου καλά: CUTE AS A CUPCAKE!  

36 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμενη η γατούλα ! Καλή εβδομάδα να'χεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλύκα είναι, πολύ χαριτωμένο!
    Φιλιά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκειά γατούλα! Και το λουλουδάκι ονειρεμένο!Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιδιαίτερο και πρωτότυπο! Μπράβο! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη σύνθεση! Και πρωτότυπη!
    Καλώς σε βρήκα και γω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στην πρόκληση.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΖΩ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!!!!!
    ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη επιτυχια στη προκληση!!!!!Επιτυχημενα ομορφη συνθεση,η γατουλα σου μου αγγιξε την ψυχη!!!!!
    Καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική η σύνθεσή σου, μου αρέσει πάρα πολύ η ζεστασιά που "βγάζει"!!!!
    Καλή επιτυχία στην "πρόκληση"....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρένα μου πολύ όμορφη σύνθεση και πράγματι πρωτότυπη. Το γατάκι κουκλί και οι λεπτομέρειες τις συνθεσής σου υπέροχες! Σε ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο SG :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι τόσο όμορφη Ρένα μου
    Ξεκινάει το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι μας στις 1/11/2012 περιμένω τις δημιουργίες σου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτα δεν καταλαβα ποτέ πως τα κανετε..φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολή ωραία η πρόσκλησή σου!Καλή επιτυχία στην πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη σύνθεση!Μου αρέσει πολύ η Halloween αίσθηση που δίνει.Πολύ πρωτότυπη!Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το Scrapbookers in Greece είναι πολύ στη μόδα τελικά-)))εγώ δεν τα καταφέρνω,και σας ζηλεύω-))
    υπέροχη σύνθεση Ρένα μου(ξέρεις πως αγαπώ γατούλες)
    μπράβο ταλαντούχα μου!!!!
    πολλά φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φοβερή σύνθεση με πολύ έξυπνες και ωραίες ιδέες! το γατάκι πρωταγωνιστής φοβερός! σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο SG!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχούυυυυ καρδούλα μου!!!! Λιώνω με τα γατάκια!!!!! Πολύ ωραία και πρωτότυπη η σύνθεσή σου... βέβαια το μάτι μου κόλλησε στο διακοσμητικό φτιαγμένο με το βελονάκι, χιχιχι

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ..μου αρέσουν πολύ αυτα που φτιάχνεις!! Καλως βρεθήκαμε πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ γλυκούλι το γατάκι σου! του άξιζε μια σύνθεση και μάλιστα τόσο παιχνιδιάρα σαν αυτή που έφτιαξες! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χι χι χι... τέλειο το γατάκι!! Και πολύ έξπνος ο τρόπος που χρησιμοποίησες το χαρτί από πίσω.... Ωραία τεχνική!!! Ευχαριστώ που συμμετήχες στο SG!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eγώ τώρα γιατί τα βρίσκω αυτά πολύ δύσκολα; Υπέροχη σύνθεση με πολλή φαντασία.Βρήκα τρόπο για να μη ξεχνώ να σε επισκέπτομαι.Γράφτηκα στην ενημέρωση σου μέσω μέιλ!!!Καλό μήνα Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη σύνθεση!!Και πολύ δύσκολη τεχνική!!!Δεν τολμώ καν να δοκιμάσω!!!Μπράβο σου Ρένα μου!!Καλό σου μήνα!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως πάντα υπέρχη σύνθεση!! Αλλά το γατουλάκι γλύκα σκέτη!!
    Φιλιά πολλά Ρένα μου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τελεια η γατουλα!!!
    Ειχα καιρο να περασω απο το σπιτικο σου.Καλη εβδομαδα να εχεις και καλο μήνα με υγεια λιγάκι καθυστερημενα βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ¸.•°✿⊱╮
    °✿ Olá, amigo!

    Muito original!!!!
    Ótimo mês de novembro!

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.°✿
    ♫•*¨*•.¸¸✿✿¸¸.•*¨*•♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή εβδομάδα Ρένα μου!
    Πολύ όμορφη σύνθεση με την γατούλα! Βλέπω και μοτιφάκι με βελονάκι!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Passei, vi, li e adorei este blog. Parabéns!!! Fico no aguardo de uma gentil visita sua em meu blog; Se você gostar do conteúdo; Por favor vota no blog para o PRÊMIO TOP BLOG 2012, já passamos pelo TOP 100, agora buscamos uma vaga ao TOP 03, http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πανέμορφο, Ρένα μου.. με σένα.. τίποτε δεν πάει χαμένο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επειδή ξέχασες να αφήσεις λίνκ για τον διαγωνισμό μου, παίρνω το λινκ από αυτό το υπέροχο δημιούργημά σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειναι απιθανη σελιδα!!και πανεξπυνη ιδεα να χρησιμοποιησεις το χαρτι ετσι για το φοντο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς σε βρήκα ! Υπέροχη η σύνθεση σου,Και η γατούλα είναι σκέτη γλύκα!!!
    Καλό βράδυ ,Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή εβδομάδα Ρένα μου!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα!! Μου άρεσε πάρα πολύ πως συνδύασες το θέμα με την φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. κοριτσι..πολυ ομορφη δουλεια..δυσκολα χρωματα..ομως τα εβαλες τελοια..να σαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ¸.•°✿⊱╮

    Bom fim de semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸.•°✿⊱╮
    ✿ °•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γλύκα η γατούλα σου!!!πολύ όμορφα τα συνδύασες !!μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)