Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Χαριτωμένο σκυλάκι!


Το μπλεγμένο κουβάρι! μου χάρισε το παρακάτω 
γλυκούλικο βραβειάκι με την υποχρέωση να
απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις.






 Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου? 

- Ολες δεν κοιτάω ράτσες.

 Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?

- Σε όλα.

Έχεις κατοικίδιο?  Και αν ναι, τι ζωάκι?

- Αυτή τη στιγμή σκυλάκι αλλά έχουν περάσει πολλά ζωάκια από το σπίτι μας.

Εσύ πως περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερους σου φίλους ? 

- Σπάνια πλέον, βόλτες,ψώνια,καφέ,φαγητό.



Και κάποιες άλλες  φιλές, μου είχαν δώσει βραβεία
αλλά δεν είχα αποθηκεύσει της συγκεκριμένες
 αναρτήσεις και τώρα μου είναι πολύ δύσκολο να τις βρω.
Ελπίζω να με συγχωρέσουν.

Το βραβείο αυτό το χαρίζω με τη σειρά μου
σε όλους όσους έχουν κάποιο σκυλάκι.
Περιμένω και τις απαντήσεις σας!



13 σχόλια:

  1. Ρένα να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρενα μου,να το χαιρεσαι το σκυλακι σου και το βραβειο σου!!!Το γλυκυτερο βραβειο απ'ολα!!!
    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο βραβειο να το χαιρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το βραβείο σου.Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο,για το γλυκούλικο βραβείο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαίρεσαι το γλυκό βραβειάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nα χαίρεσαι το βραβειάκι σου, αλλά και το σκυλάκι σου Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!Πολύ ωραίες απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με γειά το βραβειάκι σου-))))
    χαίρομαι που αγαπάς τα ζωάκια-)))
    πολλά φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλορίζικο το βραβείο σου Ρένα μου το αξίζεις πραγματικά και μετα χαράς θα το πάρω σαν σκυλογιαγιά που είμαι
    σε φιλω ψυχή μου και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Ρένα μου!!!Ευχαριστώ και θα το πάρω με χαρά μου, γιατί έχω 3 σκυλάκια αυτή την στιγμή, πρίν από δύο μήνες είχα 14, όπως ήδη θα ξέρεις, αφού γέννησε η Λάρα μου 12!!!Ευτυχώς, χάρη στους φίλους μου και το ίντερνετ, βρήκαν όλα σπιτάκια!!!Φιλάκια Ρένα μου, καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρασα να πω την καλησπέρα μου και έπεσα πάνω σε μια πολύ γλυκιά ανάρτηση! είναι και μερα των ζώων νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα μου, να το χαίρεσαι το βραβείο σου!! Σου αξίζει. Μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα για σένα.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)