Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Χειροτεχνία από το τίποτα!


Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά σκέφτηκα να σας
το δείξω για να σας πω για άλλη μια φορά να μην
πετάτε τίποτα!


Πρόκειται για ένα απλό κουτί που φυλάω διάφορες
 φωτογραφίες. Το έχω όμως πολλά χρόνια,έχει ταλαιπωρηθεί
από μετακομίσεις και είχε αρχίσει να διαλύεται.


Ετσι λοιπόν σκέφτηκα να το τυλίξω -ντύσω με ότι 
ρετάλια από δαντέλες είχα για να το συγκρατούν,
ενώ η κόρη μου έβαλε και τη δική της πινελιά 
από πάνω στο καπάκι.


Μια χειροτεχνία για να περάσει η ώρα,
να αξιοποιηθούν υλικά που είχαμε
 από δω και από κει και για να μην 
αγοράσουμε άλλο κουτί,τίποτα το σημαντικό.

Να έχετε ένα καυτό μα απολαυστικό απόγευμα!

31 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΩΣΑΤΕ ΖΩΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΚΑΤ΄ΑΛΛΟΥΣ!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως..μην πςταμε ΤΙΠΟΤΑ..νασαι καλα Ρενακι μου..το εκανες υπεροχο..χαρουμενο απογευμα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κουτια ειναι το αγαπημενο μου ανακυκλωσιμο υλικο.Μπορεις να τα διακοσμησεις και να φυλαξεις πραγματα,να τα χρησιμοποιησεις σαν κουτια δωρων και τοσα αλλα.Πολυ ομορφο και ρομαντικο το κουτακι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοχέρες μαμά και κόρη, πάντα όμορφες κατασκευές να φτιάχνετε και να μας τις δείχνετε να ζηλεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου αγαπητή Ρένα! Πολύ όμορφο το κουτάκι σας! Καλή συνέχεια, πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!Και περάσατε κι ένα δημιουργικό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου,ξανάνιωσε το κουτάκι,κούκλα το φτιάξατε!
    Είναι γλύκα το ρομαντικό στυλ με τις δαντελίτσες,μ΄αρέσει πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαμά και κόρη εν δράση!!!!! τέλειο το κουτί!!!! Φυσικά και δεν πετάμε τίποτα!!!! Φιλάκια Ρενάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αααχχχχχ αυτο να μη πεταμε τπτ με εχει τσακισει!!χαχαχα και κυριως τους δικους μου που τους κουβαλαω διαφορα στο σπιτι!
    ειδες ομως με ενα κουτι τι μπορουμε να φτιαξουμε!!!!!
    μ αρεσουν οι μεταμορφωσεις1!!!!
    να σαι καλα Ρενα μου και να συνεχιζεις να φτιαχνεις ομορφες δημιουργιες!πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ωραιο αποτελεσμα!!μπραβο σας!!!το τι ιδεες παιρνω καθε φορα δε λεγεται!!!να σαστε καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ καλο μου, δεν σε πιάνει η ζέστη εσένα;;;;;;;;;;
    Εμένα πάντως μ εχει κάνει λιάρδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο Ρενάκι μου!!!!!είναι αυτό που λέμε δημιουργική ανακύκλωση!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραίο!Πραγματικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρενάκι πολύ όμορφο τ αποτέλεσμα απο τη συνεργασία μαμάς-κόρης!!!Σου εύχομαι δροσερό υπόλοιπο εβδομάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα Ρένα μου
    μου άρεσε που το άλλαξες μαζί με την κόρη σου.Της δίνεις θετικά μηνύματα!!!Και είχε και κάλό αποτέλεσμα-)))
    μπράβο και στις 2-)))
    φιλούρεςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι ιδέες σου όπως πάντα εξαιρετικές!
    Μεταμόρφωσες ένα απλό κουτάκι σε κάτι πολύ όμορφο!
    Καλό απόγευμα Ρενάκι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερή μεταμόρφωση ! Χρηστικό και όμορφο!
    Καλό καλοκαίρι Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου να με και εγώ!!! Τέλειο τέλειο τέλειο μπράβο και στις δυο σας!!! Πολύ μου αρέσουν οι μεταμορφώσεις παλαιών αντικειμένων πόσο μάλον όταν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μανούλας και κορούλας :)Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγνώριστο το έκανες Ρένα μου!!!Πανέμορφο!!!Γι αυτό πρέπει να κρατάμε ότι μας περισεύει...Έχεις δίκιο.Και η ζωγραφιά της κόρης σου πολύ όμορφη!!φιλάκια να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. RENA ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!1ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Muito bonita e suave!


    ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom fim de semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Completamente original sua arte querida Rena!!!!! Muito bonito.Abraçossss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και πολύ καλά του κάνατε μάνα και κόρη. Έγινε αγνώριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλως σε βρηκα Ρενα!Πολυ ομορφο το σπιτακι σου!Συμφωνω και εγω ,τιποτα δεν πεταμε!!Πολυ ομορφο το κουτακι σου!Μπραβο στην μαμα και την κορη!Σε περιμενω για επισκεψη!!Καλο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα μου όταν συνεργάζονται δημιουργικα ...τα χέρια μαμάς κ΄λορης το αποτέλεσμα ειναι πολύ όμορφο.....και βέβαια δεν πετάμε τίποτα!!!!! φιλακια και στίς δύο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μπράβο :Ο))τιποτα δεν πετάμε και όλο και κατι μεταμορφώνουμε!!!!καλη συνέχεια, όμορφα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή Κυριακή ενδιαφέρουσα Χαιρετίσματα από την είσοδο αφαίρεση κειμένου και προβληματισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)