Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Ταξιδεύοντας μ' ένα βιβλίο!


Πριν ένα μήνα περίπου, πήρα από τη φίλη μας
Ρίκη Ματαλλιωτάκη ένα  <<εισητήριο>>  με το οποίο:
Ταξίδεψα σε τόπους...
Ταξίδεψα σε χρόνους...
Σε συναισθήματα,σε πάθη, σε πόθους...
Το ταξίδι ήταν συναρπαστικό!
Το ίδιο και ο προορισμός,
που ήταν: Στον κόκκινο παράδεισο της αγάπης!


Και για όσους δεν κατάλαβαν μιλάω για  το 
καινούργιο βιβλίο της που σας συστήνω ανεπιφύλαχτα!

Ρίκη μου σ'ευχαριστώ για το ταξίδι!
Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο!!!

13 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την πρόταση Ρένα...ό,τι χρειαζόμαστε για τις διακοπές...αργούν αλλά έρχονται!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ για την πρόταση, θα το ψάξω!
    Καλή βδομάδα Ρένα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και δεν λεει διακοπές χωρίς βιβλίο....ήδη εχω παραγγειλει τρια. Θα κοιτάξω και αυτο που μας προτείνεις!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη πρόταση από την αγαπημένη μας Ρίκη!
    ευχαριστούμε!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση Ρένα μου γλυκιά!!!Για να το λες, θα είναι ωραίο!!!Θα το ψάξω...φιλάκια , καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα χωρίς βιβλιο το καλοκαίρι δεν περνάει. Εμένα μου χρειάζονται τρία με τέσσερα βιβλία για όλο το καλοκαίρι. Μερικές φορές επαναλαμβάνω ιδια βιβλία που ΄μου είχαν΄αρέσει στο παρελθόν.
    καλά διαβάσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε... Αφού σου άρεσε, είμαι σίγουρη πως θα είναι αξιόλογο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα Ρένα μου
    καλό ακούγεται-)))Εύχομαι στη Ρίκη καλή επιτυχία,και καλή διασκέδαση σε μας που μάλλον θα το διαβάσουμε-)))
    φιλούρες-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτέλους κατάφερα να μπω...
    Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμη που μου κάνεις εδώ και δύο χρόνια να διαβάζει τα βιβλία μου...γιατί ναι, είναι τιμή για τον συγγραφέα η ανάγνωση των βιβλίων του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου, σίγουρα θα είναι μια καλή πρόταση! Θα το πάρω κι εγώ! Φιλάκια! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα,το διάβασες ήδη!
    Ακόμη δεν πήγα Χαλκίδα,θέλω να το αγοράσω-θυμάμαι το προηγούμενο της Ρίκη και φαντάζομαι θα είναι το ίδιο συγκλονιστικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♡♡♡ ♡♡♡
    Boa noiteeeeeeeeee!!!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♡♡♡ ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα, σε βλέπω πολύ ενθουσιασμένη με το βιβλίο. Άρα θα πρέπει να είναι πολύ καλό. Τώρα το καλοκαίρι, μπορούμε άνετα να διαβάσουμε ένα καλό βιβλίο, στις διακοπές τουλάχιστον.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)