Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

Βεντάλια και καλοκαίρι!



Τα χελιδόνια είναι  εδώ!
Ο ήλιος είναι εδώ!
Η ζέστη είναι εδώ!
Οι διακοπές είναι εδώ!
=
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Και αφού σε όλες μας τις γιορτές ανταλλάσσουμε κάρτες,
γιατί να μην ανταλλάσσουμε και στη πιο όμορφη γιορτή
του χρόνου το καλοκαίρι γιατί πραγματικά είναι η εποχή
που όλη η φύση γιορτάζει!


Την έμπνευση μου την έδωσε η πρόκληση του






Πώς σας φαίνεται η βεντάλια;
Καλές βουτιές όσοι είστε στη θάλασσα,όσο
για τους υπόλοιπους υπομονή μέχρι να έρθει και 
η δική μας σειρά!!!

27 σχόλια:

  1. Καλοκαιρινή και πολύ...δροσερή η κάρτα σου ,και σε σχέδιο και σε χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη η βεντάλια σου και οι ευχές που μας στέλνεις.
    πολλά φιλιά καλά να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΈΛΕΙΑ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφη !!! μου αρεσουν τα χαρτια που χρησιμοποιησες!!! υπεροχη ερμηνεια του σκετς!!!! καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Ρενάκι -))))
    πρωτότυπη βεντάλια,και πάρα πολύ όμορφη-)))Είσαι χρυσοχέρα!!!!Καλά μπάνια,έστω και αυθημερόν-))πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη, δροσερή, καλοκαιρινή και άκρως χρειαζούμενη!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοκαιρινή , παιχνιδιάρικη αλλά και λίγο τρελούτσικη! Γιαυτό μου αρέσει ...τρελλά!!!!!! Καλή Κυριακή, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Είναι πανέμορφη η κάρτα σου και φυσικά, τέλεια καλοκαιρινή!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρενακι μου καλημερα..τι ομορφη καρτα..υπεροχες φωτο..μου αρεσε αυτα που λει στα ανοιγματα της βενταλιας..το πισω με τα πουλια..τελοια την εκανες..καλη επιτυχια..ματια μου..ομορφη Κυριακη..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου φανταστική ιδέα της βεντάλιας ,είναι σαν αληθινή,αισθάνομαι το αεράκι της!!! καλή επιτυχία στη πρόκληση και υπομονή οι διακοπές έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και η βεντάλια σου είναι εδώ με τα όμορφα χρώματά της...
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Ρενάκι!!!!!!η καρτούλα σου είναι φοβερή!!!!!τέλεια η βεντάλια!!!!!καλή επιτυχία!!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ.Η ΒΕΝΤΑΛΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    Υ.Γ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ,ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΟΧΗ!ΜΟΝΑΔΙΚΗ!ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ..ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΥΣΜΕΝΗ..ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ ΜΑΣ..ΦΙΛΙΑ ΔΡΟΣΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ πολύ όμορφη η βεντάλια και χρήσιμη τώρα με τις ζέστες. Καλό καλοκαίρι να έχουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αααααα πάρα πολύ έξυπνη ερμηνεία του σκετς ... μπράβο Ρένα ... ευχαριστουμε πολύ για την συμμετοχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τοσο ομορφη!!!με πολλες λεπτομερειες!!ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!!!καλα να περνας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi Rena, what a fabulous card and so clever. I love your thinking behind this so very original. Beautiful warm summer colours and beautifully crafted. Thank you so much for sharing with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενα μου είναι υπέροχη!!!!!!!Καλή επιτυχία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια!!! Τί ωραία ιδέα η βεντάλια για το σκετς! Και η καρτούλα είναι πραγματικά πανέμορφη! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα μου είναι από τις καλύτερες κάρτες σου! Τα χρώματα άκρως καλοκαιρινά και η ερμηνεία του σκέτς πανέξυπνη!!!! Η δε λεπτομέρεια με την δαντελίτσα στο τελείωμα κλέβει την παράσταση! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου είναι υπέροχη και το σχέδιο της βεντάλιας φανταστικό! Μου αρέσουν, επίσης, πολύ τα χρώματα και η διακριτική δαντέλα! Καλή επιτυχία και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Rena, your card is so pretty! Love the idea of the fan, great work. thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)