Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

Καιρός να βγούνε στο φως!


Αυτά τα πολύ μικρά σεμεδάκια τα
στόλιζαν παλιά δεξιά και αριστερά 
από ένα μακρόστενο σεμέν και τοποθετούσαν
επάνω τους τα τασάκια ενώ στη μέση κυριαρχούσε 
το ανθοδοχείο γεμάτο ολόφρεσκα λουλούδια!


Τα βρήκα καλά  κρυμμένα στο συρτάρι,
μπλεγμένα από τη μητέρα μου, να μου λένε
βγάλε μας από εδώ αρκετά μείναμε κλεισμένα
και έτσι έκανα!


Τα έραψα πάνω σε μαξιλαράκια και έτσι
τώρα μπορούν να καμαρώνουν σε κάποια
γωνιά του σπιτιού!

Σε ποια,θα το δείτε σε άλλη ανάρτηση,αναμείνατε...

25 σχόλια:

  1. καλως το μου..αυτο που εκανες με τα μαξιλαρια μου αρεσε παρα πολυ..το ειχες και σε αλλη αναρτηση και μου αρεσε κι εκει..ειναι αληθινα κοσμηματα..να σε καλα Ρενακι μου..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tελευταία όλο και περισσότερο βλέπω όμορφους τρόπους αξιοποίησης των εργόχειρων! Μου αρέσουν όλες εκτός από εκείνες που απαιτούν να τα κόψεις ή να τα αλοιώσεις! Ξέρω τι κόπο έχουν για να φτιαχτούν -ακόμα και τώρα που μιλάμε πλέκω...-και τα λυπάμαι αφάνταστα όταν καταστρέφονται! Αντίθετα τα θαυμάζω απεριόριστα όταν αξιοποιούνται όπως τους αξίζει πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι για να μη μένουν στα συρτάρια!
    Εξυπνη η ιδέα σου!
    Πρέπει να βρω την αδελφή μου να αρχίσει το γάζωμα!
    Και έχουμε παρακαταθήκη... στην εποχή μας ήταν μόδα τα πλεκτά και η γιαγιά μας έπλεκε την προίκα!

    Να είσαι καλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ!!!! ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΡΑΒΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΡΙΧΤΑΡΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ Ή ΣΧΗΜΑ...ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι τα μαξιλαρια άλλαξαν όψη, αξιοποίησες τα σεμεδάκια τόσο πολύ όμορφα!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαιρομαι πραγματικα που τα αξιοποιησες!!! Οτι ειναι με το βελονακι πιστευω πως ειναι ενα μικρο εργο τεχνης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί όμορφα που γίνανε τα μαξιλαράκια! Αλλάξανε εντελώς όψη! Πολύ μου αρέσουν! Και χαίρομαι που τα ξετρυπώνεις και τα αξιοποιείς!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχα,πήρες φόρα και δε θ΄αφήσεις σεμεδάκι για σεμεδάκι-ξέρεις πόσα μικρούλια έχω;Μας δίνεις ιδέες να τα αξιοποιήσουμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ!!! Αυτά τα έργα τέχνης που τα τρώνε τα συρτάρια, δυστυχώς!!! Καλά έκανες Ρενάκι μου και τα αξιοποίησες!!!Περιμένω να δω τελικά ποια γωνιά στολίζουν!!! Σε φιλώ, καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι μπράβο!!!Αρκετά μείνανε στην απομόνωση!!!Ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα μαξιλαράκια!!αλλά και το τραπεζάκι με το σεμέν , υπέροχο!!!μπράβο Ρενάκι μας!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αξιοποιήθηκαν άριστα τα πετσετάκια της μαμάς. Βρήκαν και πάλι τη θέση τους στην διακόσμηση του σπιτιού. Μου είχε φτιάξει και η θεία μου παρόμοια και τα έχω φυλαγμένα. Πολύ ωραία η ιδέα σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενα μου,ξερεις τι κοπο εχουν αυτα τα εργοχειρα για να γινουν?Εγω εχω δεμενο το δεξι χερι απο τενοντιτιδα απ'το βελονακι.Λοιπον,δεν ειναι για τα συρταρια,πολυ ομορφα τ'αξιοποιησες και να καμαρωνεις κιολας για το κοπο της μητερας σου,τιμη στις μαννουλες,μιας και αυριο ειναι η μερα τους!!!!Κι εσυ Ρενακι μου την τιμας!!!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα έκανες πολύ όμορφα!!!! Μπράβο!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι μου θύμισες με αυτά τα σεμεδάκια!!!!δεν υπήρχε γωνιά που να μην είχε τέτοιο σεμεδάκι!!!!πάντως τα μαξιλαράκια σου έγιναν τέλεια!!!!άμα έχει φαντασία κανείς τι μπορεί να κάνει!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω κι εγώ από μαμά και πεθερά και όλο λέω να τα αξιοποιήσω. Πολύ όμορφη ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. É um prazer estar acessando este blog, que possui uam dimensão informativa especial.
    wwwsabereducar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκπληκτική και ευφάνταστη η αξιοποίησή τους! Ομορφη ιδέα! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το αξιοποίησες άψογα.Το μαξιλάρι ομόρφυνε με την πινελιά που του έδωσες αλλά και το σεμεδάκι αναδεικνύεται περισσότερο. Μου άρεσε και πως ανέδειξες το σεμέ της προηγούμενης ανάρτησης. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με πρόλαβες!!!!! Σας έχω πάρει όλες τις Μανούλες στη σειρα χα χα. Αλλά βλέπω ότι ήδη τίμησες την μανούλα σου μέσα εδώ στην ανάρτησή σου, μπράβο Ρένα που τους έδωσες ξανά ζωή.

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενάκι μου!!! Χρόνια σου πολλά για σήμερα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλα εκανες Ρένα μου και τα έβγαλες απο το συρτάρι...τα αξιοποίησες όπως τους πρέπανε....μπραβο σου...θα καμαρώνει η μαμά ..νομίζω ..έ;;;;; Χρόνια σου πολλα και να χαίρεσαι ότι αγαπάς.. φιλακια πολλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)