Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Κρυμμένοι μικροί θησαυροί μιας άλλης εποχής!

Ο καιρός είναι ήδη πολύ ζεστός,
ο ήλιος καίει κάποιες ώρες τις ημέρας,
τα χαλιά μαζεύτηκαν,οι κουβέρτες κρύφτηκαν,
καιρός να δώσουμε και πιο καλοκαιρινή ατμόσφαιρα
στο σπιτικό μας!
Σκέφτηκα λοιπόν πως έχω πολλά καταχωνιασμένα
πράγματα που κάποτε ήταν πολύ στη μόδα και 
κοσμούσαν τα σπίτια μας ή τα σπίτια των γονιών μας,
των γιαγιάδων μας και πάει λέγοντας.
Είναι κειμήλια που έχουμε όλοι κάπου κρυμμένα.
Είναι κρίμα σκέφτηκα κοιτώντας τα,κάποιος κάποτε
έκανε πολύ κόπο για να τα φτιάξει,χάλασε χρόνο, 
χρήματα, έκανε όνειρα για τα αποκτήσει 
και τώρα τίποτα.......
Τα σπίτια μας έγιναν μοντέρνα,τα σεμέν δεν έχουν
 θέση πια σε αυτά, που χρόνος για παραπανίσια
 πλυσίματα.......
Και εκεί που αναπολούσα τις περασμένες τους δόξες
μια αναλαμπή μου ήρθε ξαφνικά,να φτιάξω μικρές 
γωνιές με αυτούς τους θησαυρούς μιας άλλης εποχής!


Το πλεχτό με βελονάκι σε σχήμα ψαριού που 
ακολουθεί και είναι εργόχειρο της μαμάς μου,
δένει άψογα με το γεμάτο κοχύλια μπαουλάκι μου


και νομίζω πως θα φτιάξουν μια πολύ όμορφη
και όχι κιτς, καλοκαιρινή γωνιά!


Αν θέλετε να δείτε πως φτιάχτηκε αυτό το τραπεζάκι
πατήστε εδώ!

Μείνετε συντονισμένοι θα ακολουθήσουν και άλλες
τέτοιες γωνιές,ήταν να μην κάνω την αρχή!


16 σχόλια:

  1. Κρίμα το κόπο και τα λεφτά που δίναμε κάποτε...
    Τελεια η ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ!!!!!!ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΟΥΛΑΚΙ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ!!!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΜΕΝ ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο είναι! Πολύ γουστόζικο και καθόλου κίτς κατά τη γνώμη μου! Αναμένω για να δω την αξιοποίηση κι άλλων τέτοιων "θησαυρών"!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα!! Εγώ ποτέ δεν αποχωρίστηκα τα σεμέν!! Όχι στην τηλεόραση και στα ραφάκια αλλά πάντα στα τραπέζια μου. Τα θεωρώ ανεκτίμητης αξίας!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αριστούργημα γιας στα χεράκια και τα ματάκια της σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ,Ρένα,πάντα εξαιρετρικές οι διακοσμητικές προτάσεις σου!
    Και ποιος δεν έχει τέτοιους θησαυρούς καταχωνιασμένους σε συρτάρια;

    Το μπαουλάκι έχει γίνει υπέροχο,μπράβο υπομονή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ρενάκι!
    Ετσι, δώσε μας ιδέες, μπας και αξιοποιήσω κι εγώ την .... προίκα μου, που βρίσκεται καταχωνιασμένη και φυλαγμένη στα συρτάρια του σύνθετου χρόνια τώρα;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ ΣΟΥ,ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΤΑ ΒΓΑΛΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ,ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ,ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΤΟ ΜΠΑΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ,ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπεροχο το σεμεδακι....ομορφος ο τροπος που το αξιοποιησες..το τραπεζακι σου μουρλια!!!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα Ρενακι μου..αυτοι ειναι θησαυροι ανεκτιμητοι..τελοιο..ξετρελαθηκα με το μπαουλακι..τι με λες τωρα..υπεροχο..να σε καλα Αντρακι μου..τετοιες δουλειες μονο τα άντρακια τις κανουν..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Wow Rena, always such a pleasure to visit and see your fabulous creations !!! How do you come up with these amazing ideas, I love this !!
    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα μου αρέσουν πολύ τα εργόχειρα και τα χρησιμοποιώ παντοιοτρόπως!!!Συμφωνώ με την όμορφη ιδέα σου!Ολα βρίσκουν κάποια θέση!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. YΠΕΡΟΧΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΙΣ!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΟΥΛΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρώτα απ' όλα δεν έχω ξαναδεί αυτό σχέδιο!!!καταπληκτικό!!!!έχω κι εγώ πολλά πλεχτά και τα έχω φυλαγμένα τα περισσότερα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ταιριαξαν απιστευτα μαζι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)