Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστώ Μπλογκογειτονιά!!!!


Καλησπέρα μπλογκογειτονιά!!!!!!!!!!
Αυτή την ανάρτηση την αφιερώνω στην 
όμορφη γειτονιά μας που για άλλη μια
φορά με συγκίνησε με την αγάπη της!
Ναι σε σας τους blogers απευθύνομαι
σε σας τους φίλους μου,παλιούς και
καινούριους που με κατακλύσατε με
τις ευχές σας για την γιορτή μου,
 που μου ερχόντουσαν από παντού 
(email,facebook,σχόλια),
γι αυτό όφειλα  κάνω μια ανάρτηση  
μόνο για να σας ευχαριστήσω!
Μόλις άνοιξα λοιπόν τον υπολογιστή
μου για να σας ευχαριστήσω η Marilise
μου φύλαγε άλλη μια έκπληξη:


Ενα βραβείο μόνο για μένα!

Τι μπορώ να πω εγώ τώρα!
Πείτε μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! για την αγάπη σας!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! για τη συντροφιά σας!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! για τη φιλία σας!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! για τις συγκινήσεις που μου προσφέρετε!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! που υπάρχετε!




29 σχόλια:

  1. Ρενάκι μου!!! Ένα βραβείο μόνο για σένα!!! Το αξίζεις κοριτσάκι μου και με το παραπάνω!!!! Τα καλύτερα σου εύχομαι και φυσικά Χρόνια πολλά!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΡΕ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!!!!!!!ΕΓΩ ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΣ .ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενάκι καλησπέρα!!!!το αξίζεις το βραβείο και άλλα πολλά!!!!Χρόνια σου πολλά και καλά!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά,Ρένα!
    Μπράβο,είναι μαγικό βραβείο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΡΕΝΑΚΙ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενάκι μου,πολύχρονη κι από μένα...
    και πανάξιο βέβαια το προσωπικό σου βραβείο...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να είσαι πάντα καλά! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΈΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλά κι από μένα !!
    Αιγαιοπελαγίτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενάκι μου εμείς σε ευχαριστούμε για την τόσο ευγενική και αξιοπρεπή παρουσία σου στην μπλογκογειτονιά μας!
    Να είσαι χιλιόχρονη και καλόχρονη εύχομαι από καρδιάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενάκι, να'σαι καλά! Κερδισμένο με το σπαθί σου είναι το βραβείο σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγγνώμη για τη παράλειψη αλλά με μπέρδεψε το Ρένα.
    Χρόνια σου πολλά, καλή μου, έστω και κατόπιν εορτής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά Ρένα μου ! Να χαίρεσαι και το βραβείο σου. Σου αξίζει πραγματικά !!! Και του χρόνου, με υγεία και αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟλυχρωμη ευτυχισμένη δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαίρεσαι την γιορτούλα σου και το βραβειάκι σου!!!
    Νάσαι πάντα καλά!!
    Καλημέρα Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενα μου,μπραβο στη Μarilise που σε τιμησε ετσι και σε σενα που τ' αναγνωριζεις!!!!!Οταν δινεις αγαπη,την εισπραττεις μετα!!!!
    Φιλια Ρενακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα που πήγε το χθεσινο σχόλιο μου??
    Σου ξαναγράφω Ρενάκι ότι εμείς σε ευχαριστούμε για την τόσο ευγενική και αξιοπρεπή παρουσία σου στην μπλογκογειτονιά μας!!
    Και ξανά πολλές πολλές ευχές για την γιορτούλα σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα πιο πάνω είναι το χθεσινό σου σχόλιο εγώ άργησα να τα δημοσιεύσω,να'σαι καλά,φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Αχ βρε Ρένα μου μ'αυτά τα υποκοριστικά....
    Και είπα...έχω καμία Ειρήνη;;;....Όχι....
    Πολύχρονη, να'χεις υγεία και αγάπη γύρω σου!!!
    Πάντα να εμπνέεσαι και να δημιουργείς, να μας παρασύρεις και εμάς να ονειρευόμαστε και να κατασκευάζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου κι εγώ δεν πέρασα για ευχές στην γιορτή σου...θα σου ευχηθώ τώρα όμως και θα με συγχωρέσεις, έτσι δεν είναι; Και για να εξιλεωθώ θα σου πω πως κι εγώ έπαιξα το παιχνίδι που μου έδωσες αλλά δεν πέρασες να το δεις...χαχαχα...τώρα το συνειδητοποίησα!!!Πλάκα έχουμε δεν μπορείς να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!! Το αξίζεις το βραβείο για όλη την μαγεία που δημιουργείς και χαρίζεις!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρένα να χαίρεσαι την γιορτή σου!! χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!! μπράβο για το βραβείο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρένα μου γλυκειά, χρόνια σου πολλά, πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη σου εύχομαι!!! Με όλους όσους αγαπάς!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφο το βραβείο σου!!!! και το αξίζεις σίγουρα!!! πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου
    Εστω και με καθυστέρηση δέξου τις ευχές μου για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, είναι ειλικρινείς απο καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)