Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Το λιμάνι φεύγει!

Καλημέρα μπλογκογειτονιά!
Ευχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή!

H Αλεξία μου χάρισε ένα βραβείο 
με την υποχρέωση να πω επτά πράγματα
για μένα,επειδή όμως το έχω ξανακάνει 
αυτό,σκέφτηκα να σας τα πω αυτή τη 
φορά με ένα διαφορετικό τρόπο.
Πώς;
Με μια φωτογραφία!


Η οποία κρύβει επτά πράγματα για μένα:

1. Μ'αρέσει να ταξιδεύω!
2. Αγαπημένο  μέσο μεταφοράς το πλοίο!
3. Λατρεύω τα νυχτερινά ταξίδια!
4. Συγκλονιστική στιγμή, όταν κοιτώ το λιμάνι
του Πειραιά να απομακρύνετε από μένα(χιχι)!
5. Αγαπημένος προορισμός η Κρήτη!
6. Μ' αρέσει να βγάζω πολλές φωτογραφίες!
7. Και να τις μοιράζομαι μαζί σας!

Και τώρα να σας δείξω το βραβείο!


Το οποίο θα δώσω με τη σειρά μου σε επτά blogs.
E καιρός ήταν να δώσω κι εγώ κανένα βραβειάκι
έτσι δεν είναι;

 http://aneraida.blogspot.com/
 http://aktida.blogspot.com/
 http://annoula-rodoula.blogspot.com/
 http://scroodgejkok.blogspot.com/
 http://scrapmaria.blogspot.com/
 http://justcreativemoments.blogspot.com/
 http://diaheiros.blogspot.com/
 http://pnoestexnis.blogspot.com/
http://katrindecoupage.blogspot.com/
http://fancy-crafting.blogspot.com

Και θέλω να ξέρετε ότι το βραβείο δεν το δίνω
τυχαία αλλά γιατί το αξίζετε πραγματικά!

Αυτά για σήμερα φιλιά πολλά!!!



 

17 σχόλια:

  1. Ρένα μου τι να πω εγώ τώρα;!!!!!!!
    Με συγκίνησες το ξέρεις; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις. Συγχαρητήρια και σε σένα για το βραβείο αυτό. Σου αξίζει Ρένα μου.
    Με την πρώτη ευκαιρία θα το αναρτήσω, και θα το δώσω κι εγώ παρακάτω.
    Σε φιλώ με αγάπη
    Να έχεις μια όμορφη μέρα, και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα..Ρενακι μου να σε καλα καρδια μου..να το χαρεις οπως κι εμεις..σ'ευχαριστουμε..ομορφη και χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Ρένα μου για το βραβείο!!!Θα ανταποκριθώ στην πρώτη ευκαιρία...Τα ταξίδια με καράβι,τα λιμάνια και η Κρήτη, αγαπημένα!!!Μπορεί και να'χουμε συνταξιδέψει!!!Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια, με γεια και με χαρά το νέο βραβειάκι!
    Καλή Κυριακή Ρένα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♫♫°º
    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Bom domingo!
    Bom início de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º✿
    º° ✿¸.•°❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη και χαρουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα Ρενα μου!!!!!!!!!!
    Να χαιρεσαι το βραβειακι σου!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρενάκι μου!!!! Σ'ευχαριστώ για το βραβείο!!! Το λιμάνι του Πειραιά έχω να το δω από τα 20 μου που πήγαμε διακοπές στη Σύρο!!!Μας πέφτει μακριά η Αθήνα και έτσι πιάσαμε τ'αεροπλάνα!!! Εύχομαι να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια στη ζωή σου ακόμα!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα, Ρένα μου, συγχαρητήρια για το βραβείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Πανέμορφες οι φωτογραφίες!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Que linda imagem Rena!!!!!!Tenha uma ótima semana,abraçossss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕΝΑΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΑΒΕΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ! ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ γλυκιά μου..παραλαμβάνω και το πάω..σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα Ρενα μου!!Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!!!!!!Κλως σε βρισκω στο ομορφο σπιτακι σου,ε,κι εσυ δεν πας πισω!!!!!!!!Κατι ξερει τοσος κοσμος μαζεμενος εδω μεσα!!!!!!!!!!!!!!Υπεροχες οι δημιουργιες σου!!!!!!!!!!!!!!Σιγουρα θα τα λεμε!!!!!
    Πολλα φιλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!...Ειδικά για το λιμάνι του Πειραιά που απομακρύνεται, με αγαπημένο προορισμό την Κρήτη!!!....Καλώς σε βρίσκω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)