Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

Ελευθερο σχέδιο με μολύβι!



Ελεύθερο σχέδιο της κόρη μου!

27 σχόλια:

  1. Μπράβο!!!Είναι πολύ σωστό κι όμορφο!Κληρονομικό χάρισμα να υποθέσω;Φιλιά πολλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο σχέδιο, μου αρέσει πολύ η σκιά που έχει φτιάξει και πως το έχει "γεμίσει"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο είναι!
    Δύσκολη η απόδοση στο σχέδιο-μπράβο στην κόρη σου,άλλωστε,αφού η Μαρία,ειδική,το επιβραβεύει,τι να προσθέσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wow what a talent ! Just like her mum. How old is she Rena she is very talented

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει, ετσι δεν είναι?

    Πολύ ωραιο το σχέδιό της, συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταλέντο η κόρη σου!!!!αλλά από που θα μοιάσει;φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο της, το καλλιτεχνικό πνεύμα το εχει όλη η οικογενεια τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να και η κορούλα ταλεντάκι!!!
    Εμοιασε στην μανούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα με τόσο ταλαντούχα μανούλα κάτι δεν θα έπαιρνε το παιδί!!!
    Μπράβο στο κορίτσι σου Ρένα μου,το σχέδιο της είναι υπέροχο,θα πρέπει να είσαι πολύ περήφανη!!!
    Φιλιά πολλά και στις δύο:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα!!Σε έχω κάνει tag στην παρακάτω ανάρτηση! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!!

    http://free-to-fashion.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από που ν' το ποταμάκι??
    Από κείνο το βουνό!!!!
    Μπράβο της, καθαρό και ωραίο σχέδιο, να τη χαίρεται και να την καμαρώνει και η μαμά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφο..εχει πολυ ομορφες γραμμες..και οι σκιες τελοιες..γι'αυτο μου αρεσει το μαυρο ασπρο..και καθολου το χρωμα..να σαι καλα Ρενακι μου..μπραβο στην κορη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχου!!ειναι γλυκα!!το μηλο κατω απο τη μηλια!! χιλια μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνο οι δικές μου δεν μπορούν να τραβήξουν μια ίσια γραμμή; Καημό τόχω!!! Χίλια μπράβο στην κόρη σου, Ρένα μου, είναι φανταστικό!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Muito bom!... parabéns!
    Boa quarta-feira cheia de coisas boas: saúde, paz e muitas alegrias.
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•✿⊱╮
    (✿◠‿◠)
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ξέρω Ρένα μου πόσο χρονών είναι η κόρη σου αλλά, όπως και νά'χει, είναι ένα πολύ ωραίο σχέδιο. Μπράβο της. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να σαι καλα Ρενακι μου..πρωτα ο ΘΕΟΣ..ολα να πανε καλα..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ!!!!!!!
    ΔΩΣΕ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα μου, ταλεντάρα το αστεράκι σου!!Υπέροχο το σχέδιό της! Το μήλο κάτω από την μηλιά...μπράβο αστεράκι μου!!!φιλάκια και να συνεχίσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φαίνεται το ταλέντο..μπράβο της, είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατά μάνα κατά κύρη βλέπω. Πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια και στην κορούλα σου!!!
    Καλά λέει ο λαός "το μήλο κάτω απ τη μηλιά θα πέσει" !
    Μπράβο σας!
    Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ααα είναι τέλειο!!!! Να της δώσεις πολλά πολλά μπράβο και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό κι ευωδιαστό μήνα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)