Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Με καθρέφτισμα το Αιγαίο!

Επιτέλους βρήκα συρτάρι και το έφτιαξα!
Ετσι θα βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι στην προσπάθεια

Το δικό μου συρτάρι κρύβει μέσα του ένα παλιό
αλλά φρεσκοβαμμένο παραθύρι ενός κυκλαδίτικου
σπιτιού που στα τζάμια του καθρεπτίζεται το Αιγαίο !
Στο πρεβάζι του, ένα πουλάκι μόλις έφαγε τα 
ψιχουλάκια που  του σκόρπισε η νοικοκυρά που 
άπλωσε πριν λίγο τα ασπρόρουχα και τα σεμεδάκια  
στο σχοινάκι και πότισε το γλαστράκι με το κακτάκι,
ενώ την κοίταζε γοητευμένη η πεταλούδα 
στο παλιό μπατζούρι!  


Και η ιστορία άρχισε αφού αστάρωσα και έβαψα το συρτάρι!


Μετά ζωγράφισα ουρανό, θάλασσα και γλάρους,
του έφτιαξα τα καΐτια με πάστα διαμόρφωσης μια 
που την είχα εύκαιρη αν και με καθυστέρησε πολύ
μια βδομάδα μου πήρε γιατί έπρεπε να στεγνώνει 
καλά για να βάζω ταινία και να συνεχίζω στο επόμενο.


Το έβαψα μπλε,του σχεδίασα μπατζούρια,


Εφτιαξα με κοχύλια ένα πουλάκι!


ένα κακτάκι!


 και μια πεταλούδα!


Πρόσθεσα και ένα σχοινάκι,ένα μοτιφάκι 
πλεγμένο με βελονάκι και ένα φορεματάκι
κούκλας, κοφτό,δύο μανταλάκια και έτοιμο!

Ρένα Χριστοδούλου δικό σου!

42 σχόλια:

  1. Και μόνο που το βλέπω μου ανοίγει την καρδια! Μοσχοβολάει θάλασσα και... ξενοιασιά!!
    Οι κατασκευές με τα κοχυλάκια πανέμορφες και πολύ έξυπνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο όμορφο!!!Μπράβο Ρένα μου...τέλεια ιδέα και άψογη εκτέλεση!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η θέα από το παράθυρό σου στην ανοιχτή θάλασσα είναι λατρεμένη!
    Αγαπημένο Αιγαίο,υπέροχη δημιουργία,εμπνευσμένη,γεμάτη ελληνικότητα.
    Τα κοχυλάκια σου,πουλάκια κλπ γλύκα είναι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    Η ΘΕΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο που το έκανες!!!!Τέλειο είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοκαιριάτικο και τρισχαριτωμένο Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ
    ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΕΣ ΜΥΣΤΙΚΟ Ε;
    ΦΤΑΣΑΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ
    http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τέλειο Ρένα μου!!!!!!!!!!!
    Πολύ καλή η ιδέα σου και η υλοποίησή της!Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το θέμα του συρταριού σου και εξαιρετική η εκτέλεση σε όλες τις τις λεπτομέρειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ...ΤΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ...ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ!ΑΝΤΕ ΤΥΧΕΡΗ..ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΣΥΡΤΡΙ..ΕΓΩ ΤΠΤ ΑΚΟΜΗ...ΣΝΙΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα εκτός από χρυσοχέρα διαθέτεις και αστείρευτη φαντασία!
    Εκπληκτική ιδέα η θέα στο Αιγαίο!!
    Μ' αρέσει τρελά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενακι μου εγινε υπεροχο..εβαλες το χρωμα που μας γαληνευει..και ολο το συνολο δουλειας πανεμορφο..περνα απο το λημερι μου..να παρεις μερος στο Μπαζαρ..σε φιλω..καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο θέμα... με καταπληκτική εκτέλεση!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tι έμπνευση...τι όμορφη ιδέα...τι υπέροχη κατασκευή!!!
    Συγχαρητήρια!!! Φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΜΑ!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έβγαλε λίγο ήλιο, μας μόστραρες και εσύ τη θάλασσα, ε, πόσο να αντέξω; Θέλω να πάω διακοπές! Τέλειο Ρένα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα το μόνο που μπορώ να πω είναι.... ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!! Από τις πιό πρωτότυπες ιδέες που έχω δει. Χαλάλι του που αργούσε να στεγνώσει, γιατί το αποτέλεσμα σε δικαίωσε!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μας έφερες το καλοκαίρι, Ρενάκι....
    Το όμορφο παράθυρο είν' αυτό και τι θέα!!!! Η μπουγάδα, φοβερή ιδέα... μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προσθέτω κι εγώ το σχόλιό μου, πανομοιότυπο με τα προηγούμενα.
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ Ρένα μου!!!
    Άλλο ένα μοναδικό συρτάρι για την ξεχωριστή αυτή συλλογή.
    Μπράβο σε όλες σας.
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα μου τέλειοοοοοοο!!! Μπράβο σου!! Τόσα χρόνια εχω στο εξοχικό αχιβάδες και κοχύλια και ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω μια πεταλούδα!!Τι ωραία πράγματα που φτιάχνεις!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Trabalho poético!
    Uma janela para o mar!...

    º°❤ Bom fim de semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿ ✿⊱╮ Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία κατασκευή!!!! Εμπνευσμένη!!!!!! Καλώς σε βρήκα Ρένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητηρια!!!!!Τελειο ειναι!!!
    Καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφο Ρένα μου!!!Η αγαπημένη μας θέα!!!φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφο Ρένα μου! Μπράβο σου!!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολυ καλοκαιρινο !!!!
    Μπραβο Ρενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hello from France
    Thank you for your membership in the directory, I am very happy!
    Your blog is accepted in the section Greece
    The creation of this new blog "directory", allow a rapprochement between different countries, knowledge of different cultures and traditions.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    I realize it existed before because this kind of blog, which alas is gone
    It's new just since 1 month and if there are improvements to make, I am totally at your disposal
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    The more people and more opportunities that will,
    You are in some way the Ambassador of this blog,
    It is you also have to make known after your contacts and friends in your area of ​​Blog
    The success of this blog, all depends of adherent
    Your blog is in Greece and the list I hope this list will grow very quickly
    friendly
    Chris
    Here are some images depending on your choice of color of the blog to make it known to the directory of your friends
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το μήνυμά σας είναι πολύ ωραία.
    Μου αρέσει πολύ
    Δεν ξέρω την ελληνική γλώσσα, μπορώ να χρησιμοποιήσω το Google
    καλό βράδυ για να σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αχ, καλοκαιράκι...
    τι όμορφο που έγινε!
    Μπράβο σου, είναι καταπληκτικό. Σε ταξιδύει!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο είναι πάρα πολύ όμορφο.!!!!!Καλοκαίρι.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τελειο....μόλις μπήκε η άνοιξη αλλά νοιώθω το καλοκαίρι πιο κοντά μέσα από την κατασκευή σου...καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Que lindo trabalho!!!!!Queria uma janela dessa para mim,abraçosss Rena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε βρήκα τυχαία και ενθουσιάστηκα από το έργο σου αυτό!!!
    Μυρίζει θάλασσα, Αιγαίο, είναι ότι πιο εμπνευσμένο έχω δει...
    Θερμά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Rena this is amazing, what a fabulous scene you have created. You are such a talented lady. The details here are gorgeous.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έγινε υπέροχο το συρτάρι σου Ρένα μου!! Η τσαχπινιά με τη μπουγάδα μου άρεσε πολύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ειδα το εργο σου απο κοντα οπως και πολλα αλλα.ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!Ημουν μαζι με αλλα κοριτσια οπως η κατασκοπος.κατασκοπος,Φαιδρα,Χαριτινη,Χρύσα δια χειρος κ΄,τ,λΟλα θα πανε καλά,γιατι το μηνυμα ειναι ενα ,αλληλεγγυη και αγαπη,μαζί ενωμενοι μπορουμε να καταφερουμε τα παντα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)