Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

Φέρτε ανοιξιάτικη φρεσκάδα στο σπίτι σας!



Αντε να αλλάζουμε διακόσμηση σιγά σιγά, να αρχίσουμε
να φέρνουμε ανοιξιάτικη φρεσκάδα στο σπιτικό μας!
Αντε να διώξουμε το Χειμώνα που μας μπαστακώθηκε
για τα καλά και δεν λέει να φύγει!

Τα ζουμπούλια είναι ιδανικά για αυτό το σκοπό
γιατί θα γεμίσουν το σπίτι σας με χρώματα
 και αρώματα  που σίγουρα θα σας βάλουν στο
κλίμα της άνοιξης!


Βάλτε τα σε ανθοδοχεία ή σε ότι μπορείτε να σκεφτείτε!
Εγώ αφού έβαλα λίγο αλουμινόχαρτο από κάτω στο
γλαστράκι τους τα έβαλα μέσα σε δύο γυάλινα
 απομεινάρια πρώην πολυελαίου,που παλαιότερα 
τα είχα βάψει από τη μέσα μεριά με ασημί σπρέι.   


Και να τα τώρα που καμαρωτά καμαρωτά  στολίζουν και
αρωματίζουν το χώρο μου! 


Δοκιμάστε το κι εσείς,είναι πολύ φθηνά και αυτή την 
εποχή τα βρίσκουμε άφθονα, παντού και σε όλα τα
χρώματα!

40 σχόλια:

  1. Ρένα μου τρελαίνομαι για τα ζουμπούλια!! Και τα δικά σου είναι υπέροχα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Ρένα...ποτε θα έρθει η Άνοιξη? Και γω φύτεψα ζουμπουλάκια σε γλαστράκια...Μυρίζουν πανέμορφα! Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ,μύρισε άνοιξη στο σπιτάκι σου!
    Υπέροχα είναι,πέρυσι είχα κι εγώ,μα φέτος το ξέχασα ν΄αγοράσω χιχι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τα ζουμπούλια είναι τόσο όμορφα! Μόνο που με τα φυτά η σχέση μου δεν είναι και τόσο καλή, κακτάκι μάρανα, οπότε ας τα βλέπω μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη ανάρτηση!!! Με γέμισε χαρά. Σήμερα βγήκα για περπάτημα, και πραγματικά, μύριζε άνοιξη. Ήταν τόσο ωραία. Τώρα με την ανάρτησή σου, ολοκληρώθηκε αυτή η αίσθηση αισιοδοξίας που ένιωσα.
    Θα πάρω ζουμπούλια και θα γεμίσω το σπίτι.
    Να είσαι καλά Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ζουμπούλια!!!!!!! Τέλεια!! Αντε να έρθει η άνοιξη πιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και πως μ' αρέσουν τα ζουμπόύλια!!!
    Μας έφερες την Ανοιξη Ρενάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτά τα ζουμπούλια!
    Μοσχοβολάει το σπίτι!
    Δεν θέλω άλλο χειμώνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ τα έχω βάλει στο blog μου ...τα λατρεύω!!!!!
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κορίτσια ζηλεύω αλλά και εγώ σαν την βιβίκα , μου έφερε ο άντρας μου με τον γιο μου ένα κακτάκι στα γενέθλια μου πριν απο χρόνια και μαράθηκε.Στεναχωρήθηκα τόσο πολύ που είπα δεν θα ασχοληθώ ξανά με λουλούδια.Κρίμα είναι τα καημένα.!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία που γεμίσαμε λουλούδια!Πολύ όμορφα Ρένα μου...μας άνοιξε η καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΈΡΟΧΑ ΤΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ!!ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΣΚΑΝΕ ΜΥΤΟΥΛΑ...ΑΡΓΗΣΑΝ ΛΟΓΩ ΚΡΥΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο, βρε κορίτσι μου, έδιωξες λίγη μαυρίλα από πάνω μας με τη μυρωδάτη ανάρτησή σου....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρελαίνομαι για τα ζουμπούλια ! Δεν θυμάμαι εάν είχες δεί σε προηγούμενη ανάρτησή μου ότι φέτος για πρώτη φορά είχα έναν βολβό στο νερό που άνθισε και μοσχοβόλησε το σπίτι. Όταν ψήλωσε όμως πολύ έπεσε από το ειδικό βαζάκι στο πάτωμα ! Σήμερα το πρωϊ έκοψα το μαραμένο λουλούδι και φύτεψα τον βολβό στον κήπο. Είμαι περίεργη να δώ εάν θα διατηρηθεί έως του χρόνου !! Ωραία τα αυτοσχέδια κασπώ που ανακύκλωσες ! Με το καλό να μας έρθει η άνοιξη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι χρωμα..και τι ομορφη βαση..και τα δυο τελοιος συνδιασμος..νασαι καλα Ρενακι μου..σημερα εχουμε και αγορα ωραια..θα παρω..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω και εγώ ζουμπούλια και άλλους βολβούς φυτεμένους μόνιμα στην γλάστρα. Ακόμη δεν έβγαλαν μυτούλα. Δεν βοηθάει ο καιρός. Άντε να ζεστάνει λίγο γιατί το βαρέθηκα το κρύο... Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΜΥΡΙΣΑΝ ΤΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΙΚΗ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αμάν και πότε να φύγει αυτός ο χειμώνας!!!!!!πανέμορφα τα ζουμπούλια σου!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ótima dica de decoração.
    Amo flores naturais perfumadas.
    Bom dia!
    (⁀‵⁀,)
    ¸`⋎´
    ¸.•°`♥
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρενάκι μου μοσχομύρισε η ανάρτησή σου. Επειδή είμαι λίγο άσχετη, μπορώ να τα έχω μέσα στο σπίτι, ή θέλουν μόνο έξω?? Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μέσα τα έχω αλλά κοντά σε τζαμαρία που τη βλέπει όλη μέρα ήλιος.
      Πρώτη φορά πειραματίζομαι με ζουμπούλια αλλά συνήθως τα πάω καλά με τα λουλούδια τώρα μ' αυτά θα δείξει!

      Διαγραφή
  21. Ρενάκι μου μέχρι εδώ μοσχοβόλησαν τα ζουμπούλια!
    Υπέροχα όλα!!! Αχ, άντε να έρθει η άνοιξη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απο τα πιο αρωματικα λουλουδια τα ζουμπουλακια, ομορφαινουν οπου τα στολισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. έΧΩ & ΕΓΏ ΤΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΆΚΙΑ ΜΟΥ. ΜΌΛΙς ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ Η ΆΝΘΙΣΉ ΤΟΥς ΣΤΑ ΓΛΑΣΤΡΆΚΙΑ ΘΑ ΦΥΤΈΨΩ ΦΑΚΗ. ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΓΛΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΣ ΦΥΤΡΑ ΞΑΝΑΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πως μ αρεσουν τα ζουμπουλια!!!μυριζουν εντονα υπεροχα!!!!μας εφερες ανοιξηηηηηηηηηηηηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Ρένα μου !!! πω πω μυρωδιές!!! θα δοκιμάσω και εγώ να βάλω ένα ζουμπουλάκι στο σπίτι μου!!!!
    Καλό τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλεια!!!Ζήλεψα και πήρα και εγώ αλλά μπήκα τόσο πολύ στο κλίμα που τελικά οργάνωσα ολόκληρο project:)
    ρίξε μια ματιά αν θέλεις
    http://anastasia-fotis.blogspot.com/2012/02/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άντε να ανοίξει ο καιρός να γεμίσω το μπαλκόνι μου χρώματα κι αρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όμορφα λουλούδια και τι υπέροχη μυρωδιά!
    Ωραία η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια.
    Τα ζουμπούλια πανεμορφα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ναι!!!ανοιξιάτικη φρεσκάδα στο σπιτικό μας!!!τέλειος τίτλος!!!πανέμορφα λουλούδια!!!καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα ζουμπούλια ΡΕΝΑ μου ειναι απο τα πιο όμορφα μοσχομυριστά λουλούδια της Ανοιξης...οπως και τα μανουσάκια που ανθίζουν τώρα ειναι γεμάτοι οι αγροί με αυτά ...και μοσχοβολουν παρα πολύ...τα πουλάνε στις λαικές σε ματσάκια...τα λουλούδια μας θυμίζουν οτι ο χειμώνας οπου νάναι φευγει....και να πάει στο καλό ....καλά του ειναι να μας αποχαιρετίσει....τι λές;;; φιλακια..καλο τριήμερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου, ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ και από δω!! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!! Καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφα τα ζουμπουλάκια σου!!!ωραία ιδέα!!θα πάρω κι εγώ γιατί μοσχοβολάνε όλο το σπίτι!!!φιλάκια Ρένα μου, καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Rena this is so pretty and love how you have displayed them. Its so cold here in Thessaloniki !!!

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)