Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Φτιάξτε ένα ολάνθιστο δοχείο σκουπιδιών!


Ας κάνουμε μαζί μια ανανέωση σε ένα πλαστικό
δοχείο γραφείου για σκουπίδια.

Τον αλείφουμε με ατλακόλ κρυσταλλιζέ,με τη βοήθεια 
ενός μεγάλου πλακέ πινέλου και κολλάμε επάνω χαρτί
περιτυλίγματος της αρέσκειας μας.


Αφού κολλήσουμε γύρω γύρω όλο το χαρτί,το ξαναπερνάμε 
με τη κόλλα και από πάνω.Μόλις στεγνώσει το πρώτο
 χέρι περνάμε και δεύτερο και μετά στο πάνω και 
στο κάτω μέρος του δοχείου κολλάμε και μια κορδέλα,
για να καλύψουμε τις ατέλειες στις άκρες του χαρτιού.


Στη συνέχεια τονίζουμε με γκλίτερ κάποια από
τα σχέδια του χαρτιού,που στη συγκεκριμένη 
περίπτωση είναι τα κόκκινα τριαντάφυλλα!


ΥΓ.Την ατλακόλ την χρησιμοποιούμε αραιωμένη,
σε αναλογία δύο μέρη κόλλας ένα νερού.

38 σχόλια:

  1. Τελειο!!!!!!!!!!!!!! Κι εχω ενα ακριβως το ιδιο....να σαι καλα Ρενα μου, μου εδωσες ιδεα...για οταν πάλι με πιάσουν τα καλλιτεχνικά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλειο.!!!Μ'αυτόν τον τρόπο θα μπορούσα να φτιάξω διάφορα πράγματα.Ευχαριστούμε για την ιδέα!!!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω!Τέλειο είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα!!! Το αχρήστεψες το καλαθάκι σου...
    Δε λυπάσαι να το έχεις για σκουπίδια τόσο όμορφο που έγινε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το εκανες αγνωριστο..και εβαλες πολυ ομορφο χαρτι..νασαι καλα καρδια μου..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο έγινε!!!!Μπράβο Ρένα μου!!!! καιρός να αλλάξουμε δεδομένα για κάποια πράγματα!!!
    Καλό βράδυ σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. oooooo πολυυυυ καλη ιδεα μπραβο Ρένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενας απλός κάδος σκουπιδιών μετατράπηκε σε αληθινό κομψοτέχνημα!
    Πολύ όμορφη η κατασκευή σου Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτον μου αρέσει η παλέτα σου ..και αυτά που γράφει!!!1
    και το κουβαδάκι πολύ όμορφο έγινε!!!μου έδωσες ιδέα καλή...καλησπέρα Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κ ότι σκεφτόμουνα να κάνω κάτι παρόμοιο στον δικό μου κάδο!!!! Μπράβο, τέλειο το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρενάκι!!! Μόνο για δοχείο σκουπιδιών δεν μοιάζει πια!!! Ολάνθιστο!!! Πανέμορφο!!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ πολύ όμορφο!!!!
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα Ρένα μου!!!Πως καταφέρνεις όμως το χαρτί να μην έχει ζάρες,σ'εμένα συνήθως τα χαρτια περιτυλιγματος το παθαίνουν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ καταφέρνω να μην έχει καθόλου ζάρες,προσπαθώ να έχει όσο το δυνατόν λιγότερες και εκεί που είχε τις περισσότερες βάζω γκλιτερ όπως εδώ ή κάποιο διακοσμητικό ανάλογα.

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ που μου απάντησες Ρένααα!Φιλιάααα!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο έγινε Ρένα, πραγματικά ένα μικρό έργο τέχνης!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για κοίτα ένα έργο τέχνης!!!
    Ένα πλαστικό δοχείο για σκουπίδια το μετέτρεψες σε πανέμορφο διακοσμητικό.... μπράβο σου, Ρενάκι
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΡΕΝΑ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ,Η ΜΑΝΙΑ ΜΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕΣ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο και χαρούμενο έγινε!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Ρένα μου ! Πολύ όμορφο έγινε το κουβαδάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τελειο εγινε!!!!!!!!!!!!!φιλια και ευχαριστουμε για τις ομορφες ιδεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το έκανες υπέροχο Ρενάκι μου! Του έδωσες ενα ρομαντικό χαρακτήρα και ταιριάζει σήμερα με την ημέρα!
    Happy St. Valentines Day!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικό Ρένα μου!! Τέλεια ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το έκανες απίθανο!!!!έβαλες και γκλίτερ;;σούπερ!!!!!μπράβο σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχ!!! ειναι τοσο ομορφο που λυπασαι να ριξεις σκουπιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγνώριστο έγινε! Τέλειο! Μπράβο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. “Love is not so much a matter of romance as it is a matter of anxious concern for the wellbeing of one's companion.”
    ― Charlotte Brontë, Jane Eyre

    Happy Valentine's Day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειο ομορφαίνει κάθε κουζίνα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ουάου θα πω...τι ιδέα!! Θα το κάνω κι εγώ ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ωωωωωωω!!!!!!!!!!!το έκανες υπέροχο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν πιστέυω να βάλεις εδώ σκουπίδια??Αυτό είναι αριστούργημα!!!Στολίδι για το σπίτι!Υπέροχο μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)