Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Xειροτεχνίες για bazar,βραβείο και TOP 10!


Είναι τόσα πολλά αυτά που έχω να σας δείξω 
και δεν προλαβαίνω αλλά αν δεν το κάνω 
σύντομα θα πάει Πάσχα και ακόμα 
Χριστουγεννιάτικα θα σας δείχνω.

Οι δημιουργίες που βλέπετε είναι φτιαγμένες
 από τα χέρια της κόρης μου και της ανιψιάς μου
για το μπαζάρ του δημοτικού σχολείου της δεύτερης!







Εχω όμως και άλλα να σας δείξω όπως το βραβείο
που μου έκανε την τιμή να μου δωρίσει το 


Με την υποχρέωση να γράψω
πέντε πράγματα για τον εαυτό μου!
Ομως, επειδή και η Αννα με θυμήθηκε 
και με κάλεσε να παίξω μαζί της στο ΤΟΠ 10!
Και επειδή λίγο μοιάζουν αυτά τα δύο γιατί και 
τα δύο μιλάνε για τον εαυτό μου θα τα κάνω
δύο σ' ένα και θα μιλήσω για τα 10 αγαπημένα μου,
οπότε θα πιάσω μέσα σ' αυτά και τα 5 πράγματα
για τον εαυτό μου!

Εχουμε και λέμε λοιπόν:
Αγαπημένο βιβλίο: Ενα παιδί μετράει τ' άστρα!
Αγαπημένη πόλη: Το Ηράκλειο της Κρήτης!
Αγαπημένο γλυκό: Εδώ έχω ένα θέμα γιατί δεν υπάρχει
γλυκό που δεν είναι αγαπημένο μου!
Αγαπημένο άρωμα: Το άρωμα των λουλουδιών!
Αγαπημένο μπλογκ: Κι εδώ έχω θέμα,είναι πολλά!
Αγαπημένες μπότες: Καουμπόικες!
Αγαπημένος προορισμός: Ε είπαμε ΚΡΗΤΗ!
Αγαπημένο μέρος για καφέ: Οπου υπάρχει θάλασσα!
Αγαπημένο φαγητό: Μακαρονάδες!
Αγαπημένη ανάρτηση: Η πρώτη μου ανάρτηση,που
με τόση λαχτάρα έκανα!

Ευχαριστώ κορίτσια που με τιμήσατε!

Αυτά από εμένα, όποιος θέλει μπορεί να πάρει το
βραβείο με τον όρο να παίξει το παιχνίδι!
Φιλιά πολλά και μη ξεχάσετε να ψηφίσετε για τον 
Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό στολισμού,στο
τέλος της σελίδας!



16 σχόλια:

  1. Καλή και δημιουργική χρονιά Ρένας μας!!! Στείλε τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς και στις μελλοντικές μπλοκο-γειτόνισσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα κερακια ειναι τελοια..τι ωραια που τα φτιαξανε..νασε καλα κοριτσι..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. PRECIOSAS LAS VELAS,COMO ME HAN GUSTADO.
    FELICIDADES POR TU PREMIO Y FELIZ AÑO NUEVO.
    BESITOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΚΑΝΟΥΝ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!
    Ε, ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΜΟΙΑΣΟΥΝ;
    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στα κοριτσάκια! Έτσι δημιουργούνται τα χόμπυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες λαμπαδίτσες και κεράκια!
    Ευχαριστούμε Ρενάκι που τα μοιράζεσαι μαζί μας!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρονια πολλά με υγεία και ορεξη για πολύ δημιουργία και κατασκευες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από που είναι το μαρούλι???? Από τούτο το κηπούλι(κήπο)!!!!! που λέμε και στην Κρήτη!!!!.... από κάπου πήραν τα παιδιά!! Μπράβο στα κοριτσάκια...... φαντάσου τι θα φτιάχνουν όταν μεγαλώσουν (ή μήπως θα μείνουν σαν και 'μας.... για πάντα παιδιά??). Να είσαι καλά και να τα καμαρώνεις!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τα έργα των κοριτσιών για το μπαζάρ, μπράβο τους!!!
    Οι μακαρονάδες και οι τηγανιτές πατάτες βλέπω σκίζουν στα TOP 10!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρενα μου ! Καλισπερα !οκ φτανει τοσο Ελληνικα ! What fabulous projects looks like you have been so busy. Wishing you a happy new year with great health and lots of love. Congrats on your blog awards.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Ρένα μου,με υγεία , χαρά και πολλές δημιουργίες!!!πανέμορφες οι κατασκευές των κοριτσιών!!συγχαρητήρια!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!
    ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι κατασκευές των κοριτσιών!! Μπράβο τους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Yπέροχα! Ιδιαίτερα η πρώτη λαμπάδα, μου άρεσε περισσότερο!Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά Ρένα μου! Υπέροχες οι κατασκευές !!! Κατά μάνα κατά κύρη λέει ο λαός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)