Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Spread your wings fly!


Με αυτή τη σύνθεση που είναι  η τελευταία του μήνα θα
 πάρω μέρος στη πρόκληση της Ελίνας στο Get Creative!
Επρεπε να χρησιμοποιήσουμε συγκεκριμένο σκίτσο και 
δύο φωτογραφίες γένους θηλυκού,γι αυτό διάλεξα δύο 
παλιές της κόρης μου!


Χρησιμοποίησα υφασμάτινη κεντητή μπορντούρα και 
πλαστικό προστατευτικό συσκευασίας που έβαψα με
κόκκινο ακρυλικό έτσι ώστε να θυμίζει τα διαχωριστικά
του κολυμβητηρίου της φωτογραφίας!


Μπόλικο glitter!


Πολλά λουλουδάκια που έκοψα από το χαρτί (lidl)
που είναι πίσω από τις φωτογραφίες και τα έκανα 
τρισδιάστατα, brands και χαρτί (My Mind's Eye),
μελάνι Distress ink tea,
 που πήρα από το enjoy scrapping
και ένα θαυμαστικό που το
έβαψα με μανό crakle!


Ελπίζω να σας άρεσε!

40 σχόλια:

  1. Γεια σου Ρένα...ωραία την έφτιαξες τη ''πρόκλησή''σου.Μου αρέσει και η παλέτα σου επάνω...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφη συνθεση Ρενα...τα λουλουδια υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφο, καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. So Girly!!! Πολύ όμορφη σύνθεση!!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία, είναι πολύ όμορφη η δημιουργία σου...
    Πού τα μαθαίνετε, βρε παιδί μου, τόοοοσα υλικά!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη σελίδα Ρένα μου! Έξυπνες λέπτομέρειες! Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφη η συνθεση σου!Καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρενακι μου...πολυ ομορφη η παλετα..και τα λογια..δροσια απο αληθειες..εχει φοβερες λεπτομερειες η συνθεση..μου αρεσαν τα χρωματα..και τα υλικα που εβαλες τελοια..καλη επιτυχια..καλα να περασεις..πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ όμορφο Ρένα μου!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφη η σύνθεση Ρενάκι!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερή σύνθεση Ρένα!!! Πολύ δουλεμένη, με τέλεια στολίδια και λουλούδια και αγαπημένα χρώματα!!! Οι τεχνικές σου εντυπωσιακές!! Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Ρένα μου! Υπέροχη η σύνθεση σου με πολύ έξυπνες και πρωτότυπες τεχνικές, υπέροχα χρώματα !!! Ένα μεγάλο μπράβο κι ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Get Creative! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφη και χαρούμενη!
    Και πολύ δουλειά...Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα,πάντα πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου!
    Ιδιαίτερα τα υλικά και τα δένεις θαυμάσια μεταξύ τους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Love the techniques you have used, a very girly layout all that red and white love it!!
    thanks for supporting Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hi Rena, this is one fabulous layout , the details are amazing and all that cutting out ! Love the fantastic colours such a pretty feminine layout.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πλαστικό προστατευτικό;;καλέ τι σκέφτηκες!!!μπράβο για την ευρηματικοτητά σου!!!!και μπράβο για την υπέροχη σύνθεση!!!καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβερές λεπτομέρειες!!!Πολύ ωραία σύνθεση!!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφη συνθεση, με ωραιες λεπτομερειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ομορφη την εφτιαξες Ρενα μου!!!
    Καλη επιτυχια σου ευχομαι στο διαγωνισμο!!!!!Φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ ομορφη σελιδα!!μου αρεσουν τα χρωματα και τα -οπως παντα- πρωτοτυπα διακοσμητικα σου!!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη σου στο Gc!!
    καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν σε πιστεύω bubble wrap έβαλες βρε αθεόφοβη!!!!!!!!
    είναι τέλεια η σύνθεση σου και όπως πάντα με πολλές τεχνικές μπράβο!!!
    Καλή επιτυχία:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Lovely layout rena! Great colors and love the flowers. thanks for joining us at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλη επιτυχία Ρένα !!!η σύνθεση σου ειναι υπέροχη και τα λουλουδακια καταπληκτικά!!!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΝΟΊΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ .ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΣΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΊΑ.
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ .

    http://katevaseta.blogspot.com/

    Δοκιμάστε το!
    Μοιραστείτε το νέο blog με τους φίλους σας!
    Διαδώστε το και δώστε μας δύναμη να συνεχίσουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφη σύνθεση. Η ιδέα με τις βαμμένες φουσκίτσες καταπληκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάρα πολύ όμορφη σύνθεση!! Πέρνα από το σπίτι μου σε περιμένει βραβείο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου, αν και δεν έχω ιδέα από scrapbooking, μου άρεσε τρελλά!!!ειδικά η εφευρετικότητά σου με τις φουσκίτσες από νάϋλον προστατευτικό!!!!τρομερό!!!Πανέμορφο!!!μπράβο σου γλυκιά μου!! Καλό σου μήνα και πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφη και καλαίσθητη δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλημέρα Ρένα και καλό μήνα! Υπέροχη η σύνθεση κι αυτό που μου αρέσει είναι το ότι χρησιμοποιείς τόσο διαφορετικά υλικά, από ύφασμα μέχρι μανό με αρμονία και σούπερ αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα ...από τα χιονισμένα Γρεβενά!
    Μπήκα πρώτη φορά στο blog σας και μου άρεσε πολύ, μου άρεσαν όλα αυτά που φτιάχνετε, μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. υπέροχη δουλειά!!μπράβο!!!happy weekend!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)