Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

Το δώρο του διαγωνισμού και τρία βραβεία!


Ωρα να σας δείξω το δωράκι έκπληξη που σας 
είχα υποσχεθεί πως θα δώσω στη νικήτρια του
διαγωνισμού : Χριστουγεννιάτικος στολισμός δέντρου.
Είναι το παρακάτω πινακάκι, ενός χειμωνιάτικου τοπίου,
που το ζωγράφισα με ακρυλικά χρώματα,μαζί με το
καβαλετάκι του τροποποιημένο ανάλογα για να το
φιλοξενήσει!


Μη μου πείτε πως δεν φαίνεται πόσο πολύ είμαι
επηρεασμένη από τον Bob Ross!
Ελπίζω να σας αρέσει λιγάκι και να σας υπενθυμίσω
πως έχετε άλλες 18 ημέρες στη διάθεση σας για να
ψηφίσετε, στο τέλος της σελίδας!

Δεν έχω όμως μόνο αυτό να σας δείξω αλλά και 
ένα και δύο και τρία παρακαλώ βραβεία 
που μου έδωσε η αγαπημένη μας Χαρά
που γεμίζει τη μέρα μας με τις υπέροχες 
αναρτήσεις της!





Κανονικά έπρεπε να γράψω 7 μυστικά μου
και 3 πράγματα που αγαπώ!
αλλά επειδή τα έχω ξαναγράψει δεν θα σας 
κουράσω άλλο μ'εμένα,θα δώσω την πάσα
σε όποια θέλει να το κάνει,παίρνοντας μαζί της και
τα τρία βραβεία!

Ευχαριστώ πολύ Χαρούλα μου!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας!

23 σχόλια:

  1. Καλέ τι ωραίο πινακάκι είναι αυτό!Φοβερός ο Bob!Έκανε πολλούς να αγαπήσουν τη ζωγραφική και πάρα πολλούς που δίσταζαν να κάνουν την αρχή.Φιλιά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφο ειναι Ρενα μου!!!Αχ τι μου θυμησες με τον Bob καθομουν με τις ωρες και χαζευα και πειραματιζομουν!!!!Τελειο το εκανες!Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα ν’αφήσω κι εγώ τις ευχές μου για ένα ευτυχισμένο 2012, με αγάπη, χαρά και υγεία !!!
    Πραγματικά, είναι πολύ όμορφο το πινακάκι !! Τυχερή αυτή που θα το κερδίσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟΣΟ ΝΕΟΣ ΑΚΟΜΑ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Πάντα να έρχοτι στο blogοσπιτάκι σου!!
    Υπέροχο το πινακάκι σου!! Ποια θα είναι η τυχερή??!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγινε πολυ ζωντανο..πετυχες πολυ καλα τις σκιες..Ρενακι μου..τελοιο το εργο σου..χαρα στην τυχερη που θα το παρει..να τα χαρεις τα βραβειακια..φιλια πολλα ..καλο σ.β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου πολύ όμορφος ο πίνακας! Πάω κι εγώ να ψηφίσω τώρα που το έμαθα! Που λες κι ο μπαμπάς μου είχε κολλήσει με το Bob σε κάποια φάση, πολύ έντονα και είχε γεμίσει το σπίτι με δεντράκια και βουνάκια!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΥΧΕΡΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φοβερος πινακας!!!!!εισαι πολυταλαντο κοριτσι Ρενα μου!!!!Τυχερη η παραληπτρια!!!Αλλα δεν μπορω να βρω που ψηφιζουμε!!Φιλια και καλο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχος πίνακας. Αν και δεν έχω ελπίδες να τον κερδίσω. Δε πιστεύω να έχουν αρχίσει να φουντώνουν και τα μαλλιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο είναι!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πανέμορφο!!!!
    Μπράβο Ρενάκι για την δημιουργία σου!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίος ο πίνακας, Ρένα μου, τυχερή όποια το κερδίσει. Και με το μικρό καβαλέτο όπως το έκανες ακόμα πιο γλυκό το δωράκι σου. Με γεια τα βραβεία....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πάρα πολύ όμορφος πίνακας!!!!μπράβο σου!!!!!καλό βράδυ!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο και γλυκό το πινακάκι Ρένα μου!!!Μου αρέσει πολύ και η πινελιά που πρόσθεσες στο καβαλέτο!!Τυχερή αυτή που θα το πάρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το δωράκι σου!! Να χαρείς τα βραβεία σου και πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο το πινακάκι σου Ρένα μου!!!Να χαρείς τα βραβεία σου και να γεμίσεις το σπιτάκι σου με τέτοια φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφο το δωρο που ετοιμασες, καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπεροχο δωρακι!
    Οσο για τα βραβεια παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο πινακάκι!!! Με υγεία να χαρείς τα όμορφα βραβεία σου γλυκιά μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίος μικρός πίνακας!
    Μου αρέσει πολύ το μπροστινό κομμάτι,
    με το αρνάκι επάνω!!!

    Καλή Χρονιά να έχεις,
    με υγεία, χαρά, αισιοδοξία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)