Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Το δικό μου δέντρο και τα δωράκια μου!


Καλησπέρα φίλοι μου,ευχαριστώ πολύ για τη 
συμμετοχή σας στο διαγωνισμό!
Συνεχίστε να μου στέλνετε e mail μέχρι
 τις 20 Δεκεμβρίου!
Οσες φίλες έχουν κάνει ανάρτηση ας μου στείλουν
μόνο το λινκ της ανάρτησης,έβαλα το e mail μου
στη δεξιά μπάρα για να βρίσκετε πιο εύκολα!

Σήμερα θα κάνω μια παρένθεση για να σας 
δείξω και το δικό μου στολισμό και μετά θα 
συνεχίσω με τις υπόλοιπες φίλες που είναι πολλές!

Αυτό είναι το δικό μου Δέντρο!


Και επάνω του έχει  τα δωράκια που μου στείλανε η
αγαπητή φίλη Ρένα Χριστοδούλου,η οποία έκανε 
το διαγωνισμό με τις κρεμάστρες (μη μας μπερδεύετε)
και έστειλε σε όσους πήραν μέρος ένα στολίδι για το
δέντρο!
Το άφησα όπως ήταν μέσα στη κάρτα και το
στόλισα ανάμεσα στα κλαδιά του δέντρου!
Ευχαριστώ πάρα πολύ ήταν πολύ όμορφη
χειρονομία!


Επίσης η πασίγνωστη και πολύ αγαπημένη σε όλους
μας Αχτίδα, μου έστειλε την παρακάτω όμορφη 
καρτούλα που και αυτή τη στόλισα στα κλαδιά του
δέντρου μου!


Και το γούρι που έφτιαξε με τα μαγικά της χέρια 
σε όλους όσους το ζήτησαν και την ευχαριστώ πάρα
πολύ που μου έκανε την τιμή να είμαι κι εγώ μέσα!


Αχτιδούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
Το στόλισα στην πόρτα του σπιτιού μου 
από τη μέσα μεριά!

Εύχομαι σε όλους μια καλή βδομάδα χωρίς 
να έρθουν άλλοι λογαριασμοί να πληρώσουμε!


24 σχόλια:

  1. Ρένα μου και του χρόνου σου εύχομαι για τον στολισμό του δέντρου σου!

    Για τα δωράκια να είσαι καλά και να απολαμβάνεις την αγάπη των φίλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου μόλις αφησα σχόλιο και στην αλλη Ρένα και ετσι εμαθα το κόλπο να μη σας μπερδεύω!!
    Το δένδρο σου είναι πολύ όμορφο όπως και ο αγγελος στο κάτω μέρος.
    Σου εύχομαι καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου πολύ όμορφο το δέντρο σου και του χρόνου! Όσο για τα δώρα σου... είσαι πολύ τυχερή! Να'σαι καλά γλυκιά μου! Φιλιά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου Ρένα μου, πανέμορφο το δέντρο σου!!
    Υπέροχα και τα δωράκια σου!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου,να είσαι καλα!
    Όμορφα τα δωράκια,πολύτιμα,αφού είναι από φίλους.
    Φιλιά!

    Σου έστειλα mail χτες,αλλά σήμερα ήρθε αναφορά ότι δεν παρεδόθη-το ξανάστειλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρονου Ρενα μου! Όμορφο δεντρο γεματο αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου Ρένα!!!!όμορφο το δεντράκι σου!!!!ελπίζω να προλάβω να πάρω μέρος!!φιλιά καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα,πάλι το έστειλα-μα πού χάνεται;
    Έκανα ανάρτηση,αυτές τις φωτογραφίες έστειλα μέχρι τις οδηγίες.
    Αν θέλεις μπορείς να τις αναρτήσεις.
    Ευχαριστώ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτές είναι οι δικές μου αναρτήσεις που αφορούν τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού μου

    http://handmadebyandria.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html

    http://handmadebyandria.blogspot.com/2011/12/500.html

    Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και του χρονου με υγεια πολυ ομορφο το δεντρο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A tua árvore ficou muito linda.Estive vendo teu blog e gostei muito,tb vou te seguir.

    Beijinhos

    Ana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα πολύ όμορφο το δέντρο σου!!!και του χρόνου νάσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΥΞΗΣΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρενα μου υπεροχο!!!!
    και του χρονου με υγεια και χαρα!!!!!
    Εκανα αναρτηση και το δικο μου αλλα δεν ξερω να στο στειλω!!!!!Ειμαι ασχετη!!!!Αν θες ελα να το παρεις ή πες μου τι να κανω!!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου και του χρόνου!!!
    Πολύ όμορφα όλα, να είσαι πάντα καλά και να μας κάνεις διαγωνισμούς!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο τα δεντράκι σου ,πανέμορφα τα δωράκια σου !!!Μπράβο Ρένα μου και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο το δεντράκι σου!!!!!

    Εγώ το στόλισα την Κυριακή επομένως μόλις ανεβάσω φώτογραφίες θα σου δώσω λινκ.

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου κα του χεόνου να είσαι καλά!!! Καλές γιορτές να έχουμε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πανεμορφο ..φορτωμενο λες και θελει να σκορπισει τα δωρα του..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ρενα μου ετοιμο κ το δικο δεντρακι http://kaloydia.blogspot.com/2011/12/blog-post_12.html .. γερή να εισαι ευχομαι κ του χρόνου να στολίσεις το σπιτικο σου κ να χαιρεσαι οσους αγαπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα χαρείς με υγεία Ρένα μου τα δωράκια σου!!!Καλές γιορτές με την οικογένειά σου!!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Rena what a fabulous tree just love those gorgeous baubles it looks stunning . Love your gifts what a lucky lady you are.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΑΝΩ
    Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ!
    ΜΕ ΠΟΣΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΣΤΟΛΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ!!!
    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ....
    ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ Η ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ, ΕΓΩ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ;
    ΕΣΒΗΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΒΑΛΩ!!!!!!
    ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)