Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός δέντρων!


Ηλιόλουστη και ζεστή η σημερινή Κυριακή!
Δεν θυμίζει  καθόλου ημέρα Χειμωνιάτικου
Χριστουγεννιάτικο Μήνα!
Ομως εμείς συνεχίζουμε απτόητοι τις ετοιμασίες μας,
γι αυτό αλλά και επειδή γίναμε 1000 και.. σας έχω μία
έκπληξη που θα σας την πω αφού πρώτα σας παρουσιάσω,
τα μαξιλαράκια που έφτιαξα! 


Και όταν λέω έφτιαξα,δεν εννοώ ότι τα γάζωσα γιατί
αυτό δεν ξέρω να το κάνω ακόμα αλλά πως αποτύπωσα
επάνω τους αυτά τα αγγελάκια,που τα βρήκα 
στο internet, τα εκτύπωσα και στη συνέχεια έκανα 
αποτύπωση επάνω στο ύφασμα!


Αυτό το βλέπετε αυτές τις μέρες στην εικόνα υποδοχής!


Και τώρα να σας πω για την έκπληξη που σκέφτηκα:
Επειδή βλέπω ότι έχετε αρχίσει και στολίζεται,
έχω να σας κάνω μία πρόταση,να φωτογραφίσετε
το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που στολίσατε φέτος
στο σπίτι σας και να μου το στείλετε σε e mail 
που θα βρείτε στο προφίλ μου.
Στο e mail θέλω να στείλετε μία κοντινή φωτογραφία 
του δέντρου και μία που να φαίνεται και ο χώρος που
το έχετε στολίσει,επίσης να γράψετε δυο λόγια καθώς 
και το σύνδεσμο του μπλογκ σας όσοι έχετε ή κάποιο
όνομα για να σας ξεχωρίζουμε όσοι δεν έχετε μπλογκ
και στο θέμα να γράφετε:
 Στολισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου!
Μέχρι της 20 Δεκεμβρίου.
Εγώ θα τα αναρτήσω και στη συνέχεια θα κάνουμε
ψηφοφορία,ο νικητής θα πάρει ένα δώρο έκπληξη!
Δεν είναι ανάγκη να έχετε στολίσει ολόκληρο δέντρο
αρκούν και μερικά κλαδιά ή ότι άλλο έχετε σκεφτεί εσείς 
να στολίσετε όπως ας πούμε καράβι.
Λοιπόν πως σας φαίνεται η ιδέα μου θα με τιμήσετε 
με την παρουσία σας στο διαγωνισμό;




33 σχόλια:

  1. Ομορφα και γιορτινα τα μαξιλαρακια.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μαξιλαράκια, τρέλα... Τα τύπωσες σε ειδικό χαρτί για σιδερότυπα;
    Το δέντρο τώρα, όταν το στολίσω και αν το στολίσω - ψιλοβαριέμαι εφέτος - θα σου το στείλω!!!!
    Σε φιλώ, καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλία την αποτύπωση την έκανα με powerprint ένα ειδικό υγρό για αποτύπωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΑ!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΑ!
    ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΘΑ ΔΩ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΟΛΟ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ...ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα τα μαξιλαράκια σου!!!
    Φυσικά και θα πάρω μέρος στον διαγωνισμό!!!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστουμε για την εκπληξη και τον διαγωνισμο!!καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενάκι μου να τους πενταπλασιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!Μπράβο γλυκιά μου !!!!
    Τα μαξιλαράκια πολύ όμορφα με τα γλυκά αγγελάκια !!!
    Αν καταφέρω να στολίσω φέτος δένδρο (είναι και 3 μέτρα,ανοικονόμητο) θα σου το στείλω!!!Είμαι λίγο σε ψιλοπερίεργη κατάσταση φέτος , που δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ πού πράγματα που μου αρέσουν πολύ!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου εύχομαι να τους κάνεις άλλους τόσους τους αναγνώστες σου!!!!μπράβο!!!!τα μαξιλαράκια σου είναι υπέροχα!!!για το διαγωνισμό πιστευω να προλάβω γιατί κάθε χρόνο γύρω εκεί στις 20 αρχίζω και στολίζω έτσι για να μη τα βαρεθώ αλλά φέτος θα το κάνω πιο νωρίς!!!!!φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα μαξιλαράκια σου!!!
    Πολλά συγχαρητήρια για τους αναγνώστες σου Ρένα μου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρελαίνομαι για αγγελάκια κι αυτά είναι φανταστικά!!!Τέλεια τα μαξιλαράκια!!! Ελπίζω μέχρι να προλάβω να στολίσω εγκαίρως!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι μέσα και...έρχονται και οι φώτο! Στόλισα ήδη και ετοιμάζομαι να το φωτογραφίσω!
    Άντε και να μας κάνεις και 1.000.000 αναγνώστες!!!
    Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόλις τελείωσα μια ανάρτηση σχετικά με ένα βραβείο που μου δώσανε γιατί έχω μικρούλι σπιτάκι και έπρεπε να το στείλω σε άλλα 5 μικρά blogs . Οπότε τελείωσα με την ευχή να χιλιασουν τους αναγνώστες τους... Εδώ τι να πω??? Έσπασες το ρεκόρ...χαχαχα Να σου ευχηθώ πάντα πρωτοπόρα με υγεία!!!! Όσο για το διαγωνισμό φυσικά και θα πάρω μέρος θα είναι η επόμενη ανάρτηση μου... Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα μαξιλαράκια σου Ρενάκι!!!!!Και βέβαια θα πάρω μέρος στο διαγωνισμό!!!!Μόλις στολίσω θα σου στείλω e-mail.Πολλά πολλά φιλιά!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα μου τα μαξιλαράκια έγιναν τέλεια είχα ακούσει κι εγώ γι αυτό το υλικό ,τώρα όμως μπαίνω στον πειρασμό να το ψάξω!!Συγχαρηρήρια για τους αναγνώστες σου,εύχομαι να τους διπλασιάσεις!!!Τώρα για το διαγωνισμό είναι πολύ ωραία η ιδέα σου, μόλις χθες στόλισαμε το δέντρο όποτε μένει να το φωτογραφίσω...καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
    ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΑ ΕΧΘΕΣ, ΣΑΝ ΝΑ ΗΞΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τους διπλασιάσεις τους αναγνώστες σου Ρένα μου, συγχαρητήρια το αξίζεις. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα μαξιλαράκια σου.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Passei para uma visitinha.
    Amei os anjinhos das almofadas...
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasilº°♥❤

    º°❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου τι όμορφα τα μαξιλάρια που στόλισαν τον ωραίο μαύρο καναπέ!
    Χίλιοι τρεις αναγνώστες!!!!!!!!!!!!
    Να τους κάνεις χιλιάδες Ρένα μου!
    Τώρα όσο αφορά το δέντρο, εχτές στολίσαμε το σπίτι, και το δέντρο θα καθυστερήσουμε λίγο, γιατί θα περιμένουμε τη μεγάλη κόρη να επιστρέψει από ένα ταξίδι για εργασία που θα πάει με τη σχολή της, οπότε θα το στολίσουμε στις 17. Αν προλάβω, θα σου στείλω, είναι πολύ όμορφη η ιδέα σου.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλεγα φέτος να μη στολίσω δένδρο..είναι μεγάλο και βαριέμαι ..είμαι αρκετά πεσμένη φέτος..το πήρες καλέ το γούρι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία τα μαξιλαράκια!!!Καλή ιδέα με το διαγωνισμό!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κοριτσι πανεμορφα τα μαξιλαρακια..οσο για τον διαγωνισμο..τελοια ιδεα..θα καθομαι απο μακρια και θα γεμισω το σπιτι μου με τα δικα σας δεντρακια στολισμενα...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα και από εμένα. Υπέροχα τα μαξιλαράκια σου, μπράβο σου! Θα πάρω και εγώ μέρος στον διαγωνισμό σου, φέτος το δέντρο μου έχει πολύ από χειροτεχνία και πολύ παιδικό χαρακτήρα! Συνήθως δεν στολίζω τόσο νωρίς αλλά φέτος ήταν η πρώτη χρονιά της μικρούλα μου που πραγματικά νιώθει αυτές τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΡΑΒΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Congratulations on hitting 1000 I see you are at 1005 what an achievement !! Well deserved too. Great idea about the tree cant wait to see what everyone's looks like. As for your cushions they look fabulous so pretty a and sparkly and just perfect.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πανέμορφα τα αγγελούδια σου Ρενάκι...
    Καλοτάξιδο πάντα το μπλογκ σου και τόσοι κι άλλοι τόσοι να γίνουν οι αναγνώστες σου και οι φίλοι σου...
    μέιλ σου έστειλα με τη συμμετοχή μου στην όμορφη ιδέα σου...
    Καλές Γιορτές και από δω...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα μου καλημέρα!! Τα μαξιλαράκια είναι πολύ όμορφα!!
    Οσο για τον διαγωνισμό, εγώ εχω κάνει ανάρτηση με τον στολισμό του δένδρου μου και τα στολίδια. Αν θέλεις πολύ ευχαρίστως να πάρεις όποια φωτογραφία θέλεις ή και όλη την ανάρτηση. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α έχω χάσει πολλά επεισόδια....σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες, Ρένα.....Πολύ ωραίος διαγωνισμός, φοβερή ιδέα! Εννοείται ότι θα πάρω μέρος.....Από τη Δευτέρα υποτίθεται ότι στολίζω, αλλά από διάθεση δεν είμαι και σε πολλά κέφια...οπότε τα έχω όλα στη μέση και δεν κάθομαι να ασχοληθώ....Μόλις τελειώσω, θα σου στείλω φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρένα μου τι ωραία!!!! Τρέχω να σου στείλω τη συμμετοχή μου! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αχ μολις τωρα το ειδα ....... θα προσπαθησω να σας δειξω και εγω το δεντρακι μας !!!!

    Φιλια!!!!

    υπεροχα τα μαξιλαρακια!!!!!!

    1000 αναγνωστες ουαου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΟΟΟΟΟ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΕΕΕ ΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ... ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)