Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικο στολίδι με οδηγίες κατασκευής!


Σας αρέσει αυτό το Χριστουγεννιάτικο στολίδι;


Φτιάξτε το εύκολα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα!
Παίρνουμε αυτοξηρόμενο πηλό και αφού πλάσουμε ένα
μπαλάκι το ανοίγουμε με το ρολάκι μας!


Επιστρατεύουμε όλα τα κουζινικά μας εργαλεία!


Ρίχνουμε μπόλικη χρυσόσκονη!


Τοποθετούμε από πάνω μια διαφανή ζελατίνα και 
ρολάρουμε ώστε να εισχωρήσει μέσα στο πηλό 
η χρυσόσκονη!


Ανοίγουμε με μια βελόνα τρύπα και την στρίβουμε κυκλικά
για να μεγαλώσει!


Αλείφουμε με ατλακόλ αραιωμένη με νερό και 
ξαναρίχνουμε χρυσόσκονη για να μην έχει καθόλου κενά!


Στη καμπανούλα αντί για χρυσόσκονη έβαλα χάντρες
και γέμισα τα κενά με ασημόσκονη!


Κάνουμε την ίδια διαδικασία με το ρολό αλλά επειδή
κάποιες χάντρες σίγουρα θα σας φύγουν,περνάμε
πρώτα με ατακόλ και μετά τις ξαναβάζουμε στις
εσοχές που έχουν δημιουργηθεί!


Αφού ξεραθούν καλά,περνάμε κορδέλες μέσα από τις 
τρυπούλες που τις δένουμε σ' ένα χαλκαδάκι και 
το κρεμάμε στο καλοριφέρ ή όπου αλλού θέλουμε!


Είναι πολύ εύκολο και γίνεται γρήγορα,
μπορείτε να κολλήσετε αντί για χρυσόσκονη 
και χάντρες οτιδήποτε άλλο σκεφτείτε,
φαντασία να υπάρχει.
Φτιάξτε το μαζί με τα παιδιά σας,θα εκπλαγείτε
με τις ιδέες που θα κατεβάσει το πανέξυπνο
μυαλουδάκι τους!

37 σχόλια:

  1. Τέλεια, τέλεια!!!!Κατατοπιστικότατες οδηγίες για σίγουρο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EYKOΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και αναλυτικές οδηγίες! Καλό μήνα! Πέρνα από το καινούριο μου σπιτάκι το παλιό ...κατεδαφίστηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα,πολύ όμορφα,λαμπερά τα στολιδάκια σου!
    Οι οδηγίες σου τέλειες!
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρενάκι αυτά μπορώ μέχρι και εγώ να τα κάνω τόσο αναλυτικά που τα εξήγησες!
    Ασε που μου θυμίζουν λίγο και ... μαγειρική χα χα χαα!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα, θα τα φτιάξω!!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΡΑΙΟ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!!! Και έψαχνα να κάνω κάτι εύκολο με τον πηλό!!! Ωραία ιδέα, ευχαριστούμε. Φιλιά - Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ....
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευκολα και πανεμορφα!!μπραβο Ρενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο στολίδι, σε ευχαριστουμε Ρένα μου!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο, εύκολο, και χωράει παντού! Μου αρέσει εκεί που το κρέμασες. Καλό μήνα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Ρένα με τις υπέροχες ιδέες σου!!! Θα την δοκιμάσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραιότατο και μου έδωσες πολλές πολλές ιδέες ...ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλό μήνα!Πολύ εύκολο και με τέλειες οδηγίες.Μου άρεσε το ρολάκι που χρησιμοποιείς. Δεν το είχα σκεφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ όμορφο και ευκολο!!! θα το φτιάξουμε σίγουρα!!! καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη και εύκολη κατασκευή!!! Ευχαριστούμε για την ιδέα... καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα ! Πολύ όμορφα τα στολιδάκια σου και πανεύκολα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανεύκολα και πολύ διακοσμητικά...
    Νάσαι καλά Ρένα μου που μας έδωσες και τόσο λεπτομερείς οδηγίες, ευχαριστούμε
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα Ρένα μου!!!!Γλυκούλικα και εύκολα τα στολιδάκια σου και με πολλές δυνατότητες στολίσματος!!!Ευχαριστούμε γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλή σου μέρα ρένα.....
    υπέροχο, εύκολο απλό....θα το κάνω
    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτός ο μήνας είναι γιορτινός και μαγικός. Γεμάτος χρυσόσκονη, στολίδια, μυρωδιές, γλυκά, δώρα!! Ανάμεσα σε όλα αυτά και τα όμορφα στολίδια σου. Εύκολα αλλά όμορφα!! Ευχαριστούμε!!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραιότατη ιδέα!!!!!εύκολη κατασκευή!!!!μπράβο Ρένα!!!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειο! αν και έφτιαξα στολιδάκια με πηλό, η χρυσόσκονη δεν μου πέρασε κάν από το μυαλό και να σκεφτεί κανείς ότι την βάζω παντού! χαχαχα
    Άντε, και του χρόνου να είμαστε καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρενακι μου γλυκο τι ομορφο που ειναι..μου αρεσαι που εβαλες περλες..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Your blog is great I love it, I wait for your presence on my blog http://skrtu.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τι υπεροχο και πανευκολο στολιδι χριστουγεννιατικο!!!τελειο ειναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου έγιναν καταπληκτικά τα στολίδια σου!!τόσο χριστουγεννιάτικα με το gliter και πόσο μ αρέσουν αυτές οι κατασκευές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγιος Βασιλης νο10..Ρενακι μου δες λιγο στο ιντερνετ αυτο..εμεις μπορουμε να προσφερουμε..φιλια..Πράξεις Ζωής - Δίκτυο Εθελοντών Άμεσης Δράσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Quanta criatividade!!!!!Rena,o natal está chegando....Tenha um lindo fim de semana,abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ πολύ όμορφα Ρένα μου τα στολιδάκια σου και πολύ απλά στην κατασκευή!!!!!Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τι τέλεια ιδέα!εγώ το έπαιρνα λίγο ανάποδα.....δεν σκέφτηκα να ρολαρω την χρυσόσκονη πριν στεγνώσουν! thankssssss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ωραία ιδέα για δημιουργική απασχόληση μαζί με τα παιδιά μας!!!να είσαι καλά για τις ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)