Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Οι Χριστουγεννιάτικες διακοσμητικές ετοιμασίες συνεχίζονται!


Οταν βρίσκετε υφάσματα σε προσφορές ή ρετάλια μη
τα αγνοήτε, ακόμα και αν δεν τα χρειάζεστε τη συγκεκριμένη
 στιγμή, πάρτε τα, φυλάξτε τα και κάποια στιγμή
θα σας φανούν χρήσιμα!

Μ' ένα ύφασμα που το είχα βρει πολύ φτηνά το καλοκαίρι
έντυσα το παλιούς  μου καναπέδες.


Το έπιασα και με συρραπτικό για να μένει σταθερό.


Και νάτο,έβαλε τα καλά του!


Μετά έβαλα κορνίζα σ' ένα παλιό καθρέφτη που κάποιοι
φίλοι είχαν για πέταμα. Τον έντυσα γύρω γύρω (και από
την πίσω πλευρά) με πηλό που στεγνώνει στον
 ατμοσφαιρικό αέρα!
 

Και μετά τον έβαψα με μεταλλικό ακρυλικό σπρέι!
Σαν μεταλλική κορνίζα δεν μοιάζει;


Στόλισα και τα μαξιλαράκια μου και έτοιμη,η γωνιά!


Να σας πω και ένα μυστικό,το μικρό μαξιλαράκι το έβαψα
και αυτό με το σπρέι που περίσσεψε για να πάρει λίγη λάμψη χιχι!

Εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή!


25 σχόλια:

  1. Ρενάκι, ΤΕΛΕΙΟΣ ο καναπές! Πώς τα κατάφερες βρε θηρίο; Τις γωνίες πώς τις δίπλωσες, πώς τις στερέωσες; Άσε πια την κορνίζα του καθρέφτη... αριστούργημα!
    Μπράβο, χρυσοχέρα γυναίκα
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιορτινό πνεύμα στο σπίτι σου! Τι ωραία που είναι όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσουν οι μεταμορφώσεις !!!! ΄Εκανες μιά τέλεια γωνιά στο σαλόνι σου ! Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος ο καθρέπτης Ρενάκι μου!!!!Ο καναπές σου αγνώριστος!!!!Εγώ συνήθως ταλαιπωρούμαι με τους καναπέδες επειδή τους φτιάχνω κανονικά καλύματα!!!!!Πολύ έξυπνη η ιδέα σου!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΙ!
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΛΕΥΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ Η ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ANIMAL PRINT.
    ΑΣΠΡΟ-ΜΑΥΡΟ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΛΑΚΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ!!!!!!!!
    Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάντα εφευρετική!!!!! άντε και στα υπόλοιπα στολίσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου το συρραπτικό το έχω.. λες να αρχίσω να.. ξηλώνω;
    Δεν έχω βέβαια τη μαεστρία σου!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τρομερή αλλαγή..με τον καναπέ έπαθα πλάκα..θα σε κυνηγάνε οι ταπετσέρηδες..χιχι..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο καθρέπτης Ρένα μου είναι τέλειος!
    Για το καναπέ τώρα εχω μια μικρή αμφιβολία αν θα κρατήσει μονο με το συρραπτικό...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Oλική,λαμπερή μεταμόρφωση!
    Όταν έχεις μεράκι και κέφι τα πάντα παίρνουν μια καινούρια όψη.
    Είναι υπέροχα και μπράβο,που αλλάζεις και τα υφάσματα στα έπιπλα-αυτό το ζηλεύωωωω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουάου!!! Καταπληκτική αλαγή!!!!
    Μπράβο!!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eμ, έτσι παίρνω κι εγώ υφάσματα αλλά στο τέλος με βλέπω να φεύγω απ' το σπίτι γιατί δεν θα με χωράει:)!
    Πολύ όμορφα τα έφτιαξες όλα και ταιριαστά μεταξύ τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οταν εχεις εμπνευση για δημιουργία ολα τα καταφερνεις.Εισαι απιθανη.
    Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι όμορφες αλλαγές είναι αυτές! πάρα πολύ ωραία! εκπληκτική είσαι και με πολύ καλό γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΑΝΕΣ????ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγεια οι αλλαγες, τα εφτιαξες πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου τι όμορφη η γωνιά σου. Αφού μου άρεσε εμένα το μαύρο χρώμα που δε μ' αρέσει με τίποτα, φαντάσου πόσο όμορφο τον έκανες τον καναπέ σου. Αλλά και ο καθρέφτης τι ωραίος.
    Μπράβο Ρένα μου, να τα χαρείς με υγεία με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και να έχετε όμορφα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά είσαι απίστευτη1 Υπέροχες και οι δυο σου δημιουργίες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτή τη γωνιά που έφτιαξες Ρένα μου πολύ την ζήλεψα (με την καλή την έννοια πάντα),είναι πολύ όμορφη!!!!
    Μπράβο κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Bellos trabajos y fáciles.
    Beso desde Argentina
    http://norma2-siempreesprimavera-norma2.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oπως πάντα με υπέροχες ιδέες !!!!Μπραβο Ρένα εκανες μεγάλη αλλαγή στο καθιστικό σου και μαλιστα τέλεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εξαιρετικα ειναι ολα..αλλα ο καναπες
    με το βελουδο..ειναι πραμα..και ο καθρεφτης τελοιος..καλη εβδομαδα..πολλα φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παντα με τις ιδεες για ανακυκλωση και επαναχρησιμοποιηση!!
    ευχαριστουμε και περιμενουμε τη συνεχεια για τις χριστουγεννιατικες ετοιμασιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)