Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Σήμερα γίνομαι δύο χρονών!


ΟΙ ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΗ
ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!


Και φυσικά γιορτάζουν χάρη σε σας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καλοί μου μπλογκοφίλοι που  μου 
ανοίξατε τις πόρτες σας και την αγκαλιά σας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με κάνατε και έκλαψα από 
συγκίνηση!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με κάνατε και γέλασα όταν
το είχα τόσο ανάγκη!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου εμπιστευτήκαμε τα
μυστικά σας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με ταξιδέψατε σε μέρη που
ίσως να μην έβλεπα ποτέ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με γεμίσατε με δώρα που τα 
έχω και ζεσταίνουν το σπίτι μου!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα υπέροχα σχόλια σας που 
με ανεβάζουν όταν είμαι στα κάτω μου!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

65 σχόλια:

  1. Να ζήσεις, blogaki
    Και χρόνια πολλά
    Μεγάλο να γίνεις....

    Με όλες μου τις ευχές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου Πολλά και Δημιουργικά !!!! Να τα εκατοστήσεις !!! Τους αναγνώστες σου δεν σου λέω να τους χιλιάσεις αφού έχεις σχεδόν φτάσει τους 1.000!!! Να τους πολλαπλασιάσεις λοιπόν και πάντα να μας παρουσιάζεις όμορφες δημιουργίες!! Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά!! Να τα χιλιάσει Ρένα μου το blogοσπιτάκι σου!!!Και να είναι πάντα τόσο όμορφο και χρήσιμο, όσο μέχρι τώρα!!!φιλάκια πολλλάάάάά΄!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενα να τα εκατοστησεις!!!!!Να τα χαρεις δημιουργωντας.Ξερεις ομως φανταζομαι ποσοι σε (μπλογκο)παρακολουθουν;;;Σου τοχω ξαναγραψει:εισαι φοβερη!!!νασαι παντα καλα.Να απολαμβανουμε κ μεις οι αμπλογκες(μαθε κ συ μια καινουργια λεξη,αλλωστε της μοδας ειναι,τοσες ακουσαμε αυτο το καιρο)τις δημιουργιες σου.φιλια.καλο βραδυ.Γιωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Si mi traductor no me engaña tu blog cumple 4 años ¡Felicidades a ti!
    Beso
    http://norma2-siempreeesprimavera-norma2.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενάκι μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!Σου εύχομαι πάντα να είσαι τόσο δημιουργική και χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί φαίνεται πως είναι η τυχερή σου μέρα!!!!Κέρδισες δωράκι!!!Πέρνα απο το σπιτάκι μου!!!!!!!Καλήσου μέρα!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενάκι μου χρόνια σου Πολλά!!!!!Σου εύχομαι πάντα να είσαι τόσο δημιουργκή!!!!Κι όσο για τα δωράκια σε περιμένει ακόμα ένα!!!Πέρνα απο το σπιτάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσει!! και να σου δίνει πάντα όμορφες στιγμές γεμάτες αγάπη και ανθρωπιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου να είσαι καλά και οι χειροκατασκευές σου να μας συνοδεύουν όσο εσύ επιθυμείς!
    Ευχαριστώ που σε γνώρισα!
    Χρόνια καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα Ρενακι μου!!!!!
    Με πολλες όμορφες κατασκευές για να θαυμάζουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ρένα για τα γενέθλια του blog σου!!!!! Εμείς ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις με τις όμορφες φωτογραφίες σου, που μας δίνεις ιδέες με τις έξυπνες τεχνικές σου και για την παρεουλα, που μας κρατάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα!!!!..χρονια πολλα μωρο μου για τις χαρες που μου δινεις η Βισση λεει για τα γεννεθλεια σου..τα χρωματα με μαγεψαν..και ολο το συνολο ..ετσι πρεπει να ειναι και η ψυχη σου.. οσο κρατας αυτο το χρωμα θα εισαι για μενα εδω...να σε καλα που εισαι διπλα μου-μας...φιλια♥♥♥♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ΄ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα εκατοστησεις!!!!!!!
    με πολλες-πολλες ομορφες ιδεες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑΚΙ!
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου εύχομαι χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά.
    Και εγώ σε ευχαριστώ, που πίνω εδώ και πολύ καιρό το πρωινό καφεδάκι μου στο bloggospitaki σου. Να είσαι καλά και να έχεις μιά όμορφη μέρα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου! Να συνεχίσεις έτσι, πάντα χαρούμενη και δημιουργική για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη. Φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά & Καλά στο σπιτάκι σου … να αποκτήσει χιλιάδες αναγνώστες… και να είναι πάντα στολισμένο με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλάάάάάάά...εύχομαι να σβήσεις κι άλλα πολλά κεράκια στο βlogoσπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλάαααα!!!!!!!
    Να τα εκατοστήσεις χαχαχαχα!!! Εύχομαι πολλά και δημιουργικά χρόνια!!! Να είσαι πάντα καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παρακαλούμε!το ξέρουμε , ότι είμαστε τέλειοι!χεχεχεχε!Να τα χιλιάσεις, και εμείς σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χιλιάσεις και πάντα όμορφες δημιουργίες!!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρενάκι μου εμείς ευχαριστούμε για την τόσο αγαπητή, ευγενική και αξιοπρεπή παρουσία σου στην γειτονιά μας!
    Να είναι χιλιόχρονο το μπλογκο-σπιτάκι σου και να εξακολουθείς να είσαι για πολύ πολύ καιρό ακόμα το παρεάκι μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά!!!
    Και να συνεχίσεις!έτσι δυναμικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά λοιπόν! Ευχομαι να εισαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρονια πολλααααααααααααα!!!!!!!!!!
    Δημιουργικα, και ευτυχισμενα!!!!!
    Παντα χαρες να περνεις Ρενα μου!!!!!
    Φιλια πολλα, καλο Σ/Κ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και γεματα έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. !!!!!Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!! Χρόνια δημιουργικά!!!!! Χρόνια χαρούμενα σου εύχομαι!!!!!!!!! Να'σαι καλά! Ευχαριστούμε για το τραγούδι! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη δημιουργικά και εμπνευσμένα γεννέθλια!!!


    ΥΓ. Όποιος θέλει ας περάσει από το Blog μου, τρέχει giveaway έως τις 21/11/11!!!

    φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εμείς ευχαριστούμε Ρένα μου, για όλα αυτά, που τόσο απλόχερα μοιράζεσαι μαζί μας!
    ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ Ρένα μου.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμείς ευχαριστούμε Ρένα μου, για όλα αυτά, που τόσο απλόχερα μοιράζεσαι μαζί μας!
    ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ Ρένα μου.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σου ευχομαι πολλα χαρουμενα χρονια στη μπλοκογειτονια μας!!!!πολυ δημιουργικα!!!!!και παντα να εισαι ευτυχισμενη!!!!!!και μην ξεχνας σε παρακολουθουμε στενα...χαχα!!!φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εμείς σε ευχαριστούμε που είσαι κοντά μας και μας κρατάς γλυκιά συντροφιά με τις ωραίες σου αναρτήσεις!! Χρόνια πολλά στο blogάκι σου!! Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρενάκι μου να συνεχίσεις να είσαι πάντα δημιουργική και να μας δείχνεις αυτά τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις!!!!φιλιά γλυκιά μου και καλό ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρενάκι μου να τα 100στήσει το σπιτάκι σου κι εσύ να είσαι γερή, να δημιουργείς κι εμείς να θαυμάζουμε!!! Καλό Σ.Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρένα μου,χιλιόχρονο και πάντα καλοτάξιδο το μπλογκ σου...
    κι εσύ πάντα δημιουργική να μας προσφέρεις τις ιδέες σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και μειίς σε ευχαριστούμε Ρενούλα για την συντροφιά που μας κρατάς και για το τόσο δραστήριο μπλογκοσπιτάκι σου!!!Εύχομαι νάναι πολύχρονο το σπιτάκι σου και συ γεμάτη εμπνεύσεις και όμορφες δημιουργίες!!!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρονια πολλα, να εισαι καλα να μας κανεις παρεα για πολλα πολλα χρονια ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλέ να τα κάνεις..1002..είσαι ένα υπέροχο μέλος στη μπλοκογειτονιά ..θυμάσαι όταν πρωτοέγραψα σε σένα; νομίζω οτι ήμουν απο τις πρώτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρονια πολλα Ρενα για τα γεννεθλια του μπλοκ σου!!εμεις σ ευχαριστουμε που μοιραζεσαι μαζι μας τις ομορφες ιδεες σου τις υπεροχες και πρακτικες κατασκευες σου!!να σαι παντα καλα σου ευχομαι τα καλυτερα σε ολους τους τομεις κι οχι μονο στο μπλοκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχές πολλές Ρένα μου. Και μεις σ'ευχαριστούμε για τις πρωτότυπες και όμορφες ιδέες που μας δίνεις. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΙ ΕΜΕΙΣ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΡΕΝΟΥΛΑ ΜΑΣ!!!!
    ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γειά σου βρε Ρενάκι!!! Τ'αξίζεις όλα και ακόμα περισσότερα!!!
    Πάντα γερή και δυνατή να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χρόνια γεμάτα έμπνευση και δημιουργία!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια πολλά, πάντα τέτοια και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κοριτσάκι μου να τα εκατοστήσει το blogακι σου και εσύ πάντα να είσαι τόσο δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά!!!!!!Να τα εκατοστήσει το μπογκάκι σου!!!!!Να εισαι πάντα καλά και σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες και κατασκευες που μας χαριζεις!!!!Παντα δημιουργική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Xρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου.Να είσαι πάντα γερή και να το κρατάς ζεστό και φιλόξενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χρόνια πολλά και όλα όμορφα και δημιουργικά!!και πάνω απο όλα υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΜΑΖΙ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια Πολλά και να τα χιλιάσεις!! Καλή δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. να τα εκατοστήσεις ρένα.......
    κι εγώ σε ευχαριστώ για τους ιδιους ακριβώς λόγους.
    να είσαι παντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλημερα κοριτσι..δεν περνας απο το λημερι μου..το δικο μου ειναι το emal..marialeuk@YAHOO.GR..τα τπολοιπα θα τα δεις...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κι εμείς σε ευχαριστούμε Ρένα για τις όμορφες αναρτήσεις!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. σου στελνω το email μου..marialeuk@yahoo.gr..στειλε μου μια φωτο την διευθυνση σου..για να σου κανω το ποιο ομορφο lo...φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ρενακι χρονια πολλα και δημιουργικα!!!!!Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Aν και λίγο καθυστερημένα, κι από μένα 'Χρόνια Πολλά' στο υπέροχο Blog σου!!!! Να είσαι πάντα δημιουργική και γεμάτη φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. εκανα βολτα στην μπλογκογειτονια ψαχνοντας για αναρτησεις που δεν εχω προλαβει να δω ...και επεσα πανω στην επετειακη σου αναρτηση~!!!
    Ρενα σου ευχομαι να εισαι παντα δημιουργικη γεματη υγεια και ζωντανια και φυσικα να εισαι παντα ενα ενεργο μελος αυτης της γειτονιας!!!Να τα χιλιασει το σπιτακι σου!!!!!φιλια πολλα και απο μενα και απο την Μαρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)