Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Mία κάρτα,δύο βραβεία και εφτά θανάσιμα μυστικά!


Ενα μόνο χαρτί διπλωμένο,μία σφραγίδα και ελάχιστους
καλλωπισμούς έπρεπε να χρησιμοποιήσω για να φτιάξω
μία κάρτα που θα μου επιτρέπει να πάρω μέρος στη

Αυτή είναι λοιπόν η κάρτα μου φτιαγμένη από κανσόν
χαρτί,μία σφραγίδα και ένα φιογκάκι.
Απλή,λιτή και απέριττη!
Είναι και το στυλ που μου αρέσει περισσότερο,
φυσικά τα δοκιμάζω όλα! 



Επίσης έχω την τιμή να σας παρουσιάσω τα δύο
βραβεία που μου έδωσαν οι μπλογκοφίλες μου:
Εφη: http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/
Φανή:http://fanypap.blogspot.com/
Μαρία: http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/
Φιλία: http://filiascrafts.blogspot.com
Ευσταθία: http://eustathiaartandcraft.blogspot.com
Demi: http://demi-life.blogspot.com
http://artbutterfly3.blogspot.com
http://littlesundaysplace.blogspot.com
http://magikodedro.blogspot.com/
http://crafts4ever.blogspot.com

και μου ανέβασαν τη διάθεση!
Τις ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!



Με το πρώτο βραβείο πρέπει να σας πω ότι συγκινήθηκα
γιατί αυτό το βραβείο κυκλοφορούσε στα blogs πριν δύο
χρόνια,όταν εγώ δεν είχα ακόμα δικό μου μπλογκοσπιτάκι.
Εβλεπα τα άλλα και τα θαύμαζα και φάνταζε άπιαστο
όνειρο να φτιάξω κι εγώ ένα καθώς οι γνώσεις μου στο
internet ήταν μηδαμινές,με επιμονή όμως και υπομονή
και πολύ πολύ βοήθεια από εσάς τους παλαιότερους
 μπλόκερς τα κατάφερα και σήμερα πήρα και αυτό
το βραβείο που τόσο ζήλευα τότε, και αυτό είναι
ένα από τα 7 μυστικά που πρέπει να σας πω μιας
και δέχτηκα αυτά τα βραβεία!

2. Αγαπώ όλα τα ζώα αλλά και τα φοβάμαι.
Ειδικά τα μεγαλόσωμα!

3.Λέω πάντα την αλήθεια όποιο και αν είναι το
κόστος!

4.Δένομαι πάρα πολύ συναισθηματικά με
τους ανθρώπους,τα ζώα και τα αντικείμενα!

5. Αγχώνομαι εύκολα!

6.Δεν μ' αρέσει να μαγειρεύω αλλά το κάνω
κάθε μέρα και ευτυχώς που έχω εσάς τις
μπλογκομαγείρισσες που μου το κάνετε πιο
εύκολο!

7.Δεν περνάει μέρα να μη σας επισκεφτώ,ακόμα
και όταν δεν το ξέρετε!

Τώρα πρέπει να χαρίσω τα βραβεία σε άλλα 15
μλογκς αλλά επειδή από ότι είδα μάλλον τα έχετε
πάρει όλοι, σας ζητώ όσοι και όσες με
επισκεφτείτε πριν να αλλάξω ανάρτηση
 και δεν τα έχετε να τα πάρετε και να στολίσετε
τα μπλογκοσπιτάκια σας!
Φυσικά πρέπει να μας πείτε και 7 μυστικά σας,
όρος απαράβατος!





33 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Εύχομαι να πάρεις κι άλλα πολλά βραβειάκια!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια το αξίζεις και με το παραπάνω. Μόνο μην το παίρνεις και τόσο συναισθηματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ! ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ,ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΛΑΜΠΕΙ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΧΑΡΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!ΟΛΕΣ ΕΔΩ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα η καρτα...ειναι ολα τα λεφτα!!τρομερη σφραγιδα!!!
    ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η κάρτα, Ρένα μου, είναι ΥΠΕΡΟΧΗ.
    Τρελάθηκα που την είδα.
    Κι' εσύ.... πολύ συναισθηματική ε;
    Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου, πολύ χάρηκα που έπαιξες και μάλιστα πολύ καλά!! μου αρέσει που μας αγαπάς και μας επισκέπτεσαι, είναι αμοιβαία τα αισθήματα και από μένα! Η καρτούλα σου τέλεια!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Congratulations Rena on your well deserved award ! Love the stunning simplicity of your card and how clever it is. Love the stamp and the layout. Very very effective. Thank you once again for joining is at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρενάκι μου η κάρτα σου είναι απίθανη!
    Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!
    Για τα μυστικά τι να πω;
    Αυτό με την αλήθεια το έχω κι εγώ!
    Σου εύχομαι πολλά βραβεία ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. i really like your card! Minimal but cute. Congrats on the awards. thanks for playing along. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω κ εγώ κάτι για σένα πέρνα από το μπλοκάκι μου για την παραλαβή!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΕΝΑ ΜΟΥ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!
    ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!
    ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ομορφη καρτα,υπεροχη σφραγιδα.Απο τ αγαπημενα μου θεματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η κάρτα είναι απλά πανέμορφη μέσα στη λιτότητα της! Την λάτρεψα! Καλή επιτυχία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H κάρτα σου όμορφη!!!!η λεπτομέρια με την κορδελίτσα απίθανη!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η καρτούλα σου είναι πανέμορφη!
    Πολλά συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, εύχομαι να τα χιλιάσεις!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εξαιρετικά ντελικάτη η κάρτα σου Ρένα μου...
    το ίδιο και τα συναισθήματά σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εμείς αγαπάμε το Ρενάκι!!! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για τα βραβουλια!!!! Εγώ θα σου πω όμως συγχαρητήρια που λες πάντα την αλήθεια!!!! Πόσο χαίρομαι : ))) Και πόσο δύσκολο είναι να την λένε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα,για τα βραβεία,μπράβο!
    Αυτό το ροζουλί το ζήλευα κι εγώ-δεν είναι γλυκούλι;

    Πραγματικά λιτή η καρτούλα κι εκεί βρίσκεται η ομορφιά της!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσει πολύ πως το λες απλή λιτή και απέριττη! Αλλά εγώ να πω και πολύ πoλύ υπέροχη! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το στυλ σου ταιριαζει και περισσοτερο Ρενα!ΠΟλυ ομορφη καρτουλα!καλη επιτυχια και σ'ευχαριστουμε που συμμετεχεις παντα στις προκλησεις του Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το στυλ σου ταιριαζει και περισσοτερο Ρενα!ΠΟλυ ομορφη καρτουλα!καλη επιτυχια και σ'ευχαριστουμε που συμμετεχεις παντα στις προκλησεις του Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ♥ ♫° ·.
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Você merece... é super talentosa...♥ ♫°✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφη η καρτούλα μέσα από την απλότητα και τη λιτότητά της!!Καλή επιτυχία Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πραγματικά λιτή, μίνιμαλ και τόσο όμορφη η κάρτα σου!
    Ωραίο και το σχέδιο του κλουβιού!
    Μπράβο για τα βραβεία τα αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η κάρτα είναι πολύ του γούστου μου !!!!! ΠΟΛΥ !!!
    Όσο για το άγχος νομίζω πως κι εγώ το έχω εύκολο το άτιμο !!!
    ΦΙΛΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου καλήσου μέρα!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!Η καρτούλα τέλεια!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια για τα βραβεια !!!Εχεις κι απο μενα ενα ακόμα!!!Πολύ όμορφη η καρτα σου !!!καλη επιτυχια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ.Τ ΑΞΙΖΕΙΣ.

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρενα ειναι ΤΕΛΕΙΑ η καρτα σου!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ
    Καλη εβδομαδα!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημέρα!η κάρτα είναι πολύ όμορφη. κ εμένα μου αρέσει αυτό το στυλ . λιτό και όμορφο!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)