Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Πως να ανανεώσετε μία καρέκλας γραφείου!


Αν έχετε μία καρέκλα γραφείου που της έχει χαλάσει
το ύφασμα,μη την πετάξετε απλά ανανεώστε την!


Ξεβιδώστε τα βιδάκια της πλάτης.


Διαλέχτε ένα καινούριο ύφασμα και αφού το κόψετε
στις διαστάσεις της καρέκλας σας τοποθετήστε το 
όπως σας δείχνω και καρφώστε το με το συρραπτικό.
(εδώ βλέπετε την πλάτη της καρέκλας)


Το ίδιο κάνετε και στο κάθισμα,μόνο που στη συγκεκριμένη 
καρέκλα δεν χρειαζόταν να ξεβιδώσω βίδες.


Και ιδού το αποτέλεσμα,έγινε καινούρια!


Κάντε και τη σύγκριση και πείτε μου τη γνώμη σας.


37 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρένα μου!! Μου αρέσει πολύ που ανακυκλώνεις και μετατρέπεις παλιά και φθαρμένα αντικείμενα σε καινούρια! Η αλλαγή είναι εντυπωσιακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ;
    ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολοκληρωτική η ανανέωση,Ρένα!
    Χρειάζομαι πολύ τις οδηγίες σου για τις δυο καρέκλες των κοριτσιών.
    Ευχαριστούμε-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα!!!Και στην τσέπη κάνει καλό και στο περιβάλλον!!Και το αποτέλεσμα φανταστικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμ....έχω μια καρέκλα που ναι μεν δεν έχει φθαρμένο ύφασμα αλλά έχει... ένα άσχημο ύφασμα! Μάλλον εκεί θα κάνω το πείραμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ύφασμα που επέλεξες είναι πολύ όμορφο!
    Συγχαρητήρια Ρένα μου για τις ιδέες και τις μετατροπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΗ ΚΑΡΕΚΛΑ! ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα!
    Η καρέκλα που χρησιμοποιώ στο computer είναι παρόμοια. Αγορασμένη το 1985 δεν έχει πάθει τίποτε λειτουργικά (Sato, αθάνατη εταιρεία), αλλά βέβαια έχει φθαρεί το ύφασμα κάπως. Λοιπόν, εδώ και πολύ καιρό έκανε κάτι παρόμοιο με σένα η γυναίκα μου, αλλά πέρασε το νέο με χαρούμενα χρώματα πανί σαν βρακάκι τόσο στο κάτω μέρος όσο και στην πλάτη.
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλα φανταστικη η καρεκλα! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wow!!!
    Απίθανο!
    Να σου φέρω να μεταμορφώσεις και την καρέκλα του γραφείου του γιου μου που την βλέπω και με πιάνουν τα διαόλια μου?? χα χα χαα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραια η μεταμορφωση!!!!!!!
    Ωραιο υφασμα!!! Εκανα και γω τις καρεκλες των αγοριων μου (θα τις αναρτησω καποια στιγμη), αλλα χωνωντας το υφασμα με μαχαιρι γιατι δεν ειχαν βιδες!!!!Εμεις οι crafters δεν πεταμε τιποτα!!!!!!Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Bravo Rena another clever makeover from you Very impressive indeed !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τις πιο χρήσιμες αναρτήσεις σου Ρένα!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρενα χτες σκεφτομουν να αλλαζα λιγο την καρεκλα της κορης μου...και να που μου εβαλες ιδεες!!!!φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα εγώ της δικιά μου της έβαλα και φραμπαλά προχθές....μόνο που μου έχει χαλάσει η βίδα και πέφτει η πλάτη ...έχουμε καμιά λύση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα μου δεν το πιστεύω πόσο όμορφη έγινε!!!Εγώ προχτές πέταξα μία τέτοια καρέκλα γιατί νόμιζα πως δεν φτιάχνεται.Τώρα που βλέπω τη δική σου το μετανιώνω πικρά γιατί έσκασα ένα σωρό λεφτά για να πάρω άλλη.θα ξέρω όμως την επόμενη φορά.Καλό βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς ...ουδεμία συγκριση!Και πέτυχες την κατάλληλη στιγμή,ετοιμάζομαι για εργαστήρι κι έχω μια ίδια που χρειάζεται ανανέωση...γιουπιιιιιιι
    τώρα ξέρω!Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μια κούκλα έγινε η νέα σου (παλιά) καρέκλα!!!!!!!Πολύ ωραία επιλογή υφάσματος!!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και καινούρια και πολύ πιο όμορφη!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Ρένα για την καταπληκτική ιδέα!!!!έγινε υπέροχη!!!!το ύφασμα που διάλεξες πάρα πολύ όμορφο!!!καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα κοριτσι...η καθε κατασκευη θελει τον τροπο της και αυτη το ιδιο..τελοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙ..ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕς ΦΙΛΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΄Οχι απλά δεν είναι καιρός να πετάμε τίποτα αλλά τα κάνουμε και καλύτερα από τ'αγοραστά!!! Κι εσύ Ρενάκι και αυτή τη φορά ζωγράφισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρένα , για άλλη μια φορά έδειξες πόσο ταλαντούχα και δεξιοτέχνης είσαι!
    ...Χαίρομαι, από την άλλη που η λύση που πρότεινες για την καρέκλα περιλάμβανε συρραπτικό και όχι ραπτομηχανή χειρός! αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. α,καμια σχεση το πριν με το μετα!!μπραγματικη μεταμορφωση!!γεια στα χερια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ!ΜΕΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απίστευτη μεταμόρφωση! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα, πραγματικά εκπληκτικό αποτέλεσμα, όποιος δεν ξέρει πως ήταν πριν είμαι σίγουρη πως θα πιστεύει πως είναι καινούργια. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:)
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οχι ρε γμτ...δεν ειναι ενας μηνας που πεταξα μια ακριβως ιδια της κόρης μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Fantástico!!!!!Uma bela transformação amiga Rena,abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπράβο Ρένα !πέτυχε η μεταμόρφωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βραβειάκι για το υπέροχο σπιτάκι σου! Για πέρασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι πολύ φθηνό και το πουλάνε σε οποιοδήποτε κατάστημα με υλικά για κατασκευές ακόμα και στα χρωματοπωλεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)