Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

Από κρεμάστρα καθαριστηρίου, κρεμαστάρι κουνουπιέρας!

Πως κρεμάς μια κουνουπιέρα από τον τοίχο και όχι
από το ταβάνι τη στιγμή που όλες οι συσκευασίες 
με κουνουπιέρες έχουν μέσα αυτό το στεφάνι, ρυθμικής
που λέω εγώ, και δεν βολεύει με τίποτα;

Και εκεί που αναρωτιόμουν  ήρθε σαν απομηχανής θεός
η Ρένα Χριστοδούλου  που σκέφτηκε να φτιάξει και
να μας προκαλέσει να φτιάξουμε κι εμείς, ένα
φωτιστικό με σιδερένιες κρεμάστρες!

Αυτό ήταν μου ήρθε η φαεινή ιδέα!


  

Να σας πω και πως το έφτιαξα.
Πήρα δύο κρεμάστρες τη μία μεγαλύτερη από την άλλη
και τις ένωσα μεταξύ τους με σύρμα κατά αυτόν τον τρόπο:


Μέτα τις έντυσα με αυτοκόλλητη ταινία διπλής όψεως,
την παχιά αυτή που είναι σαν αφρολέξ.


Και τέλος κόλλησα επάνω του ροζ δαντέλα!


Πως σας φαίνεται σαν ιδέα;

Μόλις τελειώσω ολόκληρη τη διακόσμηση του παιδικού 
δωματίου θα σας δείξω καλύτερα την κουνουπιέρα αλλά 
και όλο το δωμάτιο!

36 σχόλια:

  1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΕΡΑ!!!!!!!!!!! ΚΑΛΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα το σκέφτηκα κι εγώ ότι θα ταιριάζει αυτός ο στολισμός με την κρεμάστρα και σήμερα μας το αποδεικνύει η πρώτη φωτογραφία σου!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσι..τινα πω..μονο που το σκεφτηκες και μετα το εκτοξευσες..εγινε τελοιο και το χρωμα ωραιο..σε φιλω..καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό!Έμπνευση μεγάλη είχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή ιδέα, μπράβο. Κι' εγώ τις αντιπαθώ αυτές με το στεφάνι ρυθμικής Και όχι μόνο για παιδικό δωμάτιο, θα την ήθελα κι' εγώ που με καταρουφάνε το καλοκαίρι τα κουνούπια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕΝΑΚΙ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ !!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!
    ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ!!!!
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΧΡΩΜΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια χαρά καλή σου βγήκε....και χρήσιμη...μεχρι σήμερα κουνούπι σκότωσα....καλησπέρα Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα; μπράβο Ρενάκι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ εντυπωσιακή η ιδέα σου!
    Και το χρώμα που έντυσες τις κρεμάστρες μου αρέσει πολύ!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έμπνευση!!!!Πολυ ομορφη !! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΟΥΝΟΥΠΙΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραία μεταμόρφωση είναι αυτή! Καταπληκτική! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλά τι φοβερή ιδέα ήταν αυτή!!!τέλεια κουνουπιέρα!!μπράβο Ρένα.Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nothing is sacred in your house lol if it doesn't move I am sure you will make something fabulous out of it . Another clever and outstanding piece from you . I never know what to expect when i visit your blog and am always happily surprised.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρενα φοβερα εξυπνη η ιδεα σου!!!μπραβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελεια ιδεα!!και προχθες κρεμασα μια κουνουπιερα στο δωματιο της μικρης μου και την καναμε γωνια διαβασματος!!αν το ηξερα θα την ειχα φτιαξει μονη μου!!
    περιμενω να την δω κ σε αλλες φωτο!
    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απο τη μια πολυμήχανη Ρένα στην άλλη!! Απίθανες και οι δυο!!!
    Τέλεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά απίστευτο μου φαίνεται!!! Είναι πολύ όμορφη! Σας θαυμάζω όλες εσάς που φτιάχνετε τόσα πράγματα ανακυκλώνοντας υλικά! Δεν έχω βρε παιδί μου καθόλου φαντασία στον συγκεκριμένο τομέα... Καλή βδομάδα και ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραια η ιδεα σου για την κουνουπιερα τοιχου.Περιμενω να δω το δωματιο τελειωμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα πώς μου είχες ξεφύγει? Καλώς σε βρήκα!! Εξαιρετικό το σπιτάκι σου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ πολύ όμορφη ιδέα!! Αχ!τι μας κάνει το Ρενάκι!! Περιμένουμε τη συνέχεια!! Ρενάκι να μην ξεχάσω μου χρωστάς τη διεύθυνση σου για να σου στείλω το δωράκι σου!! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά είναι. Άμα εκτός από ευφάνταστος, ο άνθρωπος είναι και ευφυής, ορίστε τι δημιουργεί!!! Καταπληκτική η κουνουπιέρα όμως.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Ρένα μου.
    Έχεις και μικρό παιδάκι απ' ότι κατάλαβα ε; Να σου ζήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ροδούλα δεν έχω μικρό παιδάκι αλλά μικρό ανηψάκι χαχα σε μπέρδεψα ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραία ιδέα;;;!!! μπράβο Ρένα!!! εγώ ακόμα σκέφτομαι...Καλή εβδομάδα, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι σου είναι η έμπνευση!!!!Ερχεται ξαφνικά , σε βάζει σε γλυκιά σκέψη και τσούπ το αποτέλεσμα!!!!Καλό μήνα Ρενάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρένα, η ιδέα σου ειναι καταπληκτική! Πολύ ωρααία έγινε! Τι τυχερό το ανηψάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρενα με ενθουσίασε η ιδέα σου!!!!!!Τελειο αποτέλεσμα!μπράβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. super ιδέα!
    Εγώ ακόμα σκέφτομαι τι να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. φανταστική ιδέα!!υπέροχο αποτέλεσμα!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολύ έξυπνη ιδέα!και πόσο λατρεύω τις κουνουπιέρες!αναμένουμε φωτογραφίες λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)