Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Δύο κάρτες για δύο προκλήσεις!


Η πρόκληση της Ευδοκίας στο Get Creative με ενθουσίασε και όταν
την είδα ήξερα αμέσως τι θα κάνω:
Decoupage με χαρτοπετσέτα!

Είχα ενθουσιαστεί όταν είδα τις χαρτοπετσέτες
με το ζεστό καπουτσίνο και τις αγόρασα χωρίς
δεύτερη σκέψη,τώρα ήρθε η ώρα να τις
χρησιμοποιήσω!


Την έφτιαξα να ανοίγει κάπως περίεργα αλλά 
μου άρεσε καλύτερα έτσι!


Η δεύτερη κάρτα είναι για την πρόκληση της

Το σχέδιο είναι με ραφιδογράφο με μαύρο σινικί
μελάνι! 


37 σχόλια:

  1. Ρενάκι καλημέρα!!!!απίθανες οι κάρτες σου!!!!μ'αρέσουν πάρα πολύ!!!
    το decoupage πως γίνεται?μόνο με την κόλλα ή κάνεις και κάτι άλλο?φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα Ρενάκι να κάνεις decoupage τη χαρτοπετσέτα με τον καφέ! Η δεύτερη κάρτα είναι απίθανη! όλα τα λεφτά!
    Καλή επιτυχία στις προκλήσεις και Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου πολλή όμορφες κάρτες ειδικά αυτή με τον καφέ εξαιρετική,και μου αρέσει πολύ έτσι όπως ανοίγει είναι πρωτότυπη και έξυπνη ιδέα!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ , Η ΚΑΡΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi Rena once again you have astounding me with your creativity ! Both cards are fabulous ! The first clever use of the napkin and the second so bright and dynamic. Thank you for your continued support at GET CREATIVE and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επειδη λατρευω τον καφε και ολες τα σχετικα που μπορει να υπαρχουν, φωτος, ζωγραφιες κλπ κλπ
    μ αρεσει παρα πολυ καρτα σου..

    μπραβο για οτι φτιαχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοριτσι καλημερα..ειναι ολα τα λεφτα οι η καρτες-α..υπεροχη δουλεια..η καρδουλα απο τον καφε μιλα απο μονη της..οι σκιες που εδωσες τις πετυχες...μου μυριζει κανελα...νασαι καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανεμορφες ειναι και οι δυο καρτουλες!Και οι τεχνικες που εχεις χρησιμοποιησει μου αρεσουν πολυ!Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω ενθουσιαστεί Ρενάκι !!!!!!Έκανες υπέροχη δουλειά!!!!Ποολά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχες κάρτες έφτιαξες Ρενα μου!!! Και οι δυο μου αρέσουν πολύ αλλά ειδικά η πρώτη πολύ ιδιαίτερη και "ζεστή"! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες!
    Τέλεια τα φτιάχνεις όλα!Οι καρτούλες σου μπάντα ξεχωριστές-ο καπουτσίνο αχνιστός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τόσο όμορφες και ξεχωριστές και οι δυο!! Σ'ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευφάνταστο το άνοιγμα της καρτόυλας σου! Μου άρεσε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες, ειδικά η πρώτη μου αρέσει εξαιρετικά, μιας και είμαι λάτρης του καφέ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν ξερω τι ειναι ο ραφιδογραφος αλλα οι καρτες σου ειναι εκπληκτικες!!!ξετρελαθηκα!!!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και οι δύο κάρτες άπιθανες! το decoupage σε κάρτα θέλω και εγώ να το δικιμάσω κάποια στιγμή δίνει όπως βλέπω πολύ όμορφο αποτέλεσμα! σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή στου στο Get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. despina το συγκεκριμένο decoupage το έκανα με σκληρυντικό για να έχω όσο το δυνατόν λιγότερη υγρασία αλλά συνήθως χρησιμοποιώ μόνο κόλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. eudokia ο ραφιδογράφος είναι κάτι σαν πενάκι ειδικό για γραμμικά σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η καρτα με τον καπουτσίνο είναι εξαιρετική, όχι πως η άλλη υστερεί, αλλά λίγο τα ζεστά χρώματα ,λίγο η δαντελίτσα , λίγο το τρισδιάστατο σχέδιο,ξεχωρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειες.Πολύ όμορφες.Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλειες.Πολύ όμορφες.Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ! ακόμα και η Hallmark και Carlton θα της ζηλέψουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!!!
    η πρώτη εχει πολύ ιδιαίτερο σχήμα... και η δεύτερη σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρένα μου οι καρτούλες είναι πολύ ωραίες! Φοβερή η ιδέα του decoupage και η δεύτερη υπέροχη! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!
    Πολύ όμορφα και τα δυο σου έργα
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Ρενάκι !!!! Οι καρτούλες τέλειες και η ιδέα του decoupage μ'άρεσε!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρενάκι μου και οι δύο όμορφες!!!Ο καπουτσίνο προκλητικός.Σούρχεται να ρουφήξεις!!!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου, πανέμορφες καρτούλες!!! ειδικά αυτή με τον καφέ, με ξετρέλανε!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ουααααου!!!! Ρένα είναι καταπληκτικές οι καρτούλες σου!!!! Τις λάτρεψα αμέσως!!!! Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Rena mou!!......fabulous job with the cards....I love them both!!
    Thank you so much for playing along...
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΥΠΕΡΟΧΕΣ και οι δύο !!!!δικιά μου αγαπημένη αυτή με τον καφέ!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου είναι πολύ όμορφες και οι δύο κάρτες σου και πολύ ιδιαίτερες!!Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολυ όμορφες καρτες! καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρενα μου και οι δυο κάρτες σου ειναι πολύ όμορφες αλλα η κούπα σου με ξετρέλλανε!!!!καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)