Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Πως να φτιάξετε μανιταράκι μαγνητάκι με πηλοπλαστική!


Ας φτιάξουμε αυτό το μανιταράκι μαγνητάκι με 
πηλοπλαστική !


Παίρνουμε άσπρο πηλό που αυτοξηραίνεται,δηλαδή δεν
χρειάζεται ψήσιμο σε φούρνο και αφού πλάσουμε ένα 
μπαλάκι το ανοίγουμε όπως ανοίγουμε φύλλο. 
   

Μετά παίρνουμε ένα φορμάκι σε σχήμα μανιταριού,για να 
κόψουμε το σχήμα.


Ζουλάμε ένα μαγνητάκι από την ανάποδη μεριά,του 
μανιταριού, ώστε να μπει μέσα στο πηλό.


Οταν ο πηλός ξεραθεί βάφουμε το μανιτάρι.
Το μαγνητάκι  θα πέσει μόνο του μόλις ο πηλός
ξεραθεί καλά, μην προσπαθήσετε να το βγάλετε εσείς
γιατί μπορεί να σπάσει ο πηλός.


Μόλις πέσει βάζουμε λίγη ατλακόλ και το κολλάμε.


Το αφήνουμε καμιά ώρα να κολλήσει καλά και μετά είναι
έτοιμο!
Οπως είδατε χρησιμοποίησα  εργαλεία κουζίνας και όχι
πηλοπλαστικής μπορείτε να σκεφτείτε κι εσείς άλλα
 εργαλεία,φαντασία να υπάρχει!

26 σχόλια:

  1. Hi Rena hope you are having a great weekend. Love your mushroom magnet. You never cease to amaze me with your ideas and this is another fabulous one.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρενα μου ομορφο το μανιταρακι σου..λατρευω τα μαγνητακια για το ψυγειο..οποτε θα το δοκιμασω σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο μανιταράκι! Σου έχω βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία μπορώ να το φτιάξω καιχωρίς εργαλεία πηλού! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύυυυυυ νόστιμο μανιταράκι.
    Και απ' ό,τι βλέπω, εύκολο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.
    ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα κοριτσι..ολο ενεργεια μου εισαι,εξυπνη ιδεα και ευκολη,το κοκκινο οπου κι αν μπει ειναι χαρμα..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νοικοκυράααααααααααααα μουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολο ωραίες ιδέες μου είσαι!!
    Πολύ γουστόζικο το μανιταρο-μαγνητάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου οι ιδέες σου είναι πάντα χρήσιμες!!!πάρα πολύ όμορφο το μανιταράκι και το πιο σημαντικό εύκολο να το φτιάξεις!!!καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα χα!!! Μεγάλο μου πνεύμα συναντηθήκαμε!! Φιλάκια! Καλή εβδομάδα να'χουμε από αύριο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα. Το μαγνητάκι τέλειο, κι ο τρόπος που έβαλες το μαγνήτη, ο καλύτερος! Δεν το είχα σκεφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ μ΄αρέσει!
    Έχω τέτοιο φορμάκι,αλλά μαγνητάκια,πού θα βρω;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γειά σου Ρένα μου! πολύ γλυκό!είχα κάνει και στο σχολείο , διάφορα φρουτάκια και είχαν τρελλαθεί τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρενα ειναι Υπέροχο! και το μαγνητάκι μπήκε στο πηλό ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα δώσω τις οδηγίες σου στον εγγονό μου που ασχολείται με τα πάντα και πιστεύω να του αρέσει.
    Καλή εβδομάδα Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ γλυκιά κατασκευή Ρένα μου. Είναι πολύ όμορφη ιδέα και για χειροτεχνία με μικρά παιδάκια. Κρίμα που τα δικά μου μεγάλωσαν, αλλά δεν πειράζει, θα το δοκιμάσω εγώ, γιατί αυτά δεν έχουν τώρα χρόνο με το διάβασμα.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου, φανταστικό!!! Μπράβο για την δημιουργική φαντασία σου!!!Πανέμορφο! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου, φανταστικό!!! Μπράβο για την δημιουργική φαντασία σου!!!Πανέμορφο! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!!
    ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ, ΣΑΝ ΝΑ ΕΔΙΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ , ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λατρεύω τα μανιταράκια, είναι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)