Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ενα σπίτι χτισμένο και διακοσμημένο με πολύ μεράκι!


Αυτό το σπίτι ήθελα να σας το δείξω εδώ και πολύ καιρό
επειδή είναι φτιαγμένο όλο από τα χέρια του θείου μου,
του οπίου η δουλειά είναι κεραμοκατασκευές αλλά
 και με ότι άλλο ασχοληθεί το κάνει τέλειο.
Είναι Κρητικός,(τυχαίο, δεν νομίζω) και το σπίτι αυτό
βρίσκετε στο Ηράκλειο!

Φυσικά την διακόσμηση του έχει αναλάβει αποκλειστικά
η θεία μου  καθότι χρυσοχέρα και καλλιτεχνική φύση!


Ο παρακάτω χώρος λέγετε οντάς οι Κρητικοί θα το
 ξέρετε,βρίσκεται ανάμεσα στους δύο ορόφους και είναι
κάτι σαν ανοιχτό δωμάτιο. Προσέξτε την οροφή,είναι
κατασκευασμένη από σανίδες αλλά και από ολόκληρους
κορμούς δέντρων!


Δείτε εδώ την διαφορά των επιπέδων για να καταλάβατε.


Εδώ είναι η βιβλιοθήκη,η οποία περιέχει πολύ παλιές και
σημαντικές εκδόσεις και βρίσκετε ακριβώς απέναντι από
τον οντά!




Το μεγάλο μπάνιο που βρίσκετε στον ισόγειο!


Το WC που βρίσκετε στον δεύτερο όροφο!


Η σκάλα που οδηγεί στα υπνοδωμάτια!


Δημιούργημα της θείας μου!




Η θέα από τη βεράντα!


Εξωτερική άποψη!


Αυτό το ξύλινο μονοπάτι οδηγεί στο μπάρμπεκιου!


Εικαστική παρέμβαση της θείας μου στο χώρο!
Δεν είναι τέλειο,φύτεψε τις μπότες!




Δείτε το μπάρμπεκιου και προσέξτε κεραμοσκεπή!


Δεν είναι τέλειο;
Ξέρω τώρα θα με ρωτήσετε αν είμαι κρητικιά.
Δυστυχώς καμία σχέση, μεγάλη ιστορία.
 Αν ήμουν σίγουρα δεν θα βρισκόμουν εδώ τώρα!



33 σχόλια:

  1. Υπέροχο το σπιτάκι τους!!
    Όχι να το παινευτώ αλλά εμείς οι Κρητικοί είμαστε μερακλήδες!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που φιλοξενείς τα δωράκια μου στο σπιτάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα μεγάλο μπράβο στο θείο!!!Αξια χέρια!!Πολύ όμορφο και ζεστό σπιτάκι!Φιλάκια Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο το σπιτι της θείας σου...! Η οροφοί με τους κορμούς είναι τέλεια! Να το χαίρονται και να σας φιλοξενούν ;)!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που ακριβώς είναι αυτο το σπίτι Ρένα μου;
    Τέλειο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οφείλω να ομολογήσω πως είστε καλλιτεχνικό σόι!!!!πανέμορφο σπίτι!!!!είναι το ονειρό μου να φτιάξω ένα σπίτι και να έχει πολύ ξύλο!!!μπράβο του!!!!οι μπότες της θείας όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπέροχο το σπίτι του θείου σου Ρένα μου φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο με πολύ αγάπη και μεράκι!!!Συγχαρητήρια και στη θεία σου, τέλεια η εικαστική παρέμβαση με τις μπότες!!!άμα έχει φαντασία ο άνθρωπος....Καλό απόγευμα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααα... είπα κι εγώ που είναι το σχόλιό μου?
    Ευκαιρία να ξαναθαυμάσω το υπέροχο σπίτι του θείου, είναι στ' αλήθεια πανέμορφο!
    να είναι γερός και να το χαίρεται μαζί με την οικογένειά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έσμιξε ο χρυσοχέρης (θείος) με τη χρυσοχέρα (θεία) και έκαναν θαύματα!!! Συγχαρητήρια!!! Να'ναι γερό και καλότυχο το σπιτικό τους!!! Και να'ναι καλά να το χαίρονται! (Όταν αγαπάς και φροντίζεις το σπίτι σου εκπέμπει και θετική ενέργεια..) Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να υποψιαστώ ότι είσαι τόσο χρυσοχέρα γιατί έχεις πάρει απο το θείο ή τη θεία;Πάντως πραγματικά το σπίτι είναι υπέροχο !!Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί σε έχει συνεπάρει τόσο πολύ!!!Πολλά φιλιά!!!Οι μπότες ...όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο είναι... αλλά δυσκολεύτηκα λίγο με τις φωτογραφίες...σε μερικές δεν φαίνεται πολύ καλά...Δείξε μας περισσότερες όποτε μπορέσεις...φιλιά Ρένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟΥΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φτιαγμενο με πολυ μερακι!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nα έχουν υγεία , να το χαίρονται! Κουκλίστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειναι πολυ ομορφο! να ειναι καλα κ να το χαιρονται!!!μ εβγαλε μια απιστευτη γαληνη αυτο τ σπιτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εδώ ταιριάζει αυτό που λέμε Σόι πάει το βασίλειο!!!! Μπράβο στο θείο και τη θεία το σπιτάκι τους είναι ζηλευτό!!! Καλο μήνααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Bellissime foto..Bel blog :)
    Gio'
    http://remenberphoto.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Foarte placut sa locuiesti intr-o casa cu gradina, din pacate eu locuiesc intr-un apartament de bloc.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι μου θύμισες τώρα Ρένα μου....Το σπίτι του παππού και τις γιαγιάς μου είχε οντά και τα καλοκαίρια περνάγαμε ώρες ατελείωτες εκεί με τα ξαδέρφια μου!!Οι θείοι σου έχουν κάνει πολύ όμορφη δουλειά και είναι από τα μέρη μου τυχαίο,δεν νομίζω,χαχαχαχαχα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και λες ότι το αδικούν οι φωτογραφίες; Φαντάσου δηλαδή πόσο πιο όμορφο είναι!!!!!! Σαν παραμυθένιο μιάζει. Σαν αυτά που βλέπω καμιά φορά σε φωτογραφίες περιοδικών για σπίτια και τα "ζηλεύω". Να είναι καλά οι θείοι και να το χαίρονται Ρένα μου. Μάστορας ο θείος αλλά και η θεία καλλιτεχνική φύση.
    Πολύ όμορφη ανάρτηση!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ είμαι και πάλι Ρένα μου!
    Μοιάζει ήθελα να πω ε; χαχαχα. Συγχώρεσε μου το ορθογραφικό.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Olá querida Rena!!!!A casa de seus tios me parece muito bonita aconchegante e cheia de história,muito capricho.Parabéns para eles!!!Tenha um lindo fim de semana,abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. º° ✿
    ♥ °
    Amiga,
    A casa é simplesmente maravilhosa.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasilº° ✿
    ✿♥ °

    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν και δεν είμαι από την Κρήτη, την λατρεύω και κυρίως τα Χανιά!! Οι δε Κρητικοί είναι πολύ αυθεντικοί ανθρωποι και εργατικοί! Τέλειο το σπίτι από ικανό μάστορα!! Σε ευχαριστώ Ρένα μου και για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΚΗΠΟΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ.Η ΚΕΡΑΜΟΣΚΕΠΗ ΦΟΒΕΡΗ ΕΙΝΑΙ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΙΟΙ ΣΟΥ.ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφο!!!!
    Να το χαίρονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχο σπίτι, ζεστό, και τόσο καλοφτιαγμένο!
    Οι κατασκευές όλες, τέλειες, και οι εικαστικές επεμβάσεις της θείας σου,
    απίθανες!!!
    Να το χαίρονται και να ζουν εκεί ευτυχισμένοι!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν εχω λογια...εκτος απ'το οτι ζηλεψα τρελα κσι θα θελα τοσο πολυ βα ημουν εκει τωρα εχω να πω οτι ειναι ενα πανμορφο φωτεινο σπιτικο που ξεχυλιζει θετικη αυρα.....λατρευω κρητη και κρητικους και συμφωνω οτι αν μπορουσα κι εγω δεν θα ημουν τωρα εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφο και φαίνεται και λειτουργικό! Πολύ καλός τεχνίτης ο Θείος και η θεία άριστη! Να το χαίρονται με ευτυχία!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν και περήφανη Κρητικιά, πιστεύω οτι το μεράκι δεν έχει καταγωγή... Αυτό αποδεικνύεται απο τα blogs τόσων υπέροχων ανθρώπων με χρυσά χέρια, ξεκινώντας απο σένα!!!!
    Να έχουν υγεία οι θείοι σου να το χαίρονται ζώντας μοναδικές στιγμές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να είναι γεροί και να το χαίρονται!
    Βλέπω είστε όλοι καλλιτεχνική οικογένεια!
    Φιλιά πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ τι τέλεια πράγματα φτιάχνει κανείς όταν είναι μερακλής!!!Μπράβο στο θείο αλλά και στη θεία για τις υπέροχες πινελιές της.
    Να τους χαίρεσαι να είναι καλά να απολαμβάνουν την φωλίτσα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)