Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

Η πιο όμορφη,η πιο δημοφιλής και άλλες πέντε αναρτήσεις!


Η πολύ αγαπημένη μπλογκοφίλη μας Ροδούλα
με προσκάλεσε σ' ένα παιχνίδι.
Το παιχνίδι των 7!
Πρέπει να σας κάνω μια αναδρομή σε 7 αναρτήσεις  μου,
οι οποίες θα έχουν προκαθορισμένους από το παιχνίδι
τίτλους!

Εχουμε και λέμε λιπόν:

 1. Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

Χωρίς δεύτερη σκέψη είναι αυτή εδώ !



2. Η ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

Σύμφωνα με την google είναι αυτή εδώ!



3. Η ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

Σε συτό το σημείο σκέφτηκα πολύ και κατέληξα εδώ!



4. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ:

Αν και θα ταίριαζε καλύτερα ο τίτλος η πιο κουραστική 
μου δουλειά,είναι αυτή εδώ!



5. Η ΠΙΟ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

Είναι αυτή εδώ!



6. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ Η
 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ:

Κουράστηκα να την βρω γιατί δεν θυμόμουν που ήταν.
Τελικά την βρήκα εδώ!



7. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ 
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ:



Ομολογώ ότι ήταν πολύ κουραστική αυτή η αναδρομή,
Ομως θυμήθηκα ανρτήσεις μου που τις είχα ξεχάσει τελείως,
επίσης ανακάλυψα ότι σε κάποιες αναρτήσεις, οι φωτογραφίες
 έχουν εξαφανιστεί, οπότε πρέπει να κάτσω να τις φτιάξω.
Τελικά ήταν πολύ εποικοδομητικό το παιχνίδι Ροδούλα,
σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και με κάλεσες!

Τώρα πρέπει να καλέσω κι εγώ 5 blogs,τα οποία είναι:






ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!


17 σχόλια:

  1. Όμορφες θύμησες!!! Εγώ θεωρώ όλες τις κατασκευές-δημιουργίες πετυχημένες γιατί "βγαίνουν" από μέσα μας, μας κάνουν να "δουλεύουμε" το νου και φυσικά η ικανοποίηση που νιώθουμε είναι απερίγραπτη!
    Ευχαριστώ για το κάλεσμα στο παιχνίδι! καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες οι αναρτήσεις σου είναι μια και μία! Εύχομαι να τις χιλιάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχη ιδέα!!!πολύ ωραία σκέψη που στο τέλος καλείς άλλα 5 Blogs για το παιχνίδι..μπράβο σου για το υπέροχο blog σου..αν μου στείλουν κι εμένα πρόσκληση θα έχω αναρτήσεις γεμάτες γατάκια χαχαχα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρα πολύ όμορφες....σου εύχομαι να έχεις καλή διάθεση να συνεχίσεις...φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νά είσαι περήφανη για την δουλειά σου γιατί αξίζει .... Εύχομαι πάντα καλές δημιουργίες ....με όρεξη.....καλό βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδωσες και σε μας την ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε μερικές από τις πολύ όμορφες αναρτήσεις σου!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η κάθε δημιουργία έχει τη δική της ομορφιά και προπάντων αξία!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Interesante decoruri, mi-ar fi placut sa le vad la o rezolutie mai mare.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έπαιξες Ρένα μου!!! Χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Το ξέρω ότι θα κουράστηκες, αλλά ναι, τελικά αξίζει τον κόπο.
    Η επιλογή σου πάααρα πολύ καλή, αν και εσύ έχεις τόσες πολλές αναρτήσεις, που φαντάζομαι θα δυσκολεύτηκες για μερικές ε; Σαν παιδιά μας είναι η αναρτήσεις μας αλήθεια.
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η καθε μία από τις αναρτήσεις σου έχει τη χάρη της!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαζι μ'εσενα θυμηθηκαμε και εμεις παλιες σου αλλα ομορφες αναρτησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο καλύτερος τρόπος για να θυμηθούμε κι εμείς μαζί σου, δημιουργικές στιγμές από το παρελθόν! Ευχαριστούμε :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίο παιχνίδι! Πολύ ενδιαφέρον να αναπολούμε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλες οι αναρτήσεις σου μου άρεσαν πολύ!!!!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Olá querida Rena!!!!Que lindooo,uauuu ,amei!!!!!Abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίο παιχνίδι και χρήσιμο! Είδα κάποιες αναρτήσεις σου που είχα χάσει....Θα παίξω με μεγάλη μου χαρά! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεις να παίξω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)