Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Πριν ήταν κουτάκια από φακούς επαφής τώρα....


Τα κουτάκια των φακών επαφής μπορούν να 
φανούν πολύ χρήσιμα και μη σκεφτείτε που θα τα βρείτε
γιατί ακόμα και αν δεν φοράτε εσείς όλο και κάποιος
γνωστός σας θα φοράει.

Μια πολύ καλή ιδέα για όσους ζωγραφίζουν είναι η
κατασκευή χρωματικής παλέτας!
Το ότι έχουν καπάκι είναι πολύ χρήσιμο γιατί αν σας 
περισσέψει μπογιά δεν την πετάτε απλά κλείνετε το
καπάκι και έτσι δεν ξεραίνετε, εντομεταξύ βάφετε το
καπάκι για να ξέρετε τι χρώμα έχει μέσα! 
Τα κολλάτε οπουδήποτε σας βολεύει με ζεστή σιλικόνη!


Επίσης είναι ότι πρέπει για να αποθηκεύετε τις χάντρες σας
και ότι άλλα μικροπράγματα έχετε!




Ελπίζω οι ιδέες μου να σας φανούν χρήσιμες.

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

41 σχόλια:

  1. ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑΚΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική ιδέα!
    Τρέχωωωωω,Ρένα,να μαζέψω τις θήκες της κόρης μου,έχω αρκετές-και σκεφτόμουν πού να βάλω τη μπογιά από κάποια σωληνάρια,που είχαν χαλάσει.
    Ευχαριστούμε-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυυυυ εξυπνο!!!!!!!δε θα αφησω κουτακι για κουτακι απο τους φακους του αντρα μου!!!!!!!!
    και οι 2 ιδεες εξαιρετικες!!!να σαι καλααααα και πολλα φιλια Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά το βρήκα απίθανο!!! Με έσωσες
    γιατί έτσι θα έχω οικονομία και στα χρώματα.
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα, ψάχνω για φίλους που να φοράνε φακούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    Η ΠΑΛΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά καταπληκτικό! Είχα τόσες θήκες και τις πέταξα επειδή μου έπιαναν χώρο! Μάλλον, από 'δώ και στο εξής θα τις μαζεύω για τις χάντρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλή η ιδέα για την παλέτα θα πάρω τα κουτιά από τους φακούς του συζύγου μου και θα τη φτιάξω!! Νάσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλή ιδέα!!!! Αγάπησα αμέσως την παλέτα!!! Μπράβο Ρένα, έγραψες πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλη ιδεα!!!!!!Να εισαι καλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Ρένα μου, πολύ χρήσιμη ανάρτηση!!! Καλό Σ-Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό ....καλό ... πολύ καλό....έχωωωωωω.....πολλές....φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλόοοοο!τέλεια ιδέα!!!Ενθουσιάστηκα!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα Ρένα μου! φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Que idea más original,mi sobrina editora que usa lentillas ya no tendrá que tirar los botecitos,tu me has dado la solución.
    Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ιδέα!!!
    Για την παλέτα δεν θα το σκεφτόμουνα ποτέ...
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. °º✿
    º° ✿Olá, amiga!
    ✿♥ ° ·.Nunca pensei nisso... boa idéia!
    °º✿
    º° ✿✿♥ ° ·.Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!!! Κρίμα που δεν φοράω φακούς επαφής.... Οι ιδέες σου είναι καταπληκτικες!!!
    Φιλιά πολλά!!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέξυπνη ιδέα!!Εχει γεμίσει το σπίτι μου από της κόρης μου.Ευκαιρία να γίνουν χρήσιμες,ιδίως για τις μπογιές!!!!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ωραια ιδεα το ειπα κιολας στον γυιο μου να μην τις πεταει
    σευχαριστουμε Ρενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέξυπνο Ρενάκι μου!!! Μπράβο σου!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να που θα μου φανεί χρήσιμη μια φορά η στραβομάρα μου!! Από δω και πέρα θα τα μαζεύω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aπίστευτη ιδέα!!!!που το σκέφτηκες??καλο Σ\Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερές ιδέες!!Φοράω κι εγώ και δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι οι θήκες παρόλο που είναι πολύ μικρές είναι και χρήσιμες!!Ευχαριστούμε πολύ και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφη ιδέα Ρένα μου! Η παλέτα έγινε πολύ όμορφη! Και θέλω να σου πω για τον πίνακα της προηγούμενης ανάρτησης ότι είναι φανταστικός. Με ξετρέλαναν τα χρώματα και οι τεχνικές που χρησιμοποίησες. Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ'ευχαριστώ Ρένα μου για την ωραία ιδέα που μου έδωσες. Καλή νέα εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου η ιδέα με τα κουτάκια είναι εξαιρετική ,πρακτική και βοηθάει και την ανακύκλωση!!!Μπραβο!!!Φιλάκια θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπεροχες οι ιδεες σου ρενα μου οπως παντα ...μπραβο σου καλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευτυχώς που φορά η κόρη μου φακούς. Πολύ εξυπνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Τέλεια ιδέα και έχω ένα κάρο από αυτά μιας και τυγχάνω μύωψ
    Θα τα τακτοποιήσω για χάντρες κτλ και θα κάνω ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα μου τι ευφάνταστο!!!!!
    Μπράβο σου!! Δε φοράει κανείς στο σπίτι, αλλά ξέρω κορίτσια που έχουν και θα μεταβιβάσω την ιδέα, γιατί μου άρεσε πολύ!
    Και τώρα, αν έχεις διάθεση για παιχνίδι πέρνα από το "σπίτι" μου.
    Φιλάκια και
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ καλή μου διαδικτυακή φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Rena καλώς σε βρήκα κι εγώ!!
    Πόσα πράγματα έχεις εδω;;; Θέλω καμιά βδομάδα μέχρι να καταφέρω να τα δω όλα. Μπράβο!!
    Θα τα ξαναπούμε σίγουρα.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ ωραία ιδέα!!!!Θα ψάξω να βρω κουτιά από φακούς επαφής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Super!!! Και τόσα χρόνια τις πετάω τις θήκες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)