Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ευχολόγιο βάπτισης με θέμα γοργόνα!


Σήμερα θα σας δείξω το πρώτο μου ευχολόγιο, που το
έφτιαξα ύστερα από τις συμβουλές τις εικόνες και τα
βιντεάκια που απλόχερα μοιράστηκαν μαζί μου
 τα κορίτσια από το Scrapbookers in Greece,
τα online μαθήματα της υπέροχης zeffy στο USTREAM,
την εξυπηρέτηση της γλυκιάς Λένας του Enjoy Scrapping
και τα όμορφα κορίτσια της σφραγιδομανίας
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας είσαστε καλές
 δασκάλες δε μένει τώρα να μου πείτε αν είμαι κι εγώ
καλή μαθήτρια!


Το χάρισα στη ξαδέρφη μου για τη βάπτιση της κόρης της!
Το θέμα ήταν η γοργόνα και όλος ο θαλασσινός κόσμος
και επειδή δεν μπορούσε να βρει έτοιμη γοργόνα της
ζωγράφισα εγώ μία, την οποία τύπωσε και
 στο προσκλητήριο


Τα φακελάκια μας τα έδειξε η Zeffy!


Κρυφές θήκες με tag και μεγάλα κενά για να κολλήσει
φωτογραφίες!


Λευκές σελίδες με κυματοειδή τελείωμα που θυμίζει κύμα!










Εφτιαξα και ένα κουτί για τη φύλαξη του,το οποίο όμως
θα σας δείξω σε άλλη ανάρτηση γιατί τώρα και εγώ
κουράστηκα και εσάς θα κουράσω αν σας βομβαρδίσω
και με άλλες φωτογραφίες!

31 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το έκανες Ρένα μου!!!
    Η γοργόνα είναι καταπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ Η ΓΟΡΓΟΝΑ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγινε πάρα πολύ όμορφο!!!!το τελείωμα που μοιάζει με κύμα καταπληκτικο!!!Εχεις φαντασία!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου!
    Το αποτέλεσμα βέβαια σε δικαίωσε, πανέμορφο είναι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι καταπληκτική μαθήτρια γιατί το ευχολόγιο σου είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΕ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ομορφο που ειναι !!!!πολυ χαρουμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lindoooo e muito original como nuunca vi antes.Tenha uama ótima semana,abraçosss Rena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΩΠΩ!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΝΟΥΝΑ!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!
    ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλό φθινόπωρο Ρένα μου , μοναδικό το ευχολόγιο συγχαρητήρια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν αυτό ήταν το πρώτο καταλαβαίνεις πώς θα είναι τα επόμενα. Μπράβο σου. Δείξε μας και το κουτί!!!!Η γοργόνα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πώς φαίνονται η αγάπη και το μεράκι με τα οποία το έφτιαξες!!! Μπράβο σου Ρένα μου. Είναι πάαααρ απολύ όμορφο το ευχολόγιό σου.
    Φαντάζομαι τι έχει να ακολουθήσει ε; Ανυπομονώ!
    Καλή εβδομάδα να έχεις Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα γειά...Μ αρέσει που έχεις κόψει τις σελίδες σε γράμματα αν βλέπω καλά πρέπει να σχηματίζεται το όνομα?΄Ομορφα χρωματάκια...το τελείωμα μοιάζει με δαντελίτσα είναι???? Πολύ λεπτομέρεια και πολύ δουλειά...έχεις υπομονή ..γιαυτό και το αποτέλεσμα.....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφο Ρενα! Ωραια χρωματα και το σχηματα και η γοργονα ... ΟΛΑ! Και να φανταστεις οτι δεν ηξερα καν τι ειναι τα ευχολογια ... μου ειπε γι αυτα μια φιλη τις προαλλες και ειναι το πρωτο που βλεπω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρενάκι καλώς βρεθήκαμε και πάλι!Τι όμορφο που το έκανες το ευχολόγιο?!!Ζηλεύω!!!Πότε θα μάθω να φτιάχνω κι εγώ τέτοια πράγματα...?!Αλήθεια,το βιβλίο είναι έτοιμο και το στόλισες ή το έφτιαξες εσύ από την αρχή?Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Ρένα μου! Καλή αρχή κ στην κατασκευή βιβλίων ευχών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο!!! Νομίζω πως οι δασκάλες σου θα ευχαρηστηθούν πολύ με τη μαθήτρια τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο Ρένα μου!!!!
    Φαντάζομαι στο δεύτερο ευχολόγιο τι θα δούμε.Καλοί οι δάσκαλοι αλλά και η μαθήτρια άριστη.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα φίλοι μου,ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και θα ήθελα όταν βλέπετε κάτι που δεν σας αρέσει να μου το λέτε για να βελτιώνομαι.

    mia
    Καλά το κατάλαβες το τελείωμα είναι δαντέλα την ποία έχω κολλήσει πάνω στο χαρτόνι.

    ΛΑΜΠΡΙΝΗ
    Το βιβλίο το έφτιαξα εξ' αρχής,έκοψα μόνη μου της σελίδες που η κάθε μία τελειώνει σε ένα γράμμα.Το ίδιο και τα ενσωματωμένα λευκά χαρτιά που τελειώνουν σε κύμα.Στο τέλος τα έδεσα με κορδόνι
    που το πέρασα στις τρύπες της δαντέλας,σαν να την έραψα δηλαδή.

    ΥΓ. Οτι άλλο θέλετε ρωτήστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Cuanto siento haberme perdido tus otras entradas,espero ponerme al día poco a poco.
    Ya estamos de vuelta a la rutina diaria.
    Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενάκι μου τι να πω!!!! Είναι πραγματικά κουκλίστικο!! Πολλά Μπράβο και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άξια μαθήτρια!!! Περήφανες πρέπει να είναι οι δασκάλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι πολύ που συναντιόμαστε!
    Μου αρέσει η δουλειά σου,οπότε μπαίνεις στη λίστα μου για να μη χάνω ανάρτησή σου!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΦΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρωτη φορα βλεπω το blog σου Ρενα, ειναι ολα υπεροχα!!! Και το ευχολογιο... παραμυθενιο!!! Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρενακι ειναι πανεμορο πολλα πολλα μπραβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)