Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Πως να κατασκευάσετε μπάλα από κοχύλια

Σας αρέσουν οι μπάλες με κοχύλια,αν ναι τότε ακολουθήστε
τις οδηγίες και πολύ εύκολα θα φτιάξετε κι εσείς μία 
ανέξοδα και με πολύ διασκέδαση!


Πάρτε μία χαρτοταινία και αρχίστε να την τσαλακώνετε
και να την τυλάτε μέχρι να πάρει το σχήμα μπάλας.


Εγώ χρησιμοποίησα μεταχειρισμένη χαρτοταινία!


Τη δένετε με ένα σπάγκο και την αλείφετε με πηχτή
 ατλακόλ.


Αρχίστε να κολλάτε τα κοχύλια σας,στη προκειμένη
περίπτωση,τα σαλιγκαράκια θαλάσσης!


Και έτοιμοι η κοχυλομπάλα μας!


26 σχόλια:

  1. ... ...έτσι απλά ως δια μαγείας!!!
    Είσαι απίθανη στο να δίνεις ζωή σε άψυχα υλικά!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! φανταστική ιδέα έχω πολλά κοχύλια και νομίζω θα το επιχειρήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλοκαιρινο!Θα άντεχαν μερικά τέτοια στη βεράντα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα!!! Μου αρέσει πολύ η μπαλίτσα! Φαντάζομαι σε διαφορετικά μεγέθη με κάθε είδους κοχύλια για να μην ξεχνάμε τον χειμώνα τι ωραία που περάσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή σου μέρα!!Ωραία ιδέα!!!ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο έχω πει ..δεν παίζεσαι;
    Θα στο πω και πάλι!
    Επιβάλλεται μετά από αυτή την ανέξοδη και ευφάνταστη δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΠΑΛΑ!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΙΔΕΕΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΛΑΚΩΜΕΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ Η ΜΠΑΛΑ;ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ρενάκι! η κοχυλομπάλα όμορφη!!! Μα που τα σκαρφίζεσαι όλα αυτα τα περίεργα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΙΜΟΥΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Clever you ! What a fabulous idea and the effect is stunning you are a genius !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tελεια η κοχυλενια μπαλα σου! Γενικα μου αρεσουν πολυ οσα φτιαχνεις! Καιρο τωρα παρακολουθω το blog σου, αλλα τωρα καταφερα να σχολιασω! Καλως σε βρηκα λοιπον και θα τα λεμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΩΡΑΙΑ Η ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΡΕΜΑΣΤΗ. ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΡ!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Ρένα μου! Τι όμορφη που είναι η κοχυλόμπαλα! Είσαι εξαιρετικά εφευρετική και πρωτότυπη! Είναι πανέμορφη και θα είναι φοβερό διακοσμητικό στοιχείο για κάθε σπίτι. Και ευχαριστούμε για τις τόσο κατατοπιστικές οδηγίες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρενα μου φανταστικο.εχω μαζεψει πολλα κοχυλια με τον γιο μου.μολις μου εδωσες ιδεα για το τι να τα κανω.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλιά πολλάααα!! Πάρα πολύ ωραίες οι κατασκευές και οι οδηγίες σου. Μάλιστα επιχείρησα κι έκανα μεγάλο μπωλ με σκοπό να το χρησιμοποιήσω σαν καπέλο φωτιστικού,με σπάγκο, που είχες κάνει σε παλαιότερη ανάρτηση. Το πρόβλημά μου είναι όμως ότι δεν κοκάλλωσσε ακριβώς ο σπάγκος. Είχε κάποια ελαστικότητα και φοβήθηκα μήπως με τη θερμότητα μαλάκωνε πολύ. Ακολούθησα τις οδηγίες σου ακριβώς.Μήπως έπρεπε να κάνω κάτι άλλο; anastlalou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πανεμορφη η μπαλιτσα!!! ευχαριστουμε για τις οδηγιες!!!πολυ καλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σας,χαίρομαι πολύ που η μλογκογειτονιά μας ξαναζωντάνεψε μου λείψατε!!!!!!
    Αναστασία
    δεν ξέρω γιατί δεν σου σκλήρυνε ο σπάγκος,μήπως ήταν συνθετικός,γιατί αν ήταν αυτός που είναι σαν πλαστικός δεν σκληραίνει.
    Ισως και επειδή ήταν μεγάλη η επιφάνεια εγώ από ότι είδες το έκανα σε μικρό μπουκαλάκι νερού.
    mary's crafts
    Καλώς όρισες στο μπλογκ μου!!!!
    Rena Christodoulou
    Φυσικά και γίνετε άλλωστε εσύ είσαι μανούλα σ' αυτά!!!!
    Φιλάκια σε όλες σας καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκπληκτκό Ρένα μου!!!!!!!!!!!!!
    Πανέξυπνο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Espetacular minha amiga Rena!!!!Uma ótima idéia!!!Tenha um lindo fim de semana,abraçosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ήδη το έχει κάνει από παλιά ο 14χρονος εγγονός μου και έχει διακοσμήσει το θαλασσινό διαμερισματάκι μας στη Χαλκιδική με παρόμοια. Είναι πολύ όμορφο το τελικό αποτέλεσμα και όσοι δεν το είχαν υπόψη τους ας το επιχειρήσουν. Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη η κοχυλόμπαλα σου!!
    Αχ!!γλυκό καλοκαιράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ρενακι μου σ ευχαριστω για τις ευχες καλως σε βρηκα και παλι!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανεμορφη η μπαλιτσα σου!!!!!Μου εδωσες ιδεα!!!!ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)