Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011

Κατασκευή κουμπιού από πηλό!

Για σας φίλοι μου!
Για να λιώνετε στο εξοχικό,πάρτε μαζί σας πηλό, χαχα!
Αν κι εγώ τον λιώνω εντός Αττικής αλλά δεν έχει καμία
σημασία το ίδιο λιώνει όπου και αν βρίσκεσαι!

Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω μερικά κουμπάκια για να
τα χρησιμοποιήσω στις συνθέσεις μου και είπα να δείξω
και σε σας πως τα κατασκεύασα,μήπως σας ενδιαφέρει:

 Πρώτα απ' όλα χρειαζόμαστε κουμπιά για καλούπια
και πηλό (εγώ χρησιμοποίησα fimo).
Πλάθουμε ένα μπαλάκι,


και το πατάμε πάνω στο κουμπί μας.


Κόβουμε ότι εξέχει περιμετρικά,


κάνουμε τις τρυπούλες με τη βοήθεια μια βελόνας,


Ξεκολλάμε προσεχτικά με τη βοήθεια μιας λάμας


Και έτοιμα τα κουμπάκια μας!


Ελπίζω η ιδέα μου να σας αρέσε!
Αμα θέλετε ψηφίστε και το Λιζάκι μας
που περιμένει παραπονεμένο
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

23 σχόλια:

  1. Ωραία τα κουμπάκια σου!!
    Εύχομαι γρήγορα να πας διακοπές για να μην λιώνεις στην Αττική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΨΗΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ!!!! ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΚΑ!!!!!!!!! ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙΑ ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΠΛΟΥΖΕΣ Η ΤΖΗΝ κλπ,κλπ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Clever you looks easy and `i have some unopened Fimo will give it a go, thanks for the tip. BTW my son has all the talent since very young he was always drawing and making things and I was always envious, but thanks for your lovely words, he's just finished Art school in the UK.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα γίναν, και υπέροχη ιδέα και για άλλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΜΟΡΦΑ..ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά με αυτό το fimo μπορείς να φτιάξεις πολύ ωραία πραγματάκια, όπως τα κουμπάκια σου!!! Πολύ ωραία ιδέα και πολύ χρήσιμη!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sem dúvida uma idéia muito criativa amiga Rena,parabénsss.Tenha uma maravilhosa semana!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ καλη ιδεα και χρησιμη
    σευχαριστουμε Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ μου άρεσαν τα κουμπάκια και σίγουρα θα χρειαστώ τις οδηγίες σου!!!!Πολλά φιλιά Ρενάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΨΗΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία ιδέα και μπορείς να κάνεις και ότι απόχρωση θες!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενα μου τελεια τα κουμπακια σου και σιγουρα θα το δοκιμασω γιατι ολο και καπου εχω καταχωνιασει ενα σακουλακι φιμο.
    Εγω παλι ψηνομαι σε νησι αλλα που θα παει θα ξεκινησουν οι διακοπουλες μου και στο βουνο γιατι τελικα σημασια δεν εχει ο τοπος αλλα το αν εισαι σε διακοπες η οχι
    χαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΧΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΕΚΤΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΣΒΗΣΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφα τα κουμπάκια και εύκολο μου φάνηκε!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύκολα και όμορφα!
    Καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχχχχ.....Θέλω επειγόντως διακοπές........
    Τέλεια τα κουμπάκια σου Ρένα μου,ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι γλυκούλικα κουμπάκια!
    Και τόσο εύκολα όπως τα παρουσιάζεις!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ρενακι πολυ παιχνιδιαρικα τα κουμπακια σου..ομορφα ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα..πολυ ωραια τα κουμπακια..αλλα το μπλε χρωμα πως προεκυψε;;το εβαψες το φιμο πιο πριν με ακρυλικο;;δεν θελουν ψησιμο αυτα,ε;ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμο το αγόρασα όπως το βλέπεις υπάρχει σε πολλά χρώματα.
      Στη συσκευασία υπάρχουν οδηγίες για το ψήσιμο,εγώ τα άφησα και σκλήρυναν μόνα τους,για τη χρήση που τα ήθελα με κάλυπταν,κανονικά όμως πρέπει να τα ψήσεις.
      Κι εγώ σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)