Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Η ιστορία του Vintage album μου!


Καλησπέρα φίλοι μου,
σήμερα θα σας διηγηθώ την ιστορία αυτού
του vintage album:


Εδώ και καιρό ήθελα να φτιάξω ένα album
για να φυλάω τα Α4 layouts μου που τα είχα
μεν μέσα σε διαφάνειες αλλά ήταν σκόρπια.
Βρήκα λοιπόν ένα παλιό ξεχασμένο ντοσιέ


και άρχισα να το ντύνω και να το στολίζω
με διάφορα είδη scrapbooking με αποτέλεσμα
να μεταμορφωθεί, (χάρη στη βοήθεια όλων εσάς
των scrapbookers που παρακολουθώ εδώ και
ενάμιση χρόνο τώρα και που χαρίζεται απλόχερα
τις συμβουλές σας) σ'αυτό το πανέμορφο album!


Τη δαντέλα τη πέρασα με σκληρυντικό και
παρ'όλο που δε φαίνεται στη φωτογραφία έγινε
σαν παλιά σκαλιστή χρυσή κορνίζα!


Μια μικρή θηκούλα για φιλοξενήσει έναν φάκελο!


Αυτή η θήκη υπήρχε αλλά ήταν διαφανές,την ομόρφυνα
λιγάκι και φύλαξα μέσα δύο φακέλους!


Και εδώ οι τρεις φάκελοι που έφτιαξα για να κρύψω μέσα
μερικές χύμα φωτογραφίες που έχω ακόμα.


Και η άλλη τους πλευρά!


Από ότι καταλάβατε δεν χορταίνω να το φωτογραφίζω!


Σας κούρασα όμως με την τεράστια ανάρτηση μου γι αυτό
λέω τις υπόλοιπες φωτογραφίες που του έβγαλα (έβγαλα
κι άλλες χαχα) να τις κρατήσω για τον εαυτό μου.
Φιλάκια,καλό απόγευμα!

46 σχόλια:

  1. Τέλειο το άλμπουμ καλή μου!!!!! Μπράβο σου. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και τα σχέδια που χρησιμοποίσες.
    Φιλιά - Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είναι φανταστικό!!!! Ουααααου Ρένα, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. WOW!!!!! fabulous and Steampunk images which I adore too!!!!!
    fabulous altered album!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγινε τέλειο το παλιο ντοσιε...! Εγινε ενα φανταστικό άλμπουμ! Πολύ καλή η ιδέα σου, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα είναι καταπληκτικό, έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγινε πανέμορφο!! Ευχομαι να γεμίσει σύντομα γλυκές αναμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά κάνεις και θελεις να το φωτογραφιζεις!!
    το αποτελεσμα σε δικαιωσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγινε υπέροχο Ρένα!!! πολύ καλή η ιδέα σου..... και υπέροχη η εκτέλεση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Olá querida Rena!!!Ficou um show seu albúm.Sem dúvida um belissimo trabalho,bjosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οτι πιο όμορφο έχω δεί!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα έγινε υπέροχο , δεν υπάρχει μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου έγινε τέλειο! Δε χορταίνω κι εγώ να το βλέπω! Είναι εξαιρετικά καλοδουλεμένο και φοβερή ιδέα! Καλό βράδυ και να το χαρείς το καινούργιο άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΩΠΩ!!!!!!!!!!
    ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΨΑΞΩ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ..........ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΩ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουάου Ρένα τι υπέροχο αλμπουμ εφτιαξες!!!μαρεσει παρα πολυ και η συνθεση του και οι vinage εικόνες ,δαντελίτσες ,φακελάκια τόσο όμορφα!!!!Εγω ευχαριστως θα εβλεπα και άλλες φωτο!!!!Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΠΕΡΟΧΟ, ΚΙ ΟΛΟ ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικό!!!!!! Έχεις βάλει πολύ φαντασία και γούστο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα ειλικρινά έγινε πανέμορφο.Μου άρεσε φοβερά η ράχη.Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτή την τεχνική.Μου αρέσει αλλά υποψιάζομαι ότι θέλει πολύυυυυ χρόνο, πράγμα που δεν διαθέτω. Και φαντασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφο το ντοσιε
    εχεις δικιο να το καμαρωνεις
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικό έγινε, χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω!!!! Απίστευτο!!!!!
    Πώς γίνεται τώρα αυτό; ρωτάω εγώ η εντυπωσιασμένη άσχετη.
    Είνα πραγματικά υπέροχο Ρένα μου, μπράβο σου.
    Έπρεπε να μας βάλεις όλες τις φωτογραφίες που τράβηξες. Κάθε γωνιά του που δίχνεις είναι τόσο ξεχωριστή.
    Αλήθεια πόση ώρα σου πήρε για να ολοκληρώσεις αυτό το αρίστούργημα;
    Μου φαίνεται απίστευτο πώς ήταν και πώς έγινε!!!!!!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το κοιτάω, το χαζεύω και ώρες ώρες πιστεύω ότι δεν είναι αληθινό! Τόσο τέλειο είναι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά, έχεις κάνει απίστευτη δουλειά μιλάμε!!
    Υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τρέλα είναι!! Το λατρεύω!!! Θέλω κι εγώ!!! Μπράβο!!! :)
    Πολλά φιλάκια - Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά είναι πολύ όμορφο!!!Και πολύ δουλειά βρε παιδί μου μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. NC COCO FUCKED WITH GE...ROD STEWART AND MICK TALK!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα δεν έχεις καθόλου άδικο !!Εγινε υπέροχο!!!!!Φοβερή εκτέλεση!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφο!!!Υπέροχη δουλειά,μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικό άλμπουμ Ρένα μου!!! Το στυλ του μου θυμίζει παλιά βιβλία εποχής που σήμερα τα βρίσκεις σε μουσεία και είναι ανεκτίμητης αξίας!!
    Μπράβο για την όμορφη δουλειά!!!

    Υ.Σ. Ευχαριστώ για την ευχή σου στο blog μου, εύχομαι και σε 'σένα ότι καλύτερο!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και με το δίκιο σου να θελεις να το
    φωτγραφίζεις... έγινε ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!
    Έχεις κάνει υπέροχη δουλειά!
    μου αρέσει πάρα πολύ, χρώματα, σχέδια, παλιά φωτό, δαντέλα και επεξεργασία, όλα ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τελειο το αλμπουμ Ρενα!!!μπραβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Wow ! What can I say ! Just love your album it is totally amazing so so beautiful Rena. Fabulous details and those envelopes are exquisite, clever you !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νομίζω πως καταλαβαίνω απόλυτο τον λόγο που δεν χορταίνεις να το φωτογραφίζεις αφού είναι υπέροχο! Πολύ όμορφη και συνάμα πρακτική δουλεία έκανες με το άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. σουπερ τελειο αλμπουμ! συνδυασες τις τεχνικες αψογα!! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ ομορφο το εφτιαξες και ρομαντικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ჱܓOlá, amiga!
    。°✿

    Passei para deixar um abraço.

    Bonito card, sofisticado e discreto.

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ✿✿♪

    ♫° 。✿ ✿ჱܓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εξαιρετική καλλιτεχνική δημιουργία δια χειρός και πνεύματος Ρένας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πως να χορταίνεις να το φωτογραφίζεις ..είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχο, Ρένα.....Μ' αρέσει πολύ αυτό το στυλ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση; Είναι πραγματικά υπέροχο. Αγγίζει την αισθητική μου απόλυτα και μου δίνει ιδέες για να συμμαζέψω κι εγώ τη χαρτούρα μου από το γραφείο.Εύγε, που λέγαμε κάποτε στα σχολεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρένα Χρόνια σου Πολλά και πάντα δημιουργική....το άλμπουμ είναι καταπληκτικό..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (31) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)