Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011

Τα πρώτα μου Σανδάλια!


Γεια σας φίλη μου,πως τα περάσατε,βραχήκατε; 
Είπα κι εγώ ν'ανανεώσω τα περσινά σανδάλια της
κόρης μου γιατί ζήλεψα από τα δικά σας που έβλεπα
και άνοιξαν οι ουρανοί ,τι το ήθελα, γαλότσες έπρεπε
να φτιάξω,καλοκαίρι και αυτό φέτος μας κοροϊδεύει 
μου φαίνεται!

Πρώτη φορά φτιάχνω σανδάλια και δυσκολεύτηκα λίγο.


Έραψα χαντρούλες μια που είναι υφασμάτινα,έδεσα
 κορδελάκια,κουμπάκια και φιογκάκια.


Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας μια που είναι τα
πρώτα που φτιάχνω!
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

38 σχόλια:

  1. Το λατρεύω το τιρκουάζ!!! Τα σανδάλια σου μου θυμίζουν θάλασσα με ελαφρύ κυματισμό!!!
    Για να σε παρηγορήσω έχουμε τον ίδιο καιρό! Εδώ βέβαια δικαιολογείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρεσουν!!! ειναι τρελα! ακρως καλοκαιρινα και πολυ ομορφα!!να φτιαξεις κι αλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχα!!χιχι τουλάχιστον εσύ θα τα φορέσεις ειναι δύο ίδια χιχι...οχι σαν και εμένα,....
    καλοφόρετααααα...αντε και σ άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα σανδάλια είναι τέλεια και μυρίζουν θαλασσίτσα! Μπράβο που τα δοκίμασες! Επίσης μου άρεσε πολύ η καρτούλα με τον κισσό! Είναι πολύ μοντέρνα και ιδιαίτερη! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτή η σεμνοτυφία σου!
    Ε, ναι λοιπόν είναι υπέροχα!!!
    Και είμαι και ζηλιάρα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια χαρα τα στολισες.Ταιριαξες ωραια και τα χρωματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα και θα σου κλεψω την ιδεα του κουμπιου με το φιογκο απο σχοινι πολυ μαρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα αλλά τι να πούμε εμείς, στην κόρη σου πρέπει να αρέσουν που θα τα φορέσει και κάτι μου λέει πως θα ξετρελάθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα σανδάλια. Σίγουρα θα καμαρώνει η κορούλα σου για τη μαμά της!!! Χάρηκα που σε βρήκα, έχω να μάθω πολλά από σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα!! Τέλεια τα σανδάλια της κορούλας σου. Σίγουρα θα είναι πολύ υπερήφανη για τη μαμά της. Χάρηκα που σε βρήκα, έχω πολλά να μάθω από σένα!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγιναν πιο αέρινα, ανανεώθηκαν!
    Πολύ καλή για πρώτη προσπάθεια!
    Στην δεύτερη θα είσαι expert!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ αυτα τα σανδαλακια ειναι σαν νησακια για διακοπες (θελω επειγοντως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα επικροτώ κι εγω την ανανέωση άκρως καλοκαιρινή σε πείσμα του καιρού που μόνο καλοκαίρι δεν θυμίζει.Καλή εβδομάδα νάχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Ρένα! Τέλειος συνδυασμός τουρκουάζ και λευκού! Μου αρέσει πολύ και το φιογκάκι πάνω στο κουμπάκι, μπράβο σου, εγώ δεν θα τα κατάφερνα! Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφα!!!Και το κουμπι μου αρεσει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμένα μου αρέσουν πολύ!
    Ωραία λεπτομέρεια τα κουμπάκια με το μπλε κορδελάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο!!!!!!! Τι να πώ? είναι κουκλιά και το χρώμα απόλυτα καλοκαιρινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου,μια χαρά είναι τα σανδάλια!
    Επίσης,μου άρεσε ιδιαίτερα η σκέψη σου στην προηγούμενη ανάρτηση και όλη η σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα! Πού να μη δυσκολευόσουν δηλαδή!!! Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίθανο το τιρκουάζ που διάλεξες! Θαλασσινό και σήμερα ταιριάζει και με τον καιρό που είναι κάτι παραπάνω από καλός... προς το παρόν τουλάχιστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενάκι καλημέρα !!Αν και είναι τα πρώτα σου, έγιναν τέλεια τα σανδάλια !!!Όσο για το χρώμα ,με το τυρκουάζ το καλοκαίρι θάρθει θέλει δε θέλει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τυρκουάζ... το αγαπημένο μου!!!
    Σου έγιναν υπέροχα, χαρούμενα και πολύ καλοκαιρινά!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα σανδάλια έγιναν πολύ όμορφα και να μην ακούω μετριοφροσύνες!Αυτό που μ' άρεσε κι εμένα πιο πολύ είναι τα φιογκάκια πάνω στο κουμπί!Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάρα πολύ ωραία!!! Υπέροχος ο συνδυασμός των χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Expcional amiga Rena!!!Mui originais,parabénsss!!!!Tenha uma ótima semana,bjosss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα μου είναι τόσο όμορφα! Καλοκαιρινά και ζουζουνιάρικα!
    Τι να πω; ευχομαι να φορεθούν κάποια στιγμή φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου, τα σανδάλια σου είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Εγκρίθηκαν και από τη δική μου κόρη, που έχει την ίδια ηλικία με τη δική σου, χαχα!
    Πραγματικά μου άρεσαν πολύ. Άντε, τώρα που τελείωσαν τα σχολεία, να τα ευχαριστηθεί η μικρή!!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου Ρένα μου!!!
    Πολύ καλή προσπάθεια,τα χρώματα είναι πολύ καλοκαιρινά και μου αρέσει πολύ το κουμπάκι με το τιρκουάζ φιογκάκι του!! Το κάνει πολύ χαριτωμένο και παιχνιδιάρικο!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπίζω οι βροχές να είναι και οι τελευταίες! Super οι σαγιονάρες το λευκό με το άσπρο τέλια επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα πολύ όμορφα όλα αλλά αυτά που ξεχώρισα είναι τα μπουκάλια! Που θα πάει θα έρθει και αυτό το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρένα τα σανδάλια εντυπωσιακά,όμορφα,καλοκαιρινά τι άλλο να γράψω,απλά τέλεια!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Clever you ! How fabulous are these am stunned , beautiful work Rena I love them.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστώ που με επισκέπτεστε και μου λέτε τη γνώμη σας,θέλω να ξέρετε ότι πάντα λαμβάνω υπ' όψιν μου όσα μου γράφετε κάθε φορά που φτιάχνω κάτι καινούργιο και θέλω να σας παρακαλέσω αν κάτι δεν σας αρέσει να μη διστάζετε να μου πείτε.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα !πολύ Καλοκαιρινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφα τα σανδάλια. Δυσκολεύτηκες αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)