Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Επεισόδιο τέταρτον!



Αφού τελείωσα και τα 4 βαρελάκια,σειρά πήραν 
οι κεραμικές γλάστρες,οι οποίες όπως θα ξέρετε
μπορεί να είναι ότι καλύτερο για τα φυτά αλλά
χρειάζονται συντήρηση γιατί τα άλατα του νερού
τις κάνουν να φαίνονται απαίσιες,τόσο απαίσιες
που ούτε φωτογραφία δεν τόλμησα να τις βγάλω
πριν τις βάψω για να δείτε πως ήταν.


Τις πέρασα με καφέ λαδομπογιά,την οποία δεν
συμπαθώ καθόλου σαν υλικό γιατί με κάνει 
χάλια,σαν δε ντρέπεται κι εμένα και ότι υπάρχει
γύρω μου καθότι απρόσεχτη αλλά τι να κάνω
αναγκαίο κακό.


Τις εσοχές και τα ανάγλυφα τα έβαψα με
την ίδια απόχρωση μόνο που τη σκούρυνα
λίγο γιατί δεν ήθελα να μπερδέψω πολλά 
χρώματα αυτά θα τα δώσουν τα λουλούδια!


16 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι πήλινες γλάστρες, αν κι έχεις απόλυτο δίκιο για τα άλατα. Μου αρέσει όμως κι η λαδομπογιά, ιδιαίτερα η μυρωδιά της! Ευκαιρία ψάχνω! Οι γλάστρες σου έγιναν πολύ όμορφες και λιτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό,πάντως, σαν καινούριες έγιναν! Μήπως να σουλουπώσω και τις δικές μου; μπα δεν είναι αρκετά χάλια ακόμα! χα,χα!
    Καλό καλοκαιρι Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε γεια,είναι υπέροχες,Ρένα!
    Θα σας δείξω και τις δικές μου,να φυτέψω πρώτα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες τς έφτιαξες, χαίρεσαι να τις βλέπεις!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι σαν καινουριες! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ πολύ όμορφες!!! Πρέπει κι εγώ να το κάνω εντός των ημερών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα έχεις βάλει με τον κήπο σου ή είναι ιδέα μου?Είναι υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο Ρενα υπεροχες εγιναν!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρενάκι μου τι θα λεγες να κεράσω καφεδάκι και εσύ να κάνείς κούκλες και τις δικές μου γλάστρες??? Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ!ζηλέυω ...
    θέλω μια θέση ...
    εκει....ψηλά ψηλά.....
    δίπλα στο κύμμα...
    σσσσσσ!!!!
    δεν θα σε ενοχλήσω ....
    καθόλου!!!
    αόρατη θα γίνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαν καινούργιες! Φαντάζομαι ο κήπος σου θα έχει γίνει κούκλος! Μου αρέσει πολύ ότι έχει να κάνει με γλάστρες, φυτά, κήπο, έχω τρέλλα και χαίρομαι τους ανθρώπους που ασχολούνται και κάνουν μικρά "θαυματάκια" (όπως κι εσύ!). Φιλάκια πολλά Rena μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχα, πολύ όμορφη η περιγραφή σου Ρένα μου!
    Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι αυτές οι τόσο όμορφες γλάστρες δεν βλέπονταν από τα άλατα!!!
    Μπράβο σου, πανέμορφες τις έκανες.
    Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ κάθε σας λόγος μου δίνει χαρά και τον περιμένω πως και πως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)