Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

I enjoy Scrapping!


Τα αισθήματα είναι ανάμικτα!
Είμαι πολύ χαρούμενη από την πληθώρα των υπέροχων
σχολίων σας αλλά και πολύ λυπημένη επειδή δεν έχω τη
δυνατότητα να δώσω σε όλους δωράκι αλλά μόνο σε δύο.
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους, αναμείνατε την κλήρωση
η οποία θα γίνει σε λίγες μέρες,με τον κλασικό τρόπο:
χαρτάκια
 κι έχω να γράψω μπόλικα οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Στα καθημερινά μας τώρα:
Η γνωστή σε όλους Λένα μας προκάλεσε να φτιάξουμε
ένα layout ή ένα mini album με θέμα: I Enjoy Scrapping!
Ετσι έφτιαξα το παρακάτω mini με υλικά που έχω εφοδιαστεί
από την ίδια κι εδώ θέλω να την ευχαριστήσω για τα όμορφα
δωράκια της που πάντα στέλνει, και από τη σφραγιδομανία


Η λινάτσα η οποία μου είχε μείνει από το μάθημα της 
Nathalie ανοίγει για κρυφό κείμενο!


Κάντε κλικ στην επάνω φωτογραφία και δείτε 
τη πεταλούδα στη κάτω δεξιά γωνία και το ψεύτικο γαζί,
 ωραίο δεν έγινε;


Στις κάτω σελίδες έχω ζωγραφίσει τα κλωνάρια,
 έχω κρυφό μήνυμα δεξιά, και έχω σφραγίσει το πουλάκι!



Το χαρακάκι κάτω δεξιά δεν είναι γλύκα,το βρήκα σ' ένα 
βιβλιοπωλείο αλλά δεν βρίσκω άλλο κλαψ...


Φτάνει τώρα γιατί σας κούρασα σήμερα.
Καλό Σαββατοκύριακο!

27 σχόλια:

  1. Ρένα πολυ όμομορφο μίνι!!Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου καλησπέρα!!

    Είμαι η πρώτη που σχολιάζω αυτή σου την ανάρτηση, και αισθάνομαι πολύ-πολύ χαρούμενη γι' αυτό (χα,χα). Το ξέρω ότι θα ακολουθήσει χείμαρρος σχολίων, γι' αυτό το λέω.

    Είσαι πραγματικά ταλαντούχα. Μου φαίνεται ότι οι δασκάλες στο σχολείο μου, πρέπει να σε επισκέπτονται συχνά για να παίρνουν ιδέες. Αλήθεια, γιατί δεν εκδίδεις ένα βιβλίο με χειροτεχνίες; Είμαι σίγουρη ότι με τη φαντασία και το ταλέντο που διαθέτεις, θα γίνει best seller. Ξέρεις πώς τα ψάχνουν αυτά, ειδικά στα νηπιαγωγεία;

    Σου εύχομαι ένα πολύ όμορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο.

    Πολλά-πολλά φιλάκια
    Ροδούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!
    ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΕΙΝΑΙ!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lena
    Χαρά μου, Λένα να συμμετέχω στη πρόκληση σου!!

    Ροδούλα Σερδάρη
    Ροδούλα τι να πω τα λόγια σου με ανέβασαν στα ουράνια σ'ευχαριστώ πάρα πολύ,φιλάκια!

    lourdi lourdaki
    Γεια σου Λούρδη μου ευχαριστώ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιροπιαστό Μπρόκολο
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. No you can't bring your little dog two's enough ! and the little one bailey never stops barking and Rosie the little piglet keeps moaning to be picked up ! Beautiful mini each page us fantastic a lot of work went into this , gorgeous colouring and stamping, well done you.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Olá querida Rena !!!Realmente está um belissimo trabalho,com belos detalhes,tudo lindo e admirável.Tenha um lindo fim de semana,bjusss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dolly Daydreams
    Να σου λείπει το τρίτο ε; χαχα!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Deni.
    Ευχαριστώ Deni μου καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μοναδικά υπέροχο mini. ΄Μπράβο Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όμορφο το μίνι έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι μόνο δεν μας κούρασες αλλά μας ξετρέλανες πάλι !!!! καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρενα ειναι πολυ ομορφο το αλμπουμ σου
    μας δινεις πολλες ιδεες
    και για το χαρακακι γιατι κλαις καλη μου ???εσυ που φτιαχνεις τοοοοσα πραγματα σου ειναι δισκολο να φτιαξεις ενα τοσο δα χαρακακι??? για δες το!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ο/H rena,μπράβο σου!φτιάχνεις καταπληκτικά έργα τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφία Ζ.
    Ευχαριστώ καλό Σαββατοκύριακο!

    despina
    σ' ευχαριστώ Δέσποινα χαίρομαι που το λες!

    μπλεγμένο κουβάρι
    Ε παρά ήταν πολλά για μια ανάρτηση χα χα!

    Ειρηνη Σ
    Ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα μου Ειρήνη ότι των άλλων μ' αρέσουν πάντα περισσότερο από τα δικά μου κατασκευάσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @rena,τι ομορφα πράγματα που φτιάχνεις!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. rena ειναιαπιθανο!!! και τα..κρυφα οπως η λινατσα και η πεταλουδα ..καταπληκτικα!!!καλη επυτιχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρενα ειναι υπεροχο το μινι σου...η πεταλουδιτσα πανεμορφη!!!καλη επυτιχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ειναι πραγματικα πολυ εντυπωσιακο ρενακι μου!!!μπραβο με οτι καταπιανεσαι γινεται μοναδικο!!!σε φιλω γλυκα καλο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το mini σου Ρένα κάθε σελίδα ξεχωριστή ειδικά αυτή με τα κλαδιά είναι super!!!α! και το tag μου άρεσε πολύ καλή επιτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενα μου πολυ ομορφο!!! Τι πεταλούδες. τι δεντράκια τι πουλάκια .......ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου είναι πραγματικά υπέροχο, έχω εντυπωσιαστεί!!!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Einai apisteuta omorfo!!!Mprabo sou!!

    Polla filiaaaa :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα και τα δυο. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ πολύ όλους είστε καταπληκτικοί φίλοι!


    Θέλω να πω στη ΚΑΤΙΑ ότι στεναχωριέμαι που τις τελευταίες μέρες δεν μπορώ ν' αφήσω σχόλιο στο μλογκ της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα! Ολες οι δημιουργίες σου είναι πολύ εμπνευσμένες!! Χαίρομαι που βρήκα το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)